Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-30
Śrem: Dzierżawa zestawu do wideoendoskopii dla Szpitala w Śremie
Numer ogłoszenia: 83060 - 2009; data zamieszczenia: 30.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital w Śremie , ul. Chełmońskiego 1, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. 061 2815400, faks 061 2835788.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-srem.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa zestawu do wideoendoskopii dla Szpitala w Śremie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawu do wideoendoskopii dla Szpitala w Śremie, ponizej 206.000 E.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.81.00 - Endoskopy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wpłacania wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalnosci lub czynności, jezeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień -posiadają niezbedną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjalem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowizanie innych podmiotów do udostepnienia potencjalu technicznego i osób zdolnych do wykonania zamowienia - znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamowienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia na posdt. art. 24 ust. 1 i 2 Pzp - spełniają wymogi określone w SIWZ - udziela bezwarunkowej 36 gwarancji na oferowany sprzęt - zapewnią bezpłatne przeszkolenie personelu w zakresie umożliwiającym prawidłową obsługę wydzierżawionego sprzętu i jego serwisowanie i naprawy przez czas trwania umowy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: aktualny odpis z własciwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -oświadczenie o spełnieniu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp -oswiadczenie, ze Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art 24 utawy w/g załącznika Nr 4 do SIWZ -informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wczesniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - świadectwo dopuszczenia do obrotu, deklaracja zgodności CE, zgłoszenie lub wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych - wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzczpospolitej Polskiej stosuja się do przepisów § 2 Rozporzadzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r ( Dz. U. Nr 87, poz 605) w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty moga być składane oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 16 pazdziernika 2008 r ( Dz. U. Nr 188, poz. 1155) zmieniającego rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiajacy od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-srem.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital w Śremie ul. Chełmońskiego 1 pokój 130.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Szpital w Śremie ul. Chełmońskiego 1 pokój 130.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŚREMU
więcej: przetargi w Śremie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.