eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łysomice › Usługa przeglądów serwisowych 609 zestawów instalacji solarnych wraz z dostawą niezbędnych materiałów w latach 2016-2018

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-13

Łysomice: Usługa przeglądów serwisowych 609 zestawów instalacji solarnych wraz z dostawą niezbędnych materiałów w latach 2016-2018
Numer ogłoszenia: 83039 - 2016; data zamieszczenia: 13.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 118572 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Łysomice, ul. Warszawska 8, 87-148 Łysomice, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (056) 678 32 22, faks (056) 678 32 22 w.23.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przeglądów serwisowych 609 zestawów instalacji solarnych wraz z dostawą niezbędnych materiałów w latach 2016-2018.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeglądów serwisowych 609 instalacji solarnych (588 instalacji zlokalizowanych na budynkach prywatnych mieszkańców gminy Łysomice i 21 na budynkach użyteczności publicznej administrowanych przez Gminę Łysomice) zrealizowanych w ramach zadania pn. Wykorzystanie energii słonecznej szansą na poprawę jakości środowiska w Gminie Łysomice w latach 2016 - 2018 (CPV: 50.70.00.00). 2. Usługa będzie realizowana w miesiącach maj-wrzesień lat 2016, 2017, 2018. Harmonogram wizyt serwisowych należy ustalić z Zamawiającym. Przed rozpoczęciem przeglądów serwisowych. 3. W ramach usługi podstawowego przeglądu serwisowego wykonywane będą niżej wymienione czynności: 1) Wzrokowa weryfikacja instalacji: a) jakość mocowań i połączeń gwintowanych i lutowanych całej instalacji, b) wygląd poszczególnych elementów składowych, ocena jakości pracy, c) kolektorów słonecznych (sprawdzenie połączenia czujnika temperatur oraz izolacji kabla czujnika, kontrola umieszczenia czujnika w kapilarze czwórnika na kolektorze) d) sprawdzenie szczelności przejścia dachowego, e) sprawdzenie izolacji przewodów, 2) Sprawdzenie ciśnienia instalacji (czy mieści się w granicach tolerancji - od 2 do 3 bar) oraz obserwacja ewentualnych przecieków na śrubunkach, w miejscach lutowanych oraz w pobliżu naczynia przeponowego. W razie konieczności uzupełnić glikol i uzupełnić ciśnienie w układzie. 3) Ogólne sprawdzenie funkcjonowania instalacji: sprawdzenie wielkości przepływu w układzie solarnym - zapisać wartość przepływu w karcie gwarancyjnej (kontrola wzrokowa rotametru, czy nie blokuje się), zakres pracy pompy, sprawdzenie temperatur (czy temperatura na zasilaniu odpowiada temperaturze na kolektorach) . 4) Przeszkolenie użytkownika odnośnie poprawnych praktyk użytkowania instalacji (zapobieganie przegrzewania instalacji). 5) Sprawdzenie ustawień sterownika. 6) Kontrola urządzeń zabezpieczających: sprawdzenie ciśnienia w naczyniach przeponowych (czy mieści się w granicach tolerancji - od 2 do 3 bar), kontrola zaworu bezpieczeństwa. 7) Badanie właściwości glikolu (odporność na zamarzanie). 8) Wymiana anody magnezowej w zasobniku solarnym. W ofercie należy podać koszt wymiany anody magnezowej oraz koszt samej anody. Z pośród 609 instalacji 73 instalacje są wyposażone w anody tytanowe, które nie podlegają wymianie. 9) W razie konieczności wymiana glikolu na nowy - w ramach zamówienia uzupełniającego. Po wymianie glikolu na nowy, Wykonawca winien tę informację odnotować w karcie gwarancyjnej danej instalacji oraz w protokole przeglądu. Na zasobniku lub w widocznym miejscu umieści naklejkę z informacją o dacie wymiany glikolu. 4. Zaobserwowane nieprawidłowości lub usterki należy naprawić podczas wizyty serwisowej. Wszystkie czynności serwisowe należy odnotować w karcie gwarancyjnej oraz dopisać wartości (karty gwarancyjne udostępnia Zamawiający): numery katalogowe oraz fabryczne zasobnika solarnego oraz naczyń przeponowych, wielkość przepływu glikolu w układzie, zakres pracy pompy, wartości z licznika całkowitej energii pozyskanej z kolektorów. Wykonany przegląd należy potwierdzić podpisem właściciela nieruchomości. 5. Wykonawca zamówienia jest odpowiedzialny za jakość wykonania usługi oraz dostarczonych materiałów. Prace serwisowe należy wykonywać z należytą starannością, zgodnie z Polskimi Normami oraz posiadaną wiedzą techniczną i doświadczeniem w zakresie montażu i serwisowania instalacji solarnych. 6. Szczegółowe warunki wykonania zamówienia określają: umowa, której wzór stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ oraz formularz oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. Jednocześnie treść tych załączników zawiera istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. W przypadku występowania w materiałach przetargowych jednoznacznych nazw materiałów wskazujących na producenta i konkretny typ katalogowy- wszystkie takie nazwy każdorazowo należy czytać z klauzulą lub równoważne o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych oraz estetycznych (kompozycyjnych). Za produkt równoważny Zamawiający uznaje taki, które ma te same cechy funkcjonalne co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt oraz taki, który charakteryzuje się taką samą dostępnością do sieci serwisowej - gwarancyjnej. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonej w dokumentacji przetargowej. Produkt równoważny powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt, jednocześnie umożliwiając uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. Przez pojęcia cech jakościowych i technicznych produktu równoważnego należy rozumieć cechy, które opisują fizyczne, właściwości przedmiotu zamówienia (np. wydajność, żywotność odporność, łatwość obsługi, bezpieczeństwo eksploatacji, komfort użytkowania, standard wykończenia, itd.). Wszelkie produkty równoważne powinny być w pełni kompatybilne z istniejącymi zestawami solarnymi. 8. Cenę oferty należy obliczyć w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku na podstawie Załącznika nr 1 i nr 2 do SIWZ oraz innych kosztów koniecznych do poniesienia celem terminowej i prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost z niniejszej SIWZ, jak również koszty wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych. 9. Wszelkie informacje zawarte w niniejszej SIWZ przeznaczone są wyłącznie do przygotowania oferty i w żadnym wypadku nie powinny być wykorzystane w innym celu ani udostępniane osobom trzecim nie uczestniczącym w postępowaniu, chyba że jest to konieczne i niezbędne do udziału w postępowaniu i przygotowania oferty..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo- Usługowa Marbud-Instal Marek Stefański, Bachorza 18, 87-706 Sędzin, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 169682,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 208334,45

  • Oferta z najniższą ceną: 208334,45 / Oferta z najwyższą ceną: 483120,63

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.