eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wysokie Mazowieckie › Przebudowa mostu w m. Jamiołki Godzieby wraz z dojazdami

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-14

Wysokie Mazowieckie: Przebudowa mostu w m. Jamiołki Godzieby wraz z dojazdami
Numer ogłoszenia: 83248 - 2015; data zamieszczenia: 14.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. 1 Maja 8, 18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie, tel. 086 2757481, faks 086 2757480.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: brak

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa mostu w m. Jamiołki Godzieby wraz z dojazdami.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa mostu w m. Jamiołki Godzieby wraz z dojazdami w ciągu drogi powiatowej N r 2041B Jamiołki Godzieby - Sokoły na długości 4,182 km i drogi powiatowej Nr 2053B - ul. Kościelna w m. Sokoły na długości 0,100 km, na którą składa się: > przebudowa mostu w m. Jamiołki Godzieby, > wykonanie robót drogowych Przebudowę drogi oraz mostu należy wykonać zgodnie z projektami budowlanymi zatwierdzonymi w pozwoleniu na przebudowę mostu oraz zgłoszeniu robót na przebudowę drogi. Inwestycja będzie realizowana przy współudziale środków z Rezerwy Subwencji Ogólnej , W przypadku braku dofinansowania Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przetargu na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Planuje się wykonanie drogi o n/w parametrach technicznych: - szerokość jezdni: 5,5 m na przekroju trasowym i - 7,0 m na przekroju ulicznym - spadek poprzeczny jezdni na prostej daszkowy 2%, na łukach poziomych wg wyliczeń ich parametrów, - pobocza gruntowe szerokości 2x1,25 m, - chodniki szerokości 2 x 1,2 - 2,80 m o spadku w kierunku jezdni, - spadek poprzeczny chodników w kierunku jezdni - 2%, - obciążenie ruchem KR-2, W ramach przebudowy w/w drogi zostaną wykonane: - wycinka drzew z karczowaniem pni, - roboty ziemne i rozbiórkowe, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, - wyrównanie i wzmocnienie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie, - warstwa wyrównawcza z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11 W50/70 KR-2, - nawierzchnia bitumiczna warstwa wiążąca grubości 4 cm z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11 W50/70 KR-2, - nawierzchnia bitumiczna warstwa ścieralna grubości 4 cm z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11 S50/70 KR-2, - krawężniki betonowe o wym. 20x30 cm na ławie betonowej z oporem - obrzeża betonowe o wym. 20x6 i 30x8 cm, - chodniki z kostki brukowej betonowej typu STAROBRUK (kolor czerwony) grub. 6 cm na podsypce piaskowej, - wjazdy na posesje przez chodnik z kostki brukowej betonowej typu STAROBRUK (kolor czerwony) gr. 8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, - zjazdy na pola żwirowe grubości 15 cm, - bariery stalowe ochronne, - oznakowanie poziome, - oznakowanie pionowe. Podczas przebudowy drogi planuje się przebudowę mostu o n/w parametrach technicznych: - długość całkowita obiektu - 21,83 m - długość konstrukcji nośnej - 15,20 m - szerokość całkowita pomostu - 8,95 m - światło poziome - 13,8 m - światło pionowe około 2,43 m - szerokość jezdni - 6,00 m - szerokość chodników - 1x1,25 m - szerokość opaski - 0,50 m W ramach przebudowy mostu zostaną wykonane: - wycinka drzew z karczowaniem pni - wykonanie wykopów pod umocnienie stożków, odkopanie przyczółków, wykopy związane z odmuleniem rzeki, - wykonanie nasypów, - demontaż balustrady betonowo - stalowej, - rozbiórka żelbetowej płyty pomostu, - oczyszczenie i zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni konstrukcji stalowych, - rozbiórka nawierzchni asfaltowej grubości 5-8 cm, - skucie skrzydełek przyczółków wraz z gzymsami i ścianką zapleczną, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, - krawężniki kamienne o wym. 20x30 cm na ławie betonowej z oporem, - obrzeża betonowe o wym. 20x6 i 30x8 cm, - chodniki z kostki brukowej betonowej typu STAROBRUK (kolor czerwony) grub. 6 cm na podsypce piaskowej, - ścianka stalowa szczelna - zbrojenie płyty pomostu z betonu B40 - wykonanie kap gzymsowych z betonu B 40 - wykonanie skrzydełek i ścianek zaplecznych z betonu B35, - wykonanie fundamentów oporowych stożków z betonu B30, - izolacja na zimno płyt przejściowych, skrzydełek, ścianek zaplecznych, fundamentów oporowych, - izolacja na gorąco płyty pomostu, oparcia płyty przejściowej, - sączki pionowe , drenaż wzdłuż krawężników, drenaż poprzeczny, - konstrukcje stalowe ze stali S235J2G3, konstrukcja stalowa dwuteowa I550, - łożyska elastomerowe, - barieroporęcze mostowe, - kotwy talerzowe ocynkowane ze stali S235J2, - injekcje żywiczne, - umocnienie stożków przyczółków, - piaskowanie powierzchni betonowych, - wiercenie otworów w betonie z osadzeniem bolców stalowych i zbrojenia, - schody skarpowe prefabrykowane, - szpachlowanie powierzchni betonowych zaprawami typu PCC, - powierzchniowe zabezpieczenie betonu, - drenaż z rur perforowanych.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67, ust. 1, pkt. 6 stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.23.33.20 - Fundamentowanie dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.32.92 - Instalowanie urządzeń ochronnych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 72.000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt dwa tysiące złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby osoby kierujące robotami budowlanymi posiadały uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w odpowiednich specjalnościach dla poszczególnych branż objętych zakresem zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca składa oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku na podstawie oświadczenia dot. art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku na podstawie oświadczenia dot. art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga złożenia wykazu osób personelu kierowniczego, odpowiedzialnych za należyte wykonanie zamówienia. Osoby te winny posiadać w/w uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w odpowiednich specjalnościach dla poszczególnych branż objętych zakresem zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca składa oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku na podstawie oświadczenia dot. art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Kosztorysy ofertowe - załączniki nr 2.1 - 2.4; 2. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3; 3. Wykaz części zamówienia do powierzenia podwykonawcom - załącznik nr 8; 4. Dowód wniesienia wadium (kopia przelewu, gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Gwarancja - 2

