eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego dla Wojewódzkiego Szpitala Okulistycznego w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-13

Kraków: Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego dla Wojewódzkiego Szpitala Okulistycznego w Krakowie
Numer ogłoszenia: 83079 - 2016; data zamieszczenia: 13.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Okulistyczny , os. Na Wzgórzach 17b, 31-723 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 620 82 00, faks 12 620 82 85.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wso.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego dla Wojewódzkiego Szpitala Okulistycznego w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowego sprzętu medycznego dla Wojewódzkiego Szpitala Okulistycznego w Krakowie. Przedmiot zamówienia podzielono na 22 pakiety: PAKIET 1. DROBNY SPRZĘT MEDYCZNY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU; PAKIET 2. PAPIER DO BIOMETRII; PAKIET 3. NAKLEJKI, KORECZKI, PORTY; PAKIET 4. IGŁY SPECJALISTYCZNE; PAKIET 5. MATERIAŁY MEDYCZNE JEDNORAZOWEGO UŻYTKU; PAKIET 6. GAZY OKULISTYCZNE; PAKIET 7. SPRZĘT ANESTEZJOLOGICZNY; PAKIET 8. RĘKAWICE DIAGNOSTYCZNE; PAKIET 9. RĘKAWICE CHIRURGICZNE STERYLNE; PAKIET 10. POJEMNIKI NA ODPADY MEDYCZNE; PAKIET 11. NOŻE OKULISTYCZNE; PAKIET 12. PREPARAT DO BARWIENIA PRZEDNIEGO ODCINKA OKA; PAKIET 13. PREPARAT DO WYBARWIANIA BŁON NASIATKÓWKOWYCH; PAKIET 14. ROZTWÓR BŁĘKITU SŁUŻĄCY DO BARWIENIA BŁON ILM, ERM ORAZ PVR; PAKIET 15. IMPLANTY SILIKONOWE; PAKIET 16. PRODUKTY ABSORPCYJNE; PAKIET 17. WITREKTOM PRZEDNI; PAKIET 18. IMPLANTY JASKROWE; PAKIET 19. PRODUKTY DO PRZESZCZEPU ROGÓWKI; PAKIET 20. SOCZEWKA NAGAŁKOWA; PAKIET 21. MATERIAŁY DO RECEPTURY APTECZNEJ; PAKIET 22. PASKI DO GLUKOMETRÓW, PŁYNY KONTROLNE. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej na każdy pakiet oddzielnie, przy czym oferta musi obejmować całość danego pakietu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.12.00-2, 33.14.12.20-8, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.14.14.20-0, 33.15.71.10-9, 33.14.16.15-4, 33.16.22.00-5, 33.14.14.11-4, 33.14.11.10-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 22.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków. Wykonawca w tym zakresie złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie /załącznik nr 2 do SIWZ/. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków. Wykonawca w tym zakresie złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie /załącznik nr 2 do SIWZ/. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków. Wykonawca w tym zakresie złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie /załącznik nr 2 do SIWZ/. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków. Wykonawca w tym zakresie złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie /załącznik nr 2 do SIWZ/. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków. Wykonawca w tym zakresie złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie /załącznik nr 2 do SIWZ/. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) Dokumenty potwierdzające, że oferowany wyrób jest dopuszczony do obrotu i stosowania w placówkach służby zdrowia zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679 z późn. zm.). W przypadku wyrobów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych - odpowiednie dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i stosowania. Deklaracja zgodności; Certyfikat CE. 2) Katalogi, foldery, opisy (w j. polskim) potwierdzające swoją treścią zgodność oferowanego asortymentu z charakterystyką podaną przez Zamawiającego

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oryginał lub poświadczona za zgodność z oryginałem kopia pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru). 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w rozdziale IV SIWZ. Warunki określone w rozdziale IV pkt 2-5 SIWZ Wykonawcy, którzy składają ofertę wspólną zgodnie z art. 23 ust. 1 ustawy mogą spełnić łącznie. Warunki określone w rozdziale V pkt 2 SIWZ każdy z Wykonawców spełnia oddzielnie. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być złożone w ofercie. Zamawiający informuje, że jeżeli w wyniku postępowania zostanie wybrana oferta Wykonawców występujących wspólnie, będą oni zobowiązani przedłożyć Zamawiającemu przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin realizacji zamówienia - dostaw częściowych - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach: 1) zmiana danych, podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, zmiany siedziby, adresowe itp.); 2) zmiana nazwy handlowej wyrobu stanowiącego przedmiot umowy; 3) obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcę (może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzenia aneksu do umowy); 4) zmiana stawki podatku VAT - cena netto nie ulega zmianie; 5) brak wyrobu stanowiącego przedmiot umowy na rynku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) - istnieje możliwość zastąpienia wyrobem równoważnym o tych samych lub wyższych parametrach i zastosowaniu - po cenie nie wyższej niż w ofercie stanowiącej załącznik do niniejszej umowy; 6) zmiana nazwy wyrobu, numeru katalogowego, sposobu konfekcjonowania, przy niezmienionym wyrobie; 7) zmiany ilości asortymentu między pozycjami w zależności od potrzeb, bez konieczności zmian w umowie, pod warunkiem nie przekroczenia ogólnej wartości umowy, o której mowa w § 1 ust. 2. W takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się do zachowania cen jednostkowych oferowanych produktów na niezmienionym poziomie*/niniejszy zapis nie dotyczy Pakietów nr 2, 12, 13, 14, 17, 18 oraz 20/; 8) Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy w przypadku niepełnej realizacji przedmiotu umowy w okresie jej obowiązywania, przy zachowaniu jej wartości (nie dłużej niż o 90 dni)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wso.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Okulistyczny w Krakowie, 31-723 Kraków, os. Na Wzgórzach 17B, pokój nr 1.23 - I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Okulistyczny w Krakowie, 31-723 Kraków, os. Na Wzgórzach 17B, pokój nr 1.16 - I piętro (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DROBNY SPRZĘT MEDYCZNY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 1. DROBNY SPRZĘT MEDYCZNY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU obejmuje swoim zakresem 41 pozycji szczegółowo opisanych w załączniku nr 4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8, 33.14.12.00-2, 33.14.13.