eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Sokcesywna dostawa artykułów biurowych, papieru i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Białymstoku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-22

Białystok: Sokcesywna dostawa artykułów biurowych, papieru i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 83269 - 2008; data zamieszczenia: 22.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Białymstoku, ul. Wiewiórcza 64, 15-532 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7432624, fax 085 7432624 w. 42.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sokcesywna dostawa artykułów biurowych, papieru i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Białymstoku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywna dostawa artykułów biurowych, papieru i materiałów biurowych na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Białymstoku.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.00.3 . -, 22.80.8 . -, 22.90.9 . -, 24.33.6 . -, 25.24.4 . -, 30.19.1 . -, 30.19.5 . -.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ustawy. 5. Wyrażą zgodę na realizację płatności w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. 6. Zaakceptują wzór umowy - załącznik do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie na zasadzie: spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uzyskania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy: 1. Informację odnośnie uprawnień do występowania w obrocie prawnym, tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 24 ust.1 i 2 ustawy - zał. do SIWZ. 3. Wypełniony formularz ofertowy - zał. wraz z formularzem cenowym poszczególnych asortymentów przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 1 i lub 2 do SIWZ. 4. Oświadczenie (zał. do SIWZ) o akceptacji umowy, której wzór stanowi zał. do SIWZ. 5. Umocowanie do działania w imieniu Wykonawcy (pełnomocnictwo) w przypadku, gdy oferta podpisywana jest przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestrowym jako osoba mająca prawo do reprezentowania firmy. 6. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych, do oferty należy dołączyć dokumenty wymienione w punkcie 3 Opis przedmiotu zamówienia ppkt 9 a) - c) SIWZ II. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 10. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów z podaniem adresu poczty elektronicznej lub

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.word.bialystok.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 15-532 Białystok ul. Wiewiórcza 64.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Białymstoku 15-532 Białystok ul. Wiewiórcza 64.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1.sukcesywna dostawa artykułów biurowych i papieru 2. sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.sukcesywna dostawa artykułów biurowych i papieru 2. sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.00.00.00-3, 22.80.00.00-8, 22.90.00.00-9, 24.33.00.00-6, 25.24.70.00-4, 30.19.20.00-1, 30.19.11.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 1. Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i papieru 2. sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i papieru 2. sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.00.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.