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do warunków umowy polegających na wykonaniu robót zamiennych lub nie przewidzianych w dokumentacji projektowej łącznie ze zmianą wartości umowy. Warunki wprowadzenia zmian są następujące: 1). Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy będzie możliwa w przypadku: a). wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia, b). wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robót nie wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Powyższe nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót przez Inspektora Nadzoru w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, c). konieczności wprowadzenia przez Zamawiającego korekt w dokumentacji projektowej (usunięcie wad projektu lub wprowadzenie rozwiązań zamiennych), d). konieczności wykonania robót zamiennych, dodatkowych i innych niezbędnych do zakończenia przedmiotu umowy, w tym wynikających z korekty dokumentacji projektowej, e). zaistnienia okoliczności utrudniających lub uniemożliwiających terminowe zakończenie przedmiotu umowy takich jak: warunki archeologiczne, geologiczne, hydrauliczne, atmosferyczne (w szczególności warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia), kolizje z sieciami infrastruktury technicznej, f). opóźnienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez Zamawiającego lub dających się przypisać Zamawiającemu lub innemu wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy, g). działania siły wyższej. 2). Zmiana wynagrodzenia: a). w przypadku zmiany ustawowej stawki VAT w okresie realizacji umowy - dotyczy wynagrodzenia za roboty, których nie zafakturowano na dzień wejścia w życie przepisów o zmianie VAT, b). w przypadku zmiany zakresu rzeczowo - finansowego wskutek zlecenia przez Zamawiającego wykonania robót koniecznych oraz wynikających z korekt dokumentacji projektowej (usuniecie wad projektu). 3). Inne zmiany: a). zmiana zakresu rzeczowo - finansowego zamówienia w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności skutkujących koniecznością zmiany w trakcie realizacji umowy zakresu rzeczowo - finansowego robót, b). rozszerzenie odpowiedzialności z tytułu gwarancji i rękojmi oraz przedłużenia terminu gwarancji i rękojmi w przypadku zaproponowania takiego rozwiązania przez Wykonawcę, c). zmian osób reprezentujących, pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia i akceptacji drugiej strony, w przypadku śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, lub jeżeli zmiana stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy (np. rezygnacja, itp.). Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, jednocześnie nie stanowią one zobowiązania Zamawiającego na ich wprowadzenie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.st.wysmaz.wrotapodlasia.pl/index.php?pid=przetZDP
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie ZDP tj. 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. 1 Maja 8, pok. 26 (sekcja techniczna).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2015 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie ZDP tj. 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. 1 Maja 8, pok. 30 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.