eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Roźwienica › Poprawa gospodarki wodno-ściekowej poprzez wykonanie przebudowy i rozbudowy oczyszczalni ścieków wraz z wymianą pompowni sieciowych i rozbudowa ujęcia wody w Woli Roźwienickiej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-28

Roźwienica: Poprawa gospodarki wodno-ściekowej poprzez wykonanie przebudowy i rozbudowy oczyszczalni ścieków wraz z wymianą pompowni sieciowych i rozbudowa ujęcia wody w Woli Roźwienickiej.
Numer ogłoszenia: 83174 - 2013; data zamieszczenia: 28.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Roźwienica , Roźwienica 1, 37-565 Roźwienica, woj. podkarpackie, tel. 016 622-58-87, faks 016 6225822.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rozwienica.itl.pl/bip

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa gospodarki wodno-ściekowej poprzez wykonanie przebudowy i rozbudowy oczyszczalni ścieków wraz z wymianą pompowni sieciowych i rozbudowa ujęcia wody w Woli Roźwienickiej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest przebudowa stacji ujęcia wody w Woli Roźwienickiej obejmująca montaż urządzeń uzdatniających wodę, wykonanie przebudowy wewnętrznych instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych i elektrycznych, wykonanie zbiornika popłuczyn, wykonanie poletka osadu, wykonanie rurociągów zewnętrznych technologicznych wody i kanalizacji, modernizację oczyszczalni ścieków w Woli Roźwienickiej obejmującą wykonanie modernizacji pompowni głównej, montaż prasy osadu wraz z instalacją higienizacji osadów ściekowych,- wymianę dmuchaw powietrza i płyt napowietrzających wraz z osprzętem w reaktorach, montaż nowych zasów za rozdzielaczem ścieków surowych, wymiana mieszadeł w reaktorach wraz z prowadnicami, wymianę pomp w reaktorach, wymianę przekrycia reaktorów wraz z systemem wsporczym, wymianę i montaż przelewu pilastego ruchomego, montaż zbiornika osadu nadmiernego, budowę budynku gospodarczego konstrukcji stalowej dla sprzętu asenizacyjnego, zakup przyczepy typu TANDEM o ładowności 8 t - 10 t oraz o trójstronnym wyładunku, zakup przyczepy asenizacyjnej o pojemności 7 m3 i mocy pompy 5000 l/min, zakup ciągnika kołowego, modernizację sieci kanalizacyjnej w miejscowościach Rudołowice, Roźwienica, Bystrowice, Wola Roźwienicka, Cząstkowice i Czudowice polegać będzie na wymianie 16 szt. pompowni sieciowych. Wymiana pompowni składa się z wymiany wyeksploatowanych pomp zatapialnych wraz ze stopami sprzęgającymi, prowadnicami i łańcuchami montażowymi oraz armaturą sygnalizacyjno-sterowniczą, wymianę obudów zbiorników, wymianę pionów tłocznych, wymianę włazów do pompowni oraz drabin włazowych. Ponadto należy wymienić szafy elektryczne i sterujące oraz zamontować system monitoringu pompowni w oparciu o system GSM..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.13.00-8, 45.23.24.40-8, 45.23.24.23-3, 45.23.21.51-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium Ustala się wadium w zakresie poszczególnych zadań od 1 do 4 w wysokości: 1) dla zadania nr 1 w wysokości: 23 200,00 zł, słownie: dwadzieścia trzy tysiące dwieście zł. 2) dla zadania nr 2 w wysokości: 27 400,00 zł, słownie: dwadzieścia siedem tysięcy czterysta zł. 3) dla zadania nr 3 w wysokości: 9 700,00 zł, słownie: dziewięć tysięcy siedemset zł. 4) dla zadania nr 4 w wysokości: 9 100,00 zł, słownie: dziewięć tysięcy sto zł. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: dane i numer rachunku bankowego zamawiającego dla wadium z adnotacją wadium - Poprawa gospodarki wodno-ściekowej poprzez wykonanie przebudowy i rozbudowy oczyszczalni ścieków wraz z wymianą pompowni sieciowych i rozbudowa ujęcia wody w Woli Roźwienickiej oraz wykonanie odcinków sieci kanalizacyjnej i wodociągowej na terenie gminy Roźwienica - zadanie Nr 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) w terminie do dnia 2013-03-14 do godz. 09:30, sposób przekazania: Oryginał dokumentu zabezpieczającego należy złożyć w Kasie Urzędu Gminy Roźwienica przed terminem składania ofert a kopia dokumentu zabezpieczającego winna znajdować się w ofercie 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 6. W przypadku niezabezpieczeni oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca przedłoży stosowne oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca przedłoży stosowne oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca przedłoży stosowne oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca przedłoży stosowne oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca przedłoży stosowne oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. l ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania nieistotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiający, przewiduje również następujące możliwości dokonania istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) Zmiany zakresu zamówienia spowodowane zmianą dokumentacji technicznej, skorygowanej przez projektanta i zaakceptowanej przez Zamawiającego, 2) Zmiana sposobu wykonania zamówienia, materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, gdy wykorzystanie materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie stanic się niemożliwe bądź podyktowane będzie usprawnieniem procesu budowy, postępem technologicznym, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie, 3) Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a) działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie, b) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie prac budowlanych lub spełnienie wymogów technologicznych, udokumentowanych w dzienniku budowy, c) błędów w dokumentacji projektowej, których usunięcie będzie poprzedzać konieczność konsultacji z projektantem i naniesienia przez niego poprawek lub zmian w projekcie, d) konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót, e) konieczności zmiany zakresu robót i finansowania, t) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, g) prac lub badań archeologicznych, wykopalisk, powodujących konieczność wstrzymania robót objętych niniejszą umową, h) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, w tym udzielenie w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych i/lub uzupełniających, związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji (powodujących konieczność jego wydłużenia), i) wstrzymania realizacji robót przez uprawniony organ z powodu znalezienia niewybuchów i niewypałów, j) jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać Zamawiającemu, personelowi Zamawiającego lub innemu wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy, k) wystąpienia odmiennych od zakładanych warunków geologicznych i terenowych W.w zmiany do umowy dopuszczalne są na następujących warunkach: a) - ad. pkt. 1) - zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego, b) ad. pkt. 2) zamiana na materiały, urządzenia i sprzęt posiadające co najmniej takie same parametry jakościowe i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty oraz zmiana sposobu wykonania zamówienia powodująca usprawnienie procesu budowy, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie pod warunkiem nie zwiększania ceny; 3) - ad.pkt. 3) - w zakresie nie powodującym zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego wniniejszej umowie, 4) - ad pkt. 3): lit. a) o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, - lit. b) - o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych, które uniemożliwią wykonanie zamówienia. lit. e), d), c), t), g), h), i) j) , k), - o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu robót objętych przedmiotem umowy, lub o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień lub do wykonania dodatkowych ekspertyz, badań. zamawiającego i wykonawcę, Pozostałe zmiany: a) zmiana obowiązującej stawki VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmianę kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmianę wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę, b) Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Powyższe zmiany do umowy winny być wprowadzone poprzez zmianę do kontraktu - aneks. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. W przypadku każdej zmiany o której mowa powyżej po stronie wnoszącego propozycję zmian leży udokumentowanie powstałej okoliczności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rozwienica.itl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Roźwienica 37-565 Roźwienica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2013 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Roźwienica 37-565 Roźwienica Pokój Nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 działanie 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja sieciowych pompowni ścieków..