eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskie › Usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-20

Siemianowice Śląskie: Usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie
Numer ogłoszenia: 8291 - 2015; data zamieszczenia: 20.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siemianowice Śląskie , ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 7605200, faks 32 7605280.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.siemianowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych na rzecz Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, polegających na: -przyjmowaniu, sortowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek w obrocie krajowym i zagranicznym; -doręczanie Zamawiającemu zwrotnych potwierdzeń odbioru po skutecznym doręczeniu; -zwrot do Zamawiającego przesyłek niedoręczonych odbiorcy po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczenia lub wydania; -doręczaniu przekazów pieniężnych, osobom uprawnionym do otrzymania świadczeń z Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: Część 1: Usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie (dotyczące doręczania listów i paczek oraz usług kurierskich) zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (Dodatek do SIWZ nr 9). Część 2: Usługi pocztowe polegające na doręczaniu przekazów pieniężnych, osobom uprawnionym do otrzymania świadczeń z Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (Dodatek do SIWZ nr 10).

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający - w odniesieniu do Części 1 , Części 2, przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówienia uzupełniających do zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, zgodnie z art.67 ust 1 pkt 6 ustawy prawo zamówień publicznych. Przedmiotem zamówień uzupełniających może być świadczenie usług pocztowych na rzecz Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, polegających na: -przyjmowaniu, sortowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek w obrocie krajowym i zagranicznym; -doręczanie Zamawiającemu zwrotnych potwierdzeń odbioru po skutecznym doręczeniu; -zwrot do Zamawiającego przesyłek niedoręczonych odbiorcy po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczenia lub wydania; -doręczaniu przekazów pieniężnych, osobom uprawnionym do otrzymania świadczeń z Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00-0, 64.11.20.00-4, 64.11.30.00-1, 64.12.11.00-1, 64.12.12.00-2, 64.10.00.00-7, 64.12.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium - w odniesieniu do Części 1, Części 2

