eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolsztyn › Świadczenie usług związanych z nasadzeniem i pielęgnacją kwietników w Wolsztynie i wsiach na terenie gminy w okresie do 31 grudnia 2011r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-14

Wolsztyn: Świadczenie usług związanych z nasadzeniem i pielęgnacją kwietników w Wolsztynie i wsiach na terenie gminy w okresie do 31 grudnia 2011r.
Numer ogłoszenia: 82893 - 2011; data zamieszczenia: 14.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolsztyn , Rynek 1, 64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie, tel. (068) 347 45 00, faks 068 347 45 90.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług związanych z nasadzeniem i pielęgnacją kwietników w Wolsztynie i wsiach na terenie gminy w okresie do 31 grudnia 2011r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotowego zamówienia publicznego obejmuje następujące usługi: - a) Nasadzenia kwiatów sezonowych. b) Pielęgnacja nasadzeń (wg potrzeb): - Pielenie; - Podlewanie ( wraz z kosztem wody); - Nawożenie; - Ochrona przed szkodnikami owadzimi i grzybowymi (insektycydy i fungicydy); - usunięcie przekwitłych kwiatów i przygotowanie kwietników do zimy; - uzupełnianie ubytków, wymiany roślin zniszczonych, zdewastowanych, chorych, źle wyglądających c) Utrzymanie porządku wokół kwietników w tym usuwanie chwastów wokół kwietników; d) Koszenie trawników zlokalizowanych przy kwietnikach raz w tygodniu o pow. całkowitej 5600 m2. e) pielęgnacja nasadzeń wieloletnich w ciągu ul. 5 Stycznia, Dworcowej i Poznańskiej i Drzymały o łącznej pow. około 1.630 m2 - rodzaj prac koniecznych do wykonania: pielenie, podlewanie wraz z kosztem wody, nawożenie, ochrona przed szkodnikami owadzimi i grzybowymi (insektycydy i fungicydy) przedmiot zamówienia składa się z 3 zadań: -zadanie nr 1- dwukrotne obsadzenie roślinami sezonowymi kwietników znajdujących się na płycie Rynku wraz z pielęgnacją, zadanie nr 2 - dwukrotne obsadzenia kwietników w mieście Wolsztyn -roślinami sezonowymi łacznie z ich pielęgnacją , zadanie nr 3 - pielęgnacja nasadzeń wieloletnich w ciągu ul. 5 Stycznia, Dworcowej i Poznańskiej i Drzymały o łącznej pow. około 1.630 m2.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 90.20.00.00-9, 77.31.21.00-1, 77.30.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie wymaga spełniania szczegółowych warunków dotyczących przedmiotowego punktu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawca wykaże, iż posiada doświadczenie w wykonywaniu usług o zakresie i wartości porównywalnej z niniejszym zamówieniem, a w szczególności udokumentuje, że zrealizował jako wykonawca, w okresie ostatnich 3 lat: - co najmniej 1 zadanie polegające na nasadzeniu i pielęgnacji kwietników w ilości minimum 10 kwietników o łącznej powierzchni minimum ok. 1000 m2 (dotyczy Wykonawców składających ofertę dla Zadania nr 1 i dla Zadania nr 2); - co najmniej 1 zadanie polegające na nasadzeniu i pielęgnacji kwietnika o powierzchni minimum 40 m2 (dotyczy Wykonawców składających ofertę dla Zadania nr 3). W przypadku składania oferty wspólnej warunki określone w przedmiotowym punkcie Wykonawcy muszą spełniać łącznie. Dla potwierdzenia spełniania wyżej opisanego warunku Wykonawca winien złożyć dokument pn. Wykaz usług opisany w rozdziale III SIWZ, w punkcie Informacja o świadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania potencjałem technicznym Wykonawca wykaże, że dysponuje niezbędnym sprzętem do wykonania zadania w tym miedzy innymi: - ciągnikiem z przyczepą lub innym pojazdem skrzyniowym umożliwiającym transport odpadów. W przypadku składania oferty wspólnej warunki określone w przedmiotowym punkcie Wykonawcy muszą spełniać łącznie. Dla potwierdzenia spełniania wyżej opisanego warunku Wykonawca winien złożyć dokument pn. Wykaz narzędzi , wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych opisany w rozdziale III SIWZ w punkcie Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie maja dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu .

