eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa komputerów biurowych i drukarek oraz podzespołów serwerowych i sieciowych (sprzętu komputerowego)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-22

Lublin: Dostawa komputerów biurowych i drukarek oraz podzespołów serwerowych i sieciowych (sprzętu komputerowego)
Numer ogłoszenia: 83339 - 2008; data zamieszczenia: 22.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 76, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5359261, fax 081 53 59 261.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa komputerów biurowych i drukarek oraz podzespołów serwerowych i sieciowych (sprzętu komputerowego).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, na podstawie umowy sprzedaży fabrycznie nowych, nieużywanych i nieregenerowanych: 1. komputerów biurowych - 50 szt. 2. notebooków - 20 szt. 3. drukarek laserowych małych - 60 szt. 4. drukarek laserowych dużych - 8 szt. 5. urządzeń wielofunkcyjnych - 3 szt. ; tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych - 6 szt. 6. podajników kopert - 8 szt. 7. monitorów LCD - 10 szt. 8. przełączników/switchy 8 port - 20 szt., 9. kabla UTP 5E - 305 m 10. patchcordów: UTP 1m - 50 szt., UTP 2m - 100 szt., UTP 3m - 100 szt., UTP 5m - 100 szt. 11. patchcordów światłowodowych SC/LC: 1m - 10 szt., 3m - 5 szt. 12. patchcordów światłowodowych LC/LC: 1m - 25 szt., 3m - 10 szt. 13. wtyk RJ45 z osłonką - 100 szt. 14. czytników kodów kreskowych - 20 szt. 15. przedłużaczy USB - 40 szt. 16. myszek USB/PS2 - 40 szt. 17. klawiatur USB - 40 szt. 18. dysków U320 SCSI - 9 szt. 19. pamięci USB 2GB - 35 szt. 20. skanerów płaskich - 20 szt. 21. tasiemek DAT 72 - 20 szt. 22. tasiemek DDS 4 - 20 szt. 23. listew zasilających 3 m - 50 szt., 5 m - 50 szt. 24. UPS-ów do serwerów - 4 szt. 25. UPS-ów do komputerów - 20 szt. 26. zasilaczy ATX 350 W -10 szt. 27. KVM-ów 16 portowych - 4 szt. 28. KVM-ów 4 portowych - 4 szt. 29. kabli Nullmodem 3m - 8 szt. 30. zestawów głośnikowych - 8 szt. 31. modułów światłowodowych D-Link - 8 szt. 32. modułów światłowodowych 3Com - 14 szt. 33. licencji systemu operacyjnego - 24 szt. 34. streamera USB - 1 szt. o parametrach określonych w Specyfikacji Technicznej - (dodatek nr 1 do SIWZ). Sprzęt objęty zamówieniem może być dostarczony jednorazowo lub w kilku dostawach częściowych. Obowiązkiem Wykonawcy będzie każdorazowe wcześniejsze ustalenie terminu planowanej dostawy z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego. Cały sprzęt objęty zamówieniem musi być dostarczony do budynków położonych w Lublinie przy ul. Krakowskie Przedmieście 76 i K. Wallenroda 4d w terminie 14 dni liczonych od dnia zawarcia (podpisania) umowy. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o ilościach określonego sprzętu komputerowego, jaki trzeba będzie dostarczyć do poszczególnych budynków. Obowiązkiem Wykonawcy będzie rozładowanie i złożenie dostarczonego sprzętu w pomieszczeniach wyznaczonych przez Zamawiającego. Ze względu na specyfikę Zamawiającego, zaoferowana cena jednostkowa (za sztukę) w odniesieniu do poszczególnych pozycji nie może przekroczyć kwoty 3 500 zł. (brutto) .

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.20.00 - Różny sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy Oryginalny kod CPV: 30.23.13.00 - Komputery biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe Oryginalny kod CPV: 32.42.10.00 - Okablowanie sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.10.00 - Okablowanie sieciowe Oryginalny kod CPV: 30.24.14.00 - Oprogramowanie systemów operacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 48.62.00.00 - Systemy operacyjne Oryginalny kod CPV: 30.21.61.30 - Czytniki kodu kreskowego Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.61.30 - Czytniki kodu kreskowego Oryginalny kod CPV: 30.23.31.71 - Dyski Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykażą się należytym wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw sprzętu komputerowego, każda z nich o wartości co najmniej 200 000 zł (brutto). Przez wartość dostawy Zamawiający rozumie łączną wartość dostarczonego sprzętu komputerowego w ramach jednej umowy. Przez jedną dostawę Zamawiający rozumie sumę dostaw w ramach jednej umowy. Warunek, dotyczący rodzaju dostawy zostanie spełniony, jeśli przedmiotem każdej z wykonanych dostaw sprzętu komputerowego były co najmniej komputery. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów określonych w SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia dokonana zostanie zgodnie z formułą - spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki udziału w postępowaniu Wykonawca spełnił. Niespełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, okoliczności uzasadniające wykluczenie Wykonawcy z mocy art. 24 ustawy zachodzące choćby względem pojedynczego współubiegającego się, dyskwalifikują całą grupę. 2. Wymagania Zamawiającego odnośnie przedmiotu zamówienia: Zamawiający wymaga, żeby zaoferowany sprzęt komputerowy spełniał wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ, a w szczególności w Specyfikacji Technicznej (dodatek nr 1 do SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: II. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, (jeżeli dotyczy): 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagane warunki, które określone zostały w części I pkt 1 ppkt 1, 3, 4, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy [ na formularzu stanowiącym dodatek nr 5 do SIWZ ]; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej [wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]; 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagany warunek określony w części I pkt 1 ppkt 2 Wykonawca powinien złożyć wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykaz winien zawierać co najmniej 2 pozycje [ wg dodatku nr 4 do SIWZ]. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 ppkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Dokument, o którym mowa w pkt 3 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy pkt 4 stosuje się odpowiednio. 6. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Specyfikacji Technicznej Wykonawca wraz z ofertą powinien złożyć: a) dokument zawierajacy potwierdzenie spełniania wymaganych przez Zamawiającego warunków odnośnie zamawianego sprzętu - na formularzu Specyfikacji Technicznej stanowiacym dodatek nr 1 do SIWZ b) na potwierdzenie, że zaoferowane: komputery biurowe, drukarki laserowe, urządzenia wielofunkcyjne, notebooki oraz monitory zaprojektowane i wyprodukowane zostały zgodnie z normą ISO 9001- Zamawiający wymaga załączenia do oferty kopii certyfikatu ISO 9001 dla projektanta i producenta sprzętu potwierdzającej spełnianie wymogu. Zamiast certyfikatu Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oświadczenia o posiadaniu przez projektanta i producenta oferowanego sprzętu komputerowego zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań producenta z normami jakościowymi. Wykonawca może, zamiast oświadczenia, o którym wyżej mowa, złożyć oświadczenie o posiadaniu przez projektanta i producenta oferowanego sprzętu równoważnego zaświadczenia wystawionego przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego obszaru Gospodarczego lub o posiadaniu innych dokumentów potwierdzających odpowiednio stosowanie przez producentów równoważnych środków zapewnienia jakości. c) na potwierdzenie warunku, że firma serwisująca: komputery biurowe, drukarki laserowe, urządzenia wielofunkcyjne, notebooki oraz monitory posiada certyfikat ISO 9001 na świadczenie usług serwisowych Zamawiający wymaga załączenia do oferty kopii certyfikatu lub równoważnego zaświadczenia wystawionego przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. d) na potwierdzenie warunku dotyczącego głośność komputerów biurowych w trybie IDLE bez głośników mierzonej zgodnie z normą PN-EN ISO 7779:2005 Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenia Wykonawcy o poziomie głośności (określonym w dB) w trybie IDLE zgodnie z normą PN-EN ISO 7779:2005.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.sr.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 76, 20-950 Lublin, pokój nr 27.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Lublinie przy ul. Krakowskie Przedmieście 76 w pokoju nr 14 ( I piętro) lub przesłać pocztą (firma kurierską) na adres Zamawiającego..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.