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAPIER DO BIOMETRII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 2. PAPIER DO BIOMETRII obejmuje swoim zakresem dostawę papieru termicznego do biometrii OcuScan RXP w ilości 2 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.42-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: NAKLEJKI, KORECZKI, PORTY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 3. NAKLEJKI, KORECZKI, PORTY obejmuje swoim zakresem 3 pozycje szczegółowo opisane w załączniku nr 4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: IGŁY SPECJALISTYCZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 4. IGŁY SPECJALISTYCZNE obejmuje swoim zakresem 5 pozycji szczegółowo opisanych w załączniku nr 4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: MATERIAŁY MEDYCZNE JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 5. MATERIAŁY MEDYCZNE JEDNORAZOWEGO UŻYTKU obejmuje swoim zakresem 14 pozycji szczegółowo opisanych w załączniku nr 4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacj zamówienia - dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: GAZY OKULISTYCZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 6. GAZY OKULISTYCZNE obejmuje swoim zakresem 2 pozycje szczegółowo opisane w załączniku nr 4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: SPRZĘT ANESTEZJOLOGICZNY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 7. SPRZĘT ANESTEZJOLOGICZNY obejmuje swoim zakresem 10 pozycji szczegółowo opisanych w załączniku nr 4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.71.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: RĘKAWICE DIAGNOSTYCZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 8. RĘKAWICE DIAGNOSTYCZNE obejmuje swoim zakresem 3 pozycje szczegółowo opisane w załączniku nr 4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: RĘKAWICE CHIRURGICZNE STERYLNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 9. RĘKAWICE CHIRURGICZNE STERYLNE obejmuje swoim zakresem 3 pozycje szczegółowo opisane w załączniku nr 4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: POJEMNIKI NA ODPADY MEDYCZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 10. POJEMNIKI NA ODPADY MEDYCZNE obejmuje swoim zakresem pojemniki na odpady medyczne o 4 różnych pojemnościach, szczegółowo opisane w załączniku nr 4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.33.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - dostaw cześciowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: NOŻE OKULISTYCZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 11. NOŻE OKULISTYCZNE obejmuje swoim zakresem 4 rodzaje noży mikrochirurgicznych, szczegółowo opisane w załączniku nr 4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.11-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PREPARAT DO BARWIENIA PRZEDNIEGO ODCINKA OKA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 12. PREPARAT DO BARWIENIA PRZEDNIEGO ODCINKA OKA obejmuje swoim zakresem 1 pozycję w ilości 600 sztuk, szczegółowo opisaną w załączniku nr 4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacj zamówienia - dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: PREPARAT DO WYBARWIANIA BŁON NASIATKÓWKOWYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 13. PREPARAT DO WYBARWIANIA BŁON NASIATKÓWKOWYCH obejmuje swoim zakresem 1 pozycję w ilości 20 sztuk, szczegółowo opisaną w załączniku nr 4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: ROZTWÓR BŁĘKITU SŁUŻĄCY DO BARWIENIA BŁON ILM, ERM ORAZ PVR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 14. ROZTWÓR BŁĘKITU SŁUŻĄCY DO BARWIENIA BŁON ILM, ERM ORAZ PVR obejmuje swoim zakresem 1 pozycję w ilości 120 sztuk, szczegółowo opisaną w załączniku nr 4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: IMPLANTY SILIKONOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 15. IMPLANTY SILIKONOWE obejmuje swoim zakresem 11 pozycji, szczegółowo opisanych w załączniku nr 4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: PRODUKTY ABSORPCYJNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 16. PRODUKTY ABSORPCYJNE obejmuje swoim zakresem 2 pozycje, szczegółowo opisane w załączniku nr 4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: WITREKTOM PRZEDNI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 17. WITREKTOM PRZEDNI obejmuje swoim zakresem 1 pozycję w ilości 60 sztuk, szczegółowo opisaną w załączniku nr 4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: IMPLANTY JASKROWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 18. IMPLANTY JASKROWE obejmuje swoim zakresem 1 pozycję w ilości 50 sztuk, szczegółowo opisaną w załączniku nr 4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: PRODUKTY DO PRZESZCZEPU ROGÓWKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 19. PRODUKTY DO PRZESZCZEPU ROGÓWKI obejmuje swoim zakresem 3 pozycje - trepan, punch i noże do mikrokeratomu, szczegółowo opisane w załączniku nr 4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - dostaw cześciowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: SOCZEWKA NAGAŁKOWA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 20. SOCZEWKA NAGAŁKOWA obejmuje swoim zakresem 1 pozycję w ilości 30 opakowań, szczegółowo opisaną w załączniku nr 4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: MATERIAŁY DO RECEPTURY APTECZNEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 21. MATERIAŁY DO RECEPTURY APTECZNEJ obejmuje swoim zakresem 5 pozycji szczegółowo opisanych w załączniku nr 4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: PASKI DO GLUKOMETRÓW, PŁYNY KONTROLNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 22. PASKI DO GLUKOMETRÓW, PŁYNY KONTROLNE obejmuje swoim zakresem 5 pozycji szczegółowo opisanych w załączniku nr 4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - dostaw częściowych - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.