eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cieszanów › Odnawialne źródła energii dla Miasta i Gminy Cieszanów - I etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-14

Cieszanów: Odnawialne źródła energii dla Miasta i Gminy Cieszanów - I etap
Numer ogłoszenia: 83143 - 2011; data zamieszczenia: 14.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Cieszanów , ul. Rynek 1, 37-611 Cieszanów, woj. podkarpackie, tel. 016 6311076, faks 016 6311440.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.cieszanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnawialne źródła energii dla Miasta i Gminy Cieszanów - I etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Przebudowa kotłowni gazowej na kotłownię na zrębki o mocy kotła 150kW w Zespole Szkół Publicznych w Nowym Lublińcu (obszar wiejski) na działkach o nr 128 i 129. Zespół Szkół Publicznych w Nowym Lublińcu, Nowy Lubliniec 75, 37-611 Cieszanów b) Przebudowa kotłowni gazowej na kotłownię na zrębki o mocy kotła 150kW w Zespole Szkół Publicznych w Dachnowie, Dachnów 106, 37-611 Cieszanów (obszar wiejski), nr działki 699/1. c) Przebudowa kotłowni gazowej na kotłownię na zrębki (biomasę)o mocy kotła 120kW dla budynku Centrum Edukacji Wczesnoszkolnej w Cieszanowie przy ul. Sobieskiego 1, 37-611 Cieszanów, (obszar miejski) na działkach nr 2275,wchodzącego w skład Zespołu Szkół Publicznych w Cieszanowie. d) Przebudowa kotłowni gazowej na kotłownię na zrębki o mocy kotła 250kW wraz z magazynem opału dla budynku Zespołu Szkół Publicznych w Cieszanowie zlokalizowanego na terenie Osiedla Nowe Sioło 15, 37-611 Cieszanów (obszar wiejski) na działce nr 72/3 i 72/2. e) Przebudowa kotłowni gazowej na kotłownię na zrębki o mocy 90kW dla budynku Urzędu Miasta i Gminy Cieszanów zlokalizowanego przy ul. Rynek 1, 37-611 Cieszanów na działce nr 1796 (obszar miejski). f) Przebudowa kotłowni gazowej na kotłownię na zrębki o mocy kotła 90kW dla budynku Filialnej Szkoły Podstawowej w Niemstowie wchodzącej w skład Zespołu Szkół Publicznych w Cieszanowie. Budynek zlokalizowany Niemstów 76, 37-611 Cieszanów na działkach nr 458 i 460 (obszar wiejski). g) Przebudowa kotłowni gazowej na kotłownię na zrębki o mocy kotła 60kW dla budynku Filialnej Szkoły Podstawowej w Nowym Siole wchodzącej w skład Zespołu Szkół Publicznych w Cieszanowie. Budynek zlokalizowany Nowe Sioło 103, 37-611 Cieszanów na działkach nr 483/2 i 484 (obszar wiejski). h) Przebudowa kotłowni gazowej na kotłownię na zrębki o mocy kotła 150kWdla budynków Centrum Kultury i Sportu w Cieszanowie, ul. Kościuszki 6, 37-611 Cieszanów (działka nr 2250/1) (obszar miejski), w którym zlokalizowana jest Biblioteka Miejska w Cieszanowie i zakład budżetowy Gminy Cieszanów - Zakład Obsługi Gminy w Cieszanowie. 4 Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa (w tym przedmiary robót), a warunki realizacji przedmiotu umowy określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz projekt umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2 Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 80 000,00zł, słownie: pięćdziesiąt tysięcy złoty. 3 Wykonawca wnosi wadium: a) w pieniądzu, sposób przekazania: należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego w Powiatowym Banku Spółdzielczym w Lubaczowie Oddział w Cieszanowie 14-9101-1042-2004-4400-0039-0008 w terminie do dnia ostateczny termin składania ofert, do godziny 09:00. Za termin wniesienia wadium uważa się dzień i godzinę wpływu środków pieniężnych na konto Zamawiającego. Wymaga się bezwzględnie, by w dniu składania ofert, przed upływem terminu składania ofert, środki pieniężne znalazły się fizycznie na koncie Zamawiającego lub w jednej z poniżej podanych form: b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2007 Nr 42, poz.275, z p. zm.) 4 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 5 Z udziału w postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy nie wnieśli wadium w wymaganym terminie. 6 W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz oryginał dowodu jego wniesienia należy dołączyć do oferty w teki sposób, by nie tworzył z nią całości tj, by nie był trwale z nią związany, a jego kopie potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy wpiąć do oferty. wadium wniesione w takiej formie powinno mieć postać oświadczenia gwaranta, w którym gwarant zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo, na pierwsze żądanie, zapłacić Zamawiającemu kwotę gwarancji w przypadkach określonych ustawą. W przypadku gwarancji to Zamawiający decyduje o uznaniu danych okoliczności, przyczyn za udowodnione. 7 zamawiający dokonuje zwrotu lub zatrzymania wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie pkt.1 zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej trzy roboty budowlane polegające na wykonaniu kotłowni opalanych na biomasę- zrębki o mocy co najmniej 150 kW każda, o wartości 500 000 zł każda.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje: - co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej; osoba ta będzie pełnić funkcję kierownika budowy, - co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych ; osoba ta będzie pełnić funkcje kierownika robót sanitarnych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, jeżeli Wykonawca: - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500 000zł, - posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 1000 000,00 zł lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1000 000 zł Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym , osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy może nastąpić w zakresie: zmiana terminu (może nastąpić wówczas gdyby nastąpiły okoliczności nie przewidziane w trakcie zawierania umowy nie wynikające z winy żadnej ze stron np. klęska żywiołowa, ulewne deszcze, długotrwałe braki energii elektrycznej itp. Termin może ulec wydłużeniu o czas w jakim występowały dane okoliczności.) zmiana materiałów (może nastąpić tylko wówczas gdy materiały wykorzystane do wykonania przedmiotu zamówienia będą takiej samej jakości jak zaproponowane w ofercie bądź lepsze. Zmianę materiałów musi zatwierdzić inspektor nadzoru inwestorskiego po uzgodnieniu z Zamawiającym) zmiana technologii wykonania (może nastąpić wówczas gdy zastosowana technologia będzie równoważna lub lepsza od zaproponowanej w ofercie. Zmianę technologii musi zatwierdzić inspektor nadzoru inwestorskiego po uzgodnieniu z Zamawiającym )

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.cieszanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Cieszanów Rynek 1, 37-611 Cieszanów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Cieszanów Rynek 1, 37-611 Cieszanów, pok. Nr 19 - sekretariat, najpóźniej do dnia 1.04.2011r. do godziny 9.00,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013 RPPK.02.00.00 - 2. Infrastruktura techniczna 2.2 Infrastruktura energetyczna..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.