eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › Wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego na wybranych ulicach miasta Leszna w 2017 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-15

Ogłoszenie nr 83255 - 2017 z dnia 2017-05-15 r.

Leszno: Wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego na wybranych ulicach miasta Leszna w 2017 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 51468


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna, krajowy numer identyfikacyjny 000660995, ul. ul. Kazimierza Karasia  15, 64-100   Leszno, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 65 5298100, faks 65 5298131, e-mail dpolaszek@leszno.pl, odurczok-gosiewska@leszno.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.leszno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego na wybranych ulicach miasta Leszna w 2017 roku

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZD.27.07.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego pozyskiwanego przez Zamawiającego z remontów ulic o nawierzchni bitumicznej na wybranych ulicach miasta Leszna - CPV : 45.23.32.20-7 (roboty w zakresie nawierzchni dróg). 2. Zamówienie będzie realizowane w następujących technologiach: a) frezowanie nawierzchni bitumicznych gr. 4 cm wraz z odwozem urobku na odkład (odległość do 5 km) b) mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża, wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego gr. 15cm (materiał inwestora), powierzchniowe utrwalenie wykonanej nawierzchni emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wymiarach 2-5mm w ilości odpowiednio : emulsja asfaltowa 2dm3/m2, grys 8 dm3/m2 , c) wykonanie koryta na głębokość do 15 cm pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wraz z odwozem urobku na odległość do 10km, mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża, wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego gr. 15cm (materiał inwestora), powierzchniowe utrwalenie wykonanej nawierzchni emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wymiarach 2-5mm w ilości odpowiednio : emulsja asfaltowa 2dm3/m2, grys 8 dm3/m2, d) wykonanie koryta na głębokość do 30 cm pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wraz z odwozem urobku na odległość do 10km, mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża, wykonanie podbudowy tłuczniowej (materiał inwestora), wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego gr. 15cm (materiał inwestora), powierzchniowe utrwalenie wykonanej nawierzchni emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wymiarach 2-5mm w ilości odpowiednio : emulsja asfaltowa 2dm3/m2, grys 8 dm3/m2, e) wykonanie koryta na głębokość do 30 cm pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wraz z odwozem urobku na odległość do 10km, mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego (materiał wykonawcy), wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego gr. 15cm (materiał inwestora), powierzchniowe utrwalenie wykonanej nawierzchni emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wymiarach 2-5mm w ilości odpowiednio : emulsja asfaltowa 2dm3/m2, grys 8 dm3/m2 f) załadunek i transport destruktu asfaltowego lub materiału na podbudowę z miejsca składowania do miejsca wbudowania (odległość do 5 km) , g) regulacja wysokościowa studni rewizyjnych, wpustów ulicznych, skrzynek zasów. 3. Zakres prac do wykonania oraz dobranie odpowiedniej technologii robót każdorazowo będą określane przez Zamawiającego w zależności od usytuowania wysokościowego istniejącej nawierzchni gruntowej oraz stabilności podłoża gruntowego, przy czym zakres prac obejmował będzie także regulację wszystkich urządzeń uzbrojenia podziemnego. Szacowany zakres zamówienia został przedstawiony w kosztorysie ofertowym stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. 4. Ustala się że prace będą prowadzone i rozliczane etapowo w miarę pozyskiwania przez Zamawiającego materiału porozbiórkowego, przy czym każdy etap oraz termin jego wykonania zostaną określone przez ZAMAWIAJĄCEGO. 5. Przed przystąpieniem do robót na danej ulicy Wykonawca zobowiązany będzie do powiadomienia Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. o zamiarze przystąpienia do robót celem wskazania przez nich urządzeń Wod-kan. 6. Wybrany Wykonawca przystąpi do wykonywania zleconych prac w terminie nie dłuższym niż 3 dni kalendarzowe od dnia powiadomienia o konieczności ich wykonania i będzie je kontynuował nieprzerwanie do czasu ich zakończenia. 7. Wybrany Wykonawca będzie prowadził prace przy ich oznakowaniu we własnym zakresie i na własny koszt, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 8. W przypadku przerwania prac z winy Wykonawcy (tj. między innymi nieprawidłowego oznakowania robót, prowadzenia prac z nienależytą starannością) zastosowane zostaną przepisy § 12 ust. 1 lit. c), o których mowa w załączonym do SIWZ projekcie umowy (Załącznik nr 7 do SIWZ). 9. Za szkody wynikłe w czasie prowadzenia prac jak również za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny odpowiedzialny będzie Wykonawca robót. 10. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości na zasadach opisanych w rozdziale 13 ust. 1 ppkt 2 SIWZ. 11. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany posiadać ważną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej oraz jest zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu tej polisy na każde jego wezwanie w ciągu 24 godzin. Nie dokonanie powyższego będzie stanowiło podstawę do wstrzymania robót i naliczania kar umownych za spowodowanie przerwy w realizacji zamówienia z przyczyn zależnych od Wykonawcy do czasu przedstawienia Zamawiającemu przedmiotowej polisy . 12. Rozliczenie robót ustala się na zasadzie sporządzenia kosztorysu powykonawczego opracowanego na podstawie dokonanych pomiarów powykonawczych wykonanych robót i zastosowaniu oferowanych w ofercie stawek jednostkowych. 13. Odbioru robót dokonuje wyznaczony przez Zamawiającego Inspektor Nadzoru w obecności Wykonawcy, podwykonawcy robót w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia ich do odbioru. 14. Ustala się częściowe odbiory robót; tj. dla każdej z utwardzanych ulic osobno. 15. Zgłaszając do odbioru wykonane prace wykonawca będzie zobowiązany przedstawić zamawiającemu następujące dokumenty : - obmiar powykonawczy - kosztorys powykonawczy - mapka sytuacyjna z zaznaczonym miejscem wykonanych robót - dokumentacja fotograficzna miejsca robót (przed przystąpieniem do wykonania robót oraz po wykonaniu robót) - Podpisany przez uprawnionego przedstawiciela Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. protokół stwierdzający właściwe wyniesienie urządzeń wod.-kan. 16. Podstawą wystawienia faktury będzie podpisany przez przedstawicieli Zamawiającego w obecności Wykonawcy, podwykonawcy i Inspektora Nadzoru protokół odbioru robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT331213.13
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Dróg i Ulic Leszno Sp z o.o. ,  biuro@drogi-ulice.eu,  ul. Bema 33 ,  64-100,  Leszno,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 299935.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 299935.50
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 708787.50
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.