eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Budowa chodnika i zatok autobusowych w ciągu drogi wojewódzkiej nr 595 w msc. Łapka

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-15

Ogłoszenie nr 82854 - 2017 z dnia 2017-05-15 r.

Olsztyn: Budowa chodnika i zatok autobusowych w ciągu drogi wojewódzkiej nr 595 w msc. Łapka
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 34036-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich, krajowy numer identyfikacyjny 51075125000000, ul. ul. Pstrowskiego  , 10602   Olsztyn, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5346265 w. 22, faks 895 399 876, e-mail przetargi@zdw.olsztyn.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zdw.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa chodnika i zatok autobusowych w ciągu drogi wojewódzkiej nr 595 w msc. Łapka

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZDW/RDW.K-2/PN/3220/18/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.1 Budowa chodnika i zatok autobusowych w ciągu drogi wojewódzkiej nr 595 w msc. Łapka. 1.2 Przedmiotem inwestycji jest budowa zatok autobusowych i chodnika oraz przebudowa zjazdów na działce nr 401 w obrębie nr 24 Ruszajny w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 595 na odcinku od km 12+877,47 do km 13+028,08 w msc. Łapka gmina Barczewo powiat olsztyński. Początek inwestycji znajduje się na końcu projektowanej zatoki autobusowej w km 12+877,47 po stronie lewej drogi, a koniec przedsięwzięcia zlokalizowano na końcu projektowanej zatoki w km 13+028,08 po stronie prawej drogi. 1.3 Zakres robót objętych projektem obejmuje: - usunięcie warstwy ziemi urodzajnej na pełną głębokość zalegania - usunięcie karpowin - rozbiórkę nawierzchni bitumicznej jezdni (odsadzki) wzdłuż wbudowywanego krawężnika - rozbiórkę wiaty przystankowej, gazonów, kosza na śmieci - rozbiórkę i przestawienie znaków drogowych, słupków prowadzących i krawędziowych - zabezpieczenie kablowych linii telekomunikacyjnych rurą osłonową dwudzielną - zabezpieczenie kablowych linii oświetleniowych rurą osłonową dwudzielną - wykonanie wykopów - wykonanie nasypów - wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni zatok, zjazdów i chodników - ustawienie krawężników betonowych 15x30cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 (B15) - ustawienie obrzeży betonowych 8x30cm na podsypce cem.-piaskowej oraz na podsypce cem.-piaskowej i ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 (B15) - wykonanie warstwy odsączającej z pospółki w korycie chodnika i peronu - wykonanie warstwy mrozoochronnej z pospółki w korycie zjazdów i zatok autobusowych - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego na chodniku, peronie i zjazdach - wykonanie podbudowy z betonu cementowego C16/20 w korycie zatok autobusowych - wypełnienie szczeliny masą zalewową wzdłuż wbudowywanego krawężnika - wykonanie nawierzchni zatok autobusowych z brukowej kostki betonowej szarej gr. 8 cm - wykonanie nawierzchni zjazdów z brukowej kostki betonowej czerwonej gr. 8 cm - wykonanie chodnika i peronów z brukowej kostki betonowej szarej gr. 8 cm - ręczne plantowanie skarp i humusowanie z obsianiem mieszanką traw - oczyszczenie rowu z namułu z profilowaniem dna i skarp - wykonanie drogowych znaków poziomych i pionowych - wykonanie muru oporowego przy peronach z prefabrykowanych elementów betonowych wraz z odwodnieniem - ustawienie balustrady przy murze oporowym po stronie prawej drogi - wykonanie ścieku drogowego trójkątnego oraz ścieku skarpowego z umocnieniem wylotu - sadzenie 3 drzew liściastych w ramach nasadzeń kompensacyjnych. 1.4 Podstawowe parametry drogi - klasa drogi - Z - kategoria ruchu - KR3 - grupa nośności podłoża - G3 - szerokość chodnika - 1,50 - 2,00 m - spadek poprzeczny chodnika - 2,00% - spadek podłużny chodnika - dostosowany do niwelety jezdni - szerokość zatoki autobusowej - 3,00 m - długość krawędzi zatrzymania - 20,00 m - spadek poprzeczny zatoki - 2,00 % - spadek podłużny zatoki - dostosowany do niwelety jezdni - skos wjazdowy do zatoki - 1:8 - skos wyjazdowy z zatoki - 1:4 - promienie łuków wyokrąglających skosy - R=30,00 m - szerokość peronu - 1,50 m - spadek poprzeczny peronu - 2,00% - szerokość zjazdów - S=3,50m, - głębokość przemarzania gruntu - hz=1,00 m 1.5 Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Dokumentacją Projektową - stanowiące integralną część SIWZ. 1.6 Szczegółowy zakres zamówienia zawiera FORMULARZ CENOWY - stanowiący integralną część SIWZ. 1.7 W okresie realizacji umowy Wykonawca jest zobowiązany do dysponowania osobami oraz potencjałem technicznym (narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi), w asortymencie i ilościach niezbędnych do prawidłowej i terminowej realizacji zamówienia. 1.8 Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej dla uzyskania finalnego efektu określonego przedmiotem zamówienia. 1.9 Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie wykonania robót i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania przez Zamawiającego. 1.10 Wszelkie materiały rozbiórkowe nie nadające się do powtórnego użycia Wykonawca ma obowiązek wywieść i zutylizować własnym staraniem i na własny koszt. Wykonawca zutylizuje odpady i przedstawi dokumenty z utylizacji odpadów zgodnie z ustawą o odpadach. Złom metalowy należy oddać do skupu złomu, a środki pieniężne wpłacić do kasy Zamawiającego lub przelać na jego rachunek bankowy. 1.11 Materiały z rozbiórki nadające się do powtórnego użycia Wykonawca przewiