eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Modernizacja kondygnacji nadziemnych w budynku przy ul. Niedźwiedziej 6 e w Warszawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-13

Warszawa: Modernizacja kondygnacji nadziemnych w budynku przy ul. Niedźwiedziej 6 e w Warszawie
Numer ogłoszenia: 83259 - 2016; data zamieszczenia: 13.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 51012 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 262 57 77, faks 22 262 52 74; 262 52 70.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja kondygnacji nadziemnych w budynku przy ul. Niedźwiedziej 6 e w Warszawie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie przebudowy pomieszczeń biurowych Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego w budynku przy ul. Niedźwiedziej 6 e w Warszawie. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi spełniać wymogi określone w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 3.1.2. Przedmiot Zamówienia obejmuje: 3.1.2.1. Wykonanie i dostarczenie kompletnej dokumentacji projektowej Remontu kondygnacji nadziemnych, w tym składającej się na nią dokumentacji projektowej budowlano-konstrukcyjnej remontu oraz projektu modernizacji instalacji elektrycznych, teletechnicznych i sanitarnych w zakresie określonym w PFU; sporządzając dokumentację projektową wykonawca winien opierać się na wymaganiach PF-U, jednocześnie aktualizując i koordynując projekt z innymi pracami remontowymi realizowanymi na obiekcie; 3.1.2.2. Dostawę wyrobów budowlanych, materiałów i osprzętu o parametrach określonych w dokumentacji do miejsca eksploatacji; 3.1.2.3. Wykonanie remontu kondygnacji nadziemnych zgodnie z dokumentacją projektową, o której mowa w pkt. 1.2, 1.5, 1.9 PFU oraz SIWZ; 3.1.2.4. Wykonanie dokumentacji powykonawczej wykonanych robót Remontu kondygnacji nadziemnych; 3.1.2.5. Przeprowadzenie procedur odbiorowych zgodnie z wymaganiami producentów określonymi w dokumentacji projektowej Remontu kondygnacji nadziemnych oraz obowiązującymi przepisami prawa w celu umożliwienia prawidłowej eksploatacji; 3.1.2.6. Wszelkie inne czynności, bez których nie można należycie wykonać Przedmiotu Zamówienia, w tym dokonania wymaganych prawem zgłoszeń i uzyskania niezbędnych pozwoleń, o ile takie zgłoszenia lub pozwolenia okażą się konieczne; 3.1.2.7. Udzielenie Zamawiającemu gwarancji na Przedmiot Zamówienia na okres minimalny 24 miesięcy. 3.1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: Załącznik nr 2 do SIWZ - Projekt umowy; Załącznik nr 9 do SIWZ - Program Funkcjonalno - użytkowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.21.00 - 74.22.21.00 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pro-Form Daniel Flisek, Gończyce 103 A, 08-460 Sobolew, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2247271,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2495000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2495000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5634754,01

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.