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga spełnienia szczególnych warunków dotyczących przedmiotowego punktu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty wspólnej warunek opisany w tym punkcie każdy z Wykonawców winien spełnić osobno. Dla potwierdzenia spełniania wyżej opisanego warunku Wykonawca winien złożyć opłaconą polisę wg warunków opisanych w rozdziale III SIWZ, w punkcie Informacja o oświadczeniach i dokumentach , jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca winien złożyć również: -Tabele elementów scalonych, które po wypełnieniu zawierć będą cenę wykonania przedmiotowego zamówienia oraz kosztorysy ofertowe w odniesieniu do poszczególnych zadań. -Zamawiający zaleca również dołączyć do oferty parafowanego wzoru istotnych postanowień umowy (przez osobę-/y/ uprawnioną-/e/ do reprezentowania wykonawcy w przetargu) jako akceptację ich treści i warunków wg załącznika nr 4do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w opisanych poniżej sytuacjach . 1. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w sytuacji : a) udzielenia w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych, związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji (powodujących konieczność jego wydłużenia), b) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych powodujących wstrzymanie wykonania umowy, potwierdzonych pisemnie przez Zamawiającego, przy czym przesunięcie terminu prac nastąpi o tyle dni, przez ile trwało ich wstrzymanie, (nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w okresie realizacji prac, które wykonawca winien wziąć pod uwagę przy składaniu oferty - cykl pór roku) c) wystąpienia okoliczności siły wyższej - jako siłę wyższą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej. 2. Wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących sytuacjach: a) zmiany wynagrodzenia w przypadku ustawowej zamiany podatku VAT, b) rezygnacji z części dostawy, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy - o wartość niewykonanych elementów dostaw. 3. Inne możliwe zmiany w postanowieniach umowy: a) zmiany osób wymienionych w umowie po stronie którejkolwiek ze stron za uprzednią zgodą, b) zmiany podwykonawców w zakresie określonym w ofercie lub wprowadzenie nowych z zastrzeżeniem, iż nie mogą oni realizować części zamówienia przewidzianej do wyłącznej kompetencji Wykonawcy (o ile takie zastrzeżenie zostało dokonane przez Zamawiającego w SIWZ), c) zmiana wynikająca ze zmiany danych podmiotowych Wykonawcy. 4. Warunki zmian: - inicjowanie zmian - na wniosek wykonawcy lub zamawiającego, - zgoda obu stron umowy, - uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót i prac, - forma zmian: aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.wolsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wolsztynie, Rynek 1, 64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie, pok. nr 24. Opłata za SIWZ 50,00zł (pięćdziesiąt złotych 00/100).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Wolsztynie, Rynek 1, 64-200 Wolsztyn, Biuro Obsługi Klienta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inne informacje: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiajacy nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dwukrotne obsadzenie roślinami sezonowymi kwietników znajdujących się na płycie Rynku wraz z pielęgnacją..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotowego zamówienia publicznego obejmuje następujące usługi: a) Nasadzenia kwiatów sezonowych. b) Pielęgnacja nasadzeń (wg potrzeb): - Pielenie; - Podlewanie ( wraz z kosztem wody); - Nawożenie; - Ochrona przed szkodnikami owadzimi i grzybowymi (insektycydy i fungicydy); - usunięcie przekwitłych kwiatów i przygotowanie kwietników do zimy; - uzupełnianie ubytków, wymiany roślin zniszczonych, zdewastowanych, chorych, źle wyglądających c) Utrzymanie porządku wokół kwietników w tym usuwanie chwastów wokół kwietników;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 90.20.00.00-9, 77.31.21.00-1, 77.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dwukrotne obsadzenia kwietników w mieście Wolsztyn - roślinami sezonowymi łacznie z ich pielęgnacją.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotowego zamówienia publicznego obejmuje następujące usługi: - a) Nasadzenia kwiatów sezonowych. b) Pielęgnacja nasadzeń (wg potrzeb): - Pielenie; - Podlewanie ( wraz z kosztem wody); - Nawożenie; - Ochrona przed szkodnikami owadzimi i grzybowymi (insektycydy i fungicydy); - usunięcie przekwitłych kwiatów i przygotowanie kwietników do zimy; - uzupełnianie ubytków, wymiany roślin zniszczonych, zdewastowanych, chorych, źle wyglądających c) Utrzymanie porządku wokół kwietników w tym usuwanie chwastów wokół kwietników; d) Koszenie trawników zlokalizowanych przy kwietnikach raz w tygodniu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 90.20.00.00-9, 77.31.21.00-1, 77.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pielęgnacja nasadzeń wieloletnich w ciągu ul. 5 Stycznia, Dworcowej i Poznańskiej i Drzymały.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotowego zamówienia publicznego obejmuje następujące usługi: -pielęgnacja nasadzeń wieloletnich w ciągu ul. 5 Stycznia, Dworcowej i Poznańskiej i Drzymały o łącznej pow. około 1.630 m2 a) Podlewanie ( wraz z kosztem wody); b) Nawożenie; c) Ochrona przed szkodnikami owadzimi i grzybowymi (insektycydy i fungicydy);.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 90.20.00.00-9, 77.31.21.00-1, 77.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.