To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-15
Ogłoszenie nr 82907 - 2017 z dnia 2017-05-15 r.
Olsztyn: Świadczenie usługi utrzymania czystości budynków i powierzchni Centrum Rekreacyjno-Sportowego "Ukiel" w Olsztynie w 2017 roku (II postępowanie)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 72399-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Olsztynie, krajowy numer identyfikacyjny
28056355900000, ul.
ul. Żołnierska
,
10558
Olsztyn, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
895 335 132, faks
895 335 132, e-mail
przetargi@osir.olsztyn.pl
Adres strony internetowej (URL): www.osir.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi utrzymania czystości budynków i powierzchni Centrum Rekreacyjno-Sportowego "Ukiel" w Olsztynie w 2017 roku (II postępowanie)
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):A.171.6.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi utrzymania czystości budynków i powierzchni Centrum Sportowo-Rekreacyjnego Ukiel w Olsztynie od 12.05.2017 do 30.09.2017 r. Szczegółowy zakres i sposób wykonania zamówienia zawiera opis przedmiotu stanowiący załącznik do SIWZ 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 90910000-9 usługi sprzątania, CPV: 90680000-7 5. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych - 3 części. CZEŚĆ I ZAMÓWIENIA Część 1 Zamówienia - Obszar "A": *realizowane na obszarze przy ul. Kapitańskiej W okresie od dnia 12.05.2017 r. do dnia 31.05.2017 r. i od dnia 01.09.2017 r. do dnia 30.09.2017 r. a) realizacja usługi: . Usługa realizowana będzie codziennie, w godzinach pomiędzy 20.00 i 7.30, w sposób gwarantujący uprzątnięcie wszelkich powierzchni i pomieszczeń do godziny 7.30. Odbiór wykonanych prac będzie codziennie o godz.8.00 -pomiędzy brygadzistą a wyznaczonym pracownikiem ze strony Zamawiającego. W godzinach 7.30-20.00 usługa polegać będzie na bieżącym utrzymaniu czystości przez minimum 3 osoby. W okresie od dnia 01.06.2017r. do dnia 31.08.2017r. . a) realizacja usługi: . Usługa realizowana będzie codziennie, w godzinach pomiędzy 20.00 i 7.30, w sposób gwarantujący uprzątnięcie wszelkich powierzchni i pomieszczeń do godziny 7.30 . Odbiór wykonanych prac będzie codziennie o godz.8.00 -pomiędzy brygadzistą a wyznaczonym pracownikiem ze strony Zamawiającego. W godzinach 7.30-20.00 usługa polegać będzie na bieżącym utrzymaniu czystości przez minimum 6 osób. Szczegółowy zakres świadczenia usługi stanowi zał. nr 1 do SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia CZEŚĆ II ZAMÓWIENIA Część 2 Zamówienia - Obszar "D": *realizowane na obszarze przy ul. Olimpijskiej a) realizacja usługi: . Termin realizacji od dnia 12.05.2017 r. do dnia 30.09.2017 r. . Usługa realizowana będzie codziennie, w godzinach pomiędzy 22.00 i 7.30, w sposób gwarantujący uprzątnięcie wszelkich powierzchni i pomieszczeń do godziny 7.30 przez minimum 1 osobę. Odbiór wykonanych prac będzie codziennie o godz.8.00 -pomiędzy brygadzistą a wyznaczonym pracownikiem ze strony Zamawiającego. W godzinach 7.30-20.00 usługa polegać będzie na bieżącym utrzymaniu czystości przez minimum 1 osobę. Szczegółowy zakres świadczenia usługi stanowi zał. nr 1 do SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia CZEŚĆ III ZAMÓWIENIA Część 3 Zamówienia - Obszar "C": *realizowane na obszarze przy ul. Sielskiej a) realizacja usługi: Termin realizacji od dnia 12.05.2017 r. do dnia 30.09.2017 r. Usługa realizowana 2 razy w tygodniu (poniedziałek, czwartek)*, w godzinach pomiędzy 22.00 i 7.30 w sposób gwarantujący uprzątnięcie wszelkich powierzchni i pomieszczeń do godziny 7.30 przez minimum 1 osobę. Odbiór wykonanych prac będzie codziennie o godz.8.00 -pomiędzy brygadzistą a wyznaczonym pracownikiem ze strony Zamawiającego. W godzinach 7.30-20.00 usługa polegać będzie na bieżącym utrzymaniu czystości przez minimum 1 osobę * Zamawiający zastrzega możliwość zmiany dni tygodnia Szczegółowy zakres świadczenia usługi stanowi zał. nr 1 do SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
90910000-9
Dodatkowe kody CPV:
90680000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Część 1 Zamówienia - Obszar "A": *realizowane na obszarze przy ul. Kapitańskiej |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT193221.89 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 237662.89 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Część 2 Zamówienia - Obszar "D": *realizowane na obszarze przy ul. Olimpijskiej |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT45883.04 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 56436.14 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Część 3 Zamówienia - Obszar "C": *realizowane na obszarze przy ul. Sielskiej |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT12924.80 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 15897.50 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa sterylizatora parowego i myjni-dezynfekatora
- Remont drogi powiatowej Nr 1509N relacji Popowa Wola- Choszczewo, od km 6+880 do km 7+080
- Likwidacja przełomu w ciągu drogi powiatowej Nr 1499N relacji Samławki-Troksy od km 8+060 do 8+080km.
- Remont drogi powiatowej Nr 1630N relacji Szymanowo- Gązwa, od km 0+280 do km 0+450
- Przebudowa budynku obory na stajnię w ramach projektu "Centrum badań nad behawiorem, bioróżnorodnością i zdrowotnością konika polskiego"
- Dostawa nawozów sztucznych na potrzeby Stacji Badawczej w Popielnie IRZiBŻ PAN w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.