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca musi wykazać, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej, na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe (Dz. U. 2012 poz. 1529 z późn. zm.) - w odniesieniu do Części 1, Części 2; 2. Ocena spełniania warunków - w odniesieniu do Części 1, Części 2 udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. 3. Oświadczenia i dokumenty - w odniesieniu do Części 1, Części 2 będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, pod kątem potwierdzania przez informacje w nich zawarte spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu. 4. Sposób oceny spełniania warunków - w odniesieniu do Części 1, Części 2 wymaganych od wykonawców będzie zgodny z formułą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie, co najmniej 2 usługi (kontrakty) polegające na świadczeniu usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym (dotyczące doręczania listów i paczek oraz usług kurierskich), przy czym każda z nich wykonywana była/ jest nieprzerwanie przez okres minimum 12 miesięcy i wartość każdej z nich wynosiła co najmniej 250.000,00 zł., w ramach jednej umowy (kontraktu)- w odniesieniu do Części 1; 2. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie, co najmniej 2 usługi (kontrakty) polegające na świadczeniu usług pocztowych polegających na doręczaniu przekazów pieniężnych, osobom uprawnionym do otrzymania świadczeń, przy czym każda z nich wykonywana była/ jest nieprzerwanie przez okres minimum 12 miesięcy i wartość każdej z nich wynosiła co najmniej 15.000 zł., w ramach jednej umowy (kontraktu)- w odniesieniu do Części 2; W celu potwierdzenia należytego wykonania usług, które zostały już zakończone konieczne jest przedłożenie przez Wykonawcę dokumentu potwierdzającego ich należyte wykonanie przez wymagany, w określonym w SIWZ warunku udziału w postępowaniu, minimalny okres 12 miesięcy. W celu potwierdzenia należytego wykonywania usług, które nie zostały jeszcze zakończone (usługi ciągłe) konieczne jest przedłożenie dokumentu potwierdzającego ich należyte wykonywanie przez wymagany w określonym w SIWZ warunku udziału w postępowaniu minimalny okres 12 miesięcy. Konieczność wykazania przez Wykonawców należytego wykonania usług przez wymagany okres 12 miesięcy zarówno w przypadku usług zakończonych, jak i tych będących w toku realizacji podyktowana jest koniecznością zachowania zasady równego traktowania Wykonawców. 3. Ocena spełniania warunków - w odniesieniu do Części 1, Części 2 udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. 4. Oświadczenia i dokumenty - w odniesieniu do Części 1, Części 2 będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, pod kątem potwierdzania przez informacje w nich zawarte spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu. 5. Sposób oceny spełniania warunków - w odniesieniu do Części 1, Części 2 wymaganych od wykonawców będzie zgodny z formułą spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    1. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie, co najmniej 2 usługi (kontrakty) polegające na świadczeniu usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym (dotyczące doręczania listów i paczek oraz usług kurierskich), przy czym każda z nich wykonywana była/ jest nieprzerwanie przez okres minimum 12 miesięcy i wartość każdej z nich wynosiła co najmniej 250.000,00 zł., w ramach jednej umowy (kontraktu)- w odniesieniu do Części 1; 2. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie, co najmniej 2 usługi (kontrakty) polegające na świadczeniu usług pocztowych polegających na doręczaniu przekazów pieniężnych, osobom uprawnionym do otrzymania świadczeń, przy czym każda z nich wykonywana była/ jest nieprzerwanie przez okres minimum 12 miesięcy i wartość każdej z nich wynosiła co najmniej 15.000 zł., w ramach jednej umowy (kontraktu)- w odniesieniu do Części 2. W celu potwierdzenia należytego wykonania usług, które zostały już zakończone konieczne jest przedłożenie przez Wykonawcę dokumentu potwierdzającego ich należyte wykonanie przez wymagany, w określonym w SIWZ warunku udziału w postępowaniu, minimalny okres 12 miesięcy. W celu potwierdzenia należytego wykonywania usług, które nie zostały jeszcze zakończone (usługi ciągłe) konieczne jest przedłożenie dokumentu potwierdzającego ich należyte wykonywanie przez wymagany w określonym w SIWZ warunku udziału w postępowaniu minimalny okres 12 miesięcy. Konieczność wykazania przez Wykonawców należytego wykonania usług przez wymagany okres 12 miesięcy zarówno w przypadku usług zakończonych, jak i tych będących w toku realizacji podyktowana jest koniecznością zachowania zasady równego traktowania Wykonawców;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. W odniesieniu do Część 1: Usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie (dotyczące doręczania listów i paczek oraz usług kurierskich)Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy: a)zmiany wynagrodzenia brutto Wykonawcy - w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT na usługi stanowiące przedmiot zamówienia pod warunkiem przedłożenia przez jedną ze stron pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany oraz wyrażenia zgody przez drugą ze stron na tę zmianę; b)zmiana Harmonogram odbioru przesyłek pocztowych w przypadku gdy konieczność takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy lub zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego. Wszystkie wymienione warunki stanowią jedynie katalog warunków umożliwiających zmianę postanowień niniejszej umowy i nie stanowią jednocześnie zobowiązania Stron do wyrażenia zgody na taką zmianę. Zmiany treści umowy mogą zostać wprowadzone pod warunkiem przedłożenia przez jedną ze stron pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany oraz wyrażenia zgody przez drugą ze stron na tę zmianę. Przekształcenie Wykonawcy w związku z sukcesją generalną, przekształceniami, dziedziczeniem spółek handlowych zgodnie z KSH, a także sukcesją z mocy prawa, zgodnie z obowiązującymi przepisami (następstwa prawne) winno nastąpić w formie aneksu do umowy. Wszystkie zmiany treści umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności (z wyjątkami określonymi w SIWZ i umowie). 2.W odniesieniu do Część 2: Usługi pocztowe polegające na doręczaniu przekazów pieniężnych, osobom uprawnionym do otrzymania świadczeń z Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy: a) zmiany wynagrodzenia brutto Wykonawcy - w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT na usługi stanowiące przedmiot zamówienia pod warunkiem przedłożenia przez jedną ze stron pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany oraz wyrażenia zgody przez drugą ze stron na tę zmianę; Wszystkie wymienione warunki stanowią jedynie katalog warunków umożliwiających zmianę postanowień niniejszej umowy i nie stanowią jednocześnie zobowiązania Stron do wyrażenia zgody na taką zmianę. Zmiany treści umowy mogą zostać wprowadzone pod warunkiem przedłożenia przez jedną ze stron pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany oraz wyrażenia zgody przez drugą ze stron na tę zmianę. Przekształcenie Wykonawcy w związku z sukcesją generalną, przekształceniami, dziedziczeniem spółek handlowych zgodnie z KSH, a także sukcesją z mocy prawa, zgodnie z obowiązującymi przepisami (następstwa prawne) winno nastąpić w formie aneksu do umowy. Wszystkie zmiany treści umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności (z wyjątkami określonymi w SIWZ i umowie).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.msiemianowicesl.finn.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Siemianowice Śląskie ul. Jana Pawła II 10, Wydział Administracji i Archiwum pokój nr 3 lub za zaliczeniem pocztowym po wcześniejszym złożeniu wniosku. Cena SIWZ 14,10zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2015 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Kancelarii Podawczej Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie przy ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, pokój nr 4,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie (dotyczące doręczania listów i paczek oraz usług kurierskich).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie (dotyczące doręczania listów i paczek oraz usług kurierskich) zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (Dodatek do SIWZ nr 9).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00-0, 64.11.20.00-4, 64.11.30.00-1, 64.11.12.00-1, 64.12.12.00-2, 64.10.00.00-7, 64.12.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Możliwość śledzenia przesyłek pocztowych przez Internet - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi pocztowe polegające na doręczaniu przekazów pieniężnych, osobom uprawnionym do otrzymania świadczeń z Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi pocztowe polegające na doręczaniu przekazów pieniężnych, osobom uprawnionym do otrzymania świadczeń z Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (Dodatek do SIWZ nr 10).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Możliwość śledzenia przekazów pieniężnych przez Internet - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.