eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Wynajem sklepiku szkolnego w budynku Zespołu Szkół Integracyjnych Nr 1 w Białymstoku, ul. Łagodna 10.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-11

Białystok: Wynajem sklepiku szkolnego w budynku Zespołu Szkół Integracyjnych Nr 1 w Białymstoku, ul. Łagodna 10.
Numer ogłoszenia: 83200 - 2016; data zamieszczenia: 11.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 45742 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Integracyjnych Nr 1 im. Jana Pawła II, ul. Łagodna 10, 15-757 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6644680, faks 085 6540049.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem sklepiku szkolnego w budynku Zespołu Szkół Integracyjnych Nr 1 w Białymstoku, ul. Łagodna 10..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 2. Pomieszczenie mieści się na parterze szkoły i jest przeznaczone na prowadzenie sprzedaży gotowych produktów spożywczych, małej gastronomii oraz sprzedaży art. szkolnych. 3. Lokal składa się z : - powierzchni do prowadzenia działalności 17 m2.; - pomieszczenie wyposażone jest w instalację : elektryczną, wodno - kanalizacyjną. 4. Przedmiotem przetargu jest cena netto czynszu za najem powierzchni lokalu użytkowego 5. Przedmiot najmu jest przeznaczony na ściśle określoną działalność gospodarczą związaną z prowadzeniem sklepiku szkolnego. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 9. Informacja na temat możliwości powierzenia przez najemcę wykonania części zamówienia podnajemcom: Najemca może powierzyć wykonanie części niniejszego zamówienia podnajemcom. W takim przypadku zobowiązany jest do: wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podnajemcom oraz do podania nazw (firm) podnajemców. Zamawiający zastrzega, że kluczowe części niniejszego zamówienia polegające na wynajem sklepiku szkolnego w budynku Zespołu Szkół Integracyjnych Nr 1 muszą zostać wykonane osobiście przez oferenta. Zastrzeżenie to nie jest skuteczne w zakresie, w jakim oferent powołuje się na zasoby innego podmiotu. 10. Wymagania stawiane oferentowi: - Oferent jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia; - Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, - Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem oferenta. - Określenie przez oferenta telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez oferenta podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 11. Wymagania organizacyjne: 1) Po wynajęciu od szkoły w/w pomieszczenia oferent zobowiązany będzie do wyposażenia sklepiku w niezbędny sprzęt i meble; 2) Po wynajęciu od szkoły w/w pomieszczenia oferent zobowiązany będzie do prowadzenia sklepiku na następujących zasadach: - godziny otwarcia sklepiku w godzinach pracy Zespołu Szkół Integracyjnych Nr 1; - prowadzenie działalności gospodarczej zgodnie z przepisami bhp, ppoż. oraz Sanepidu. - utrzymanie czystości i porządku na terenie sklepiku oraz bezpośrednim jego sąsiedztwie - W sklepiku preferowana jest bezpieczna żywność zgodnie z nowelizacją Ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 23 października 2014r. z późn. zm..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.51.10.00 - Usługi bufetowe oraz usługi kawiarniane dla ograniczonej grupy klientów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EOS-Usługi Gastronomiczne Anna Gładczuk, ul. Antoniuk Fabryczny 1, 15-762 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12932,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 501,00

  • Oferta z najniższą ceną: 501,00 / Oferta z najwyższą ceną: 501,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.