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres prac modernizacyjnych na sieciowych pompowniach ścieków wchodzą: 1. Poprawa pracy pompowni ścieków poprzez wymianę wyeksploatowanych pomp zatapialnych w szczególności z wymianą pomp z rozdrabniaczem na pompy z wolnym przelotem wraz z dostosowaniem wielkości pomp do rzeczywistych przepływów. 2. Wymianę obudów zbiorników pompowni z laminatów poliestrowych na zbiorniki polimerobetonowe. 3. Wymianę pionów tłocznych w pompowniach ścieków wraz z armaturą wraz z montażem nasad hydrantowych do płukania. 4. Wymianę włazów do pompowni oraz drabim włazowych i pomostów obsługowych 5. Dla nowo dobranych pomp należy zastosować nowe stopy sprzęgające, prowadnice i łańcuchy montażowe oraz armaturę sygnalizacyjno-sterowniczą. 6. Ze względu na znaczną korozje należy wymienić szafy elektryczne i szafy sterowniczych pompowni. Szafy sterownicze należy dostosować do potrzeb monitoringu pompowni opartego o system GSM 7. Dla potrzeb nowego systemu monitoringu należy w pompowniach wymienić urządzenia sterujące pracą pomp i wprowadzić monitoring GSM 8. Wymiana kominków wentylacyjnych pompowni 9. Zagospodarowanie terenu działki pompowni poprzez budowę dróg żwirowych Wykonawca winien na własny koszt i własnym staraniem zabezpieczyć ciągłość odprowadzania ścieków siecią kanalizacyjną. Przed przystąpieniem do eksploatacji sieci po przeprowadzeniu remontu należy przeprowadzić dokładne płukanie rurociągów tłocznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.23-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja oczyszczalni ścieków..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres prac modernizacyjnych oczyszczalni ścieków wchodzą: 1. Modernizacja pompowni głównej na oczyszczalni ścieków 2. Poprawa gospodarki osadowej poprzez montaż prasy osadu wraz z instalacją higienizacji osadów ściekowych i montażem zbiornika osadu nadmiernego. 3. Poprawę systemu napowietrzania ścieków poprzez wymianę dmuchaw powietrza i płyt napowietrzających wraz z osprzętem w reaktorach 4. Zastosowanie nowych zasów za rozdzielaczem ścieków surowych 5. Wymianę wyeksploatowanych mieszadeł w reaktorach wraz z prowadnicami 6. Wymianę wyeksploatowanych pomp w reaktorach 7. Wymianę przykrycia reaktorów wraz z systemem wsporczym oraz wymianę przelewów pilastych ruchomych. Przelew pilasty ruchomy winien być wykonany z blach kwasoodpornej. Wykonawca winien dokonać pomiaru istniejących przelewów i wykonać nowe zgodnie z otrzymanymi pomiarami. Wykonawca musi prowadzić roboty w taki sposób aby zachować ciągłość pracy oczyszczalni ścieków..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.40-8, 45.23.24.23-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa ciągnika rolniczego, przyczepy asenizacyjnej i przyczepy typu TANDEM..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - przyczepa ciągnikowa typu TANDEM o ładowność min 8 ton, rok produkcji 2012 lub 2013. - przyczepa asenizacyjna rok produkcji 2012 lub 2013 , pojemność min 7000 l i moc pompy 5000 l/min - ciągnik rolniczy nowy rok produkcji 2012 lub 2013, moc w przedziale 135÷145 kM silnik wysokoprężny o pojemności min. 4500 m3, turbo intercooler, 4 zawory na cylinder, układ wtryskowy Common Rail, norma emisji spalin stage III B, pojemność zbiornika paliwa min. 340 l.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00-2, 16.50.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rozbudowa stacji ujęcia i uzdatniania wody w Woli Roźwienickiej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zadania jest wykonanie rozbudowy stacji ujęcia wody o technologię uzdatniania wody, budowę odstojnika popłuczyn , poletka osadowego, kanalizację technologiczną i przełożenie przewodów wodociągowych międzyobiektowych. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych związanych z dostosowaniem pomieszczeń w istniejącym budynku do aktualnych rozwiązań technologicznych. Opis i dobór urządzeń zawarty jest w projekcie technicznym Wykonawca musi zapewnić ciągłość dostawy wody dla mieszkańców obsługiwanych przez stację ujęcia i uzdatniania wody. W przypadku konieczności przerwy w dostawach wody Wykonawca musi zawiadomić służby zamawiającego odpowiedzialne za dostawę wody o przerwie w dostawie wody. Wykonawca winien dokonać zawiadomienie o przerwie w terminie co najmniej na 7 dni przed przerwa w dostawie wody. Przerwa nie może byś dłuższa jak 6 godzin dziennie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.51-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.