eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Zakup i dostawa węgla - 2 zadania.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-13

Sosnowiec: Zakup i dostawa węgla - 2 zadania.
Numer ogłoszenia: 82961 - 2016; data zamieszczenia: 13.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sosnowcu , ul. 3 Maja 33, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 2962201, faks 32 2962214.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopssosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa węgla - 2 zadania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja dostaw obejmujących: Zakup i dostawę węgla - 2 zadania w tym: 1.Zadanie 1: zakup, dostawa i rozładunek węgla kamiennego - sortyment orzech I w ilości 256 ton o poniższych parametrach: a) wymiar ziarna od 40 mm do 80 mm, b) wartość opałowa od 25 MJ/kg c) zawartość popiołu od 3% do 8%, d) zawartość siarki od 0,3% do 0,6% , e) zawartość wilgoci do 15% Dostawa i rozładunek węgla (zrzucenie węgla we wskazanym miejscu) do indywidualnych odbiorców - podopiecznych Zamawiającego - zamieszkałych na terenie miasta Sosnowca. Jednorazowa ilość przyznanego opału w postaci węgla kamiennego dla podopiecznego Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sosnowcu - 1 tona. 2.Zadanie 2: zakup, dostawa, rozładunek i wniesienie węgla - ekogroszek - pakowanego w 25 kg worki tj. 220 worków (5,5 tony) o poniższych parametrach: a) wymiar ziarna od 5 mm do 25 mm, b) wartość opałowa od 26 MJ/kg, c) zawartość popiołu do 10%, d) zawartość siarki do 0,7%, e) zawartość wilgoci do 15%, f) spiekalność wg. Metody Rogi RI do 20 RI. Węgiel będzie używany do kotła stałopalnego C.O z podajnikiem 12-16 kw. Sukcesywna dostawa, rozładunek i wniesienie ekogroszku do mieszkania chronionego znajdującego się w kamienicy (I piętro) w Sosnowcu przy ul. Piłsudskiego 24/8 w ilości i w terminach uzgodnionych przez Zamawiającego (minimum 1 raz, maksymalnie 3 razy w miesiącu). Maksymalna ilość dostaw wraz z wniesieniem w okresie obowiązywania umowy - 12..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10-5, 09.11.10.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w zakresie tego warunku nie określa szczególnych wymagań.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w zakresie tego warunku nie określa szczególnych wymagań.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w zakresie tego warunku nie określa szczególnych wymagań.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w zakresie tego warunku nie określa szczególnych wymagań.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w zakresie tego warunku nie określa szczególnych wymagań.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo Pełnomocnictwo wymagane w przypadku gdy do reprezentowania Wykonawcy upoważniona jest osoba inna niż wskazana w aktualnym odpisie z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Forma pełnomocnictwa winna być zgodna z art. 14 ustawy Pzp. 2.Zobowiązanie podmiotów w sytuacji o której mowa w części XI pkt 2 SIWZ. 3.Oświadczenie o odwróconym podatku Vat w związku z art. 91 ust. 3a ustawy PZP.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dla Zadania 1 Zakazuje się wprowadzania istotnych zmian w umowie z naruszeniem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z zastrzeżeniem § 9. ust. 4 umowy. ust. 4 - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności tylko w sytuacji: 1) zmiany terminu zakończenia realizacji umowy, o którym mowa w § 3 ust. 2 pod warunkiem, że zakończenie nastąpi nie później niż 31.10.2016r. 2) zaistnienia siły wyższej tj. klęski żywiołowej, strajku generalnego lub lokalnego mających bezpośredni wpływ na terminowość dostaw na wniosek Wykonawcy. Dla Zadania 2 Zakazuje się wprowadzania istotnych zmian w umowie z naruszeniem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z zastrzeżeniem § 8 ust. 4 umowy ust 4 - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności na wniosek Wykonawcy tylko w sytuacji: zaistnienia siły wyższej tj. klęski żywiołowej, strajku generalnego lub lokalnego mających bezpośredni wpływ na terminowość dostaw.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.sosnowiec.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. 3 Maja 33 41-200 Sosnowiec II piętro, pokój 317..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. 3 Maja 33 41-200 Sosnowiec parter, pokój 115..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - zakup, dostawa i rozładunek węgla kamiennego sortyment orzech I w ilości 256 ton..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup, dostawa i rozładunek węgla kamiennego - sortyment orzech I w ilości 256 ton o poniższych parametrach: a) wymiar ziarna od 40 mm do 80 mm, b) wartość opałowa od 25 MJ/kg c) zawartość popiołu od 3% do 8%, d) zawartość siarki od 0,3% do 0,6% , e) zawartość wilgoci do 15% Dostawa i rozładunek węgla (zrzucenie węgla we wskazanym miejscu) do indywidualnych odbiorców - podopiecznych Zamawiającego - zamieszkałych na terenie miasta Sosnowca. Jednorazowa ilość przyznanego opału w postaci węgla kamiennego dla podopiecznego Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sosnowcu - 1 tona..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10-5, 09.11.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Wartość opałowa - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - zakup, dostawa, rozładunek i wniesienie węgla - ekogroszku - pakowanego w 25 kg worki tj. 220 worków (5,5 tony).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup, dostawa, rozładunek i wniesienie węgla - ekogroszek - pakowanego w 25 kg worki tj. 220 worków (5,5 tony) o poniższych parametrach: a) wymiar ziarna od 5 mm do 25 mm, b) wartość opałowa od 26 MJ/kg, c) zawartość popiołu do 10%, d) zawartość siarki do 0,7%, e) zawartość wilgoci do 15%, f) spiekalność wg. Metody Rogi RI do 20 RI. Węgiel będzie używany do kotła stałopalnego C.O z podajnikiem 12-16 kw. Sukcesywna dostawa, rozładunek i wniesienie ekogroszku do mieszkania chronionego znajdującego się w kamienicy (I piętro) w Sosnowcu przy ul. Piłsudskiego 24/8 w ilości i w terminach uzgodnionych przez Zamawiającego (minimum 1 raz, maksymalnie 3 razy w miesiącu). Maksymalna ilość dostaw wraz z wniesieniem w okresie obowiązywania umowy - 12..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10-5, 09.11.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Wartość opałowa - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.