eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jabłonka › Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Lipnica Mała etap VII wykonawczy część II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-30

Jabłonka: Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Lipnica Mała etap VII wykonawczy część II
Numer ogłoszenia: 83114 - 2009; data zamieszczenia: 30.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jabłonka , ul. 3 Maja 1/206, 34-480 Jabłonka, woj. małopolskie, tel. 018 2611146, faks 018 2652468.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Lipnica Mała etap VII wykonawczy część II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej we wsi Lipnicy Małej etap VII wykonawczy część II Zakres robót budowlanych: Wykonanie kanalizacji sanitarnej z rur PVC o średnicach fi.200 mm o łącznej długości 2 142,00 mb obejmującej: A. Wykonanie robót budowlanych kanalizacji sanitarnej zgodnie z: 1. decyzjami: a) pozwolenia na budowę z dnia 29.11.2000 r znak BA-73513/117-J/99/2000 wydane przez Starostę Nowotarskiego; b) o zmianie pozwolenia na budowę z dnia 26.03.2002 r znak BA-73513/117-J/99/00/02 wydana przez Starostę Nowotarskiego; 2. Projektem budowlanym kanalizacji sanitarnej opracowanym przez EKOLAND S.C. z siedzibą 39-200 Dębica ul. Wł. Strumskiego 10/5 z marca 1998r.; B. Usługi związane z wykonaniem robót budowlanych: 2. obsługa inwestycyjna obejmująca: a) geodezyjne wytyczenie osi i trasy kanalizacji wraz z obiektami na kanalizacji; b) geodezyjną obsługa robót kanalizacji i obiektów na kanalizacji; c) geodezyjne pomiary powykonawcze wraz z uzyskaniem klauzuli Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, opracowanie mapy pomiaru geodezyjnego wraz ze szkicami polowymi; d) odbiory geologiczne posadowienia kanalizacji i obiektów na kanalizacji; e) uzyskanie w imieniu Zamawiającego (Inwestora) decyzji o pozwoleniu na użytkowanie kanalizacji sanitarnej zrealizowanej w wyniku zamówienia; 3. dokumentacja projektowa: a) operat wodno-prawy przekroczeń potoków i cieków wodnych kanalizacją sanitarną objęta zamówieniem wraz z uzyskaniem -materiałów do sporządzenia tego operatu( mapy, przekroje itd.) -uzgodnień wymaganych odnośnymi przepisami; -decyzji pozwolenia wodno-prawnego na przekroczenia potoków i cieków wodnych kanalizacją sanitarną objęta zamówieniem. Zakres rzeczowy kanalizacji sanitarnej objętej zamówieniem: Kanały sanitarne z rur PCV klasy S (szereg 16,7; SDR 34) średnicy 200*5,9 mm ETAP VII część II: Osiedle pod drogą powiatową do rzeki /od sklepu GS po Zagrody/: Studzienka istniejąca-S 1432 / do końca do S1469/ Długość sieci 1 018,00 mb -kanał z rur PCV O200 mm Ilość studzienek 34 sztuki -Studzienka PCV O 315 mm Ilość podłączonych budynków -21 Osiedle nad drogą powiatową do Zagród Studzienka istniejąca-S217 do S245 Długość sieci 1 124,00 mb -kanał z rur PCVO200 mm Ilość studzienek 22 sztuki -Studzienka PCV O315 mm Ilość podłączonych budynków -22 Ogółem etapu VII wykonawczy część II: - Długość sieci - kanał z rur PCV O 200 m= 1 018,00 + 1 124,00 = 2 142,00 mb - Ilość studzienek PCV O 315 mm = 34+22 = 56 sztuk - Ilość podłączonych budynków = 21+22 = 43 budynki Szczegółowy zakres prac precyzuje dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót ślepe stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 7.000,0zł należy wnieść do dnia 21 kwietnia 2009 roku do godz.10.00

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) - o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22, ust. 1 pkt 1-4 wyżej wymienionej ustawy Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił w/w warunki..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie: W celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności: a/ Oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b/ aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c/ Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych - zał. nr 5 do SIWZ W celu potwierdzenia, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a/ Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - Wykonawca musi udowodnić zrealizowanie co najmniej jednego zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat w zakresie budowy kanalizacji sanitarnej o wartości minimum 200 000 zł brutto, poprzez przedstawienie dokumentów potwierdzających dobre wykonanie robót Dokumenty te mają być zaopatrzone w datę ich wystawienia i w swej treści mają zawierać informacje o czasie i zakresie zrealizowanego zamówienia oraz opinię o jakości tego zamówienia - zał. nr 3 do SIWZ b/ Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wykonawca musi dysponować min jednym, pracownikiem posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych. Wykaz należy przygotować według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień tj. decyzji o nadaniu wymaganych uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej Izby Zawodowej. W przypadku gdy uprawnienia/wykształcenie uzyskane nie obejmuje branży zgodnej z przedmiotem zamówienia wraz z uprawnieniami należy przedstawić stanowisko właściwej Izby co do zakwalifikowania posiadanego wykształcenia jako odpowiedniego lub pokrewnego dla specjalności zgodnej z przedmiotem zamówienia (zgodnie z §29 Rozporządzenia ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - Dz. U. Nr 83 poz. 578). d/ pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. c wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował W celu potwierdzania, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia a/ Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych - zał. nr 5 do SIWZ b/ Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej W celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy a/ Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych - zał. nr 5 do SIWZ Ponadto Wykonawca powinien załączył do oferty : a/ Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg załączonego wzoru, - zał. nr 1 do niniejszej SIWZ. b/ pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentowania we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej c/ Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru robót - zał. nr 8 do SIWZ d/ Dowód wpłaty wadium Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokumenty o których mowa w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19 maja 2006r (Dz. U. nr 87, poz. 605 z dnia 24 maja 2006r) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jablonka.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jabłonka, ul. 3 Maja 1 34-480 Jabłonka, Osobami do kontaktów są; mgr inż. Józef Knaperek tel.0182611146, mgr inż. Mateusz Łowisz tel. 0182611141, inż. Marcelina Machaj tel. 0182611146.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Jabłonka, ul. 3-go Maja 1, 34-480 Jabłonka pokój nr 1 - sekretariat. Otwarcie ofert nastąpi dnia 21 kwietnia 2009r. o godz. 10.05, w siedzibie Zamawiającego pok. nr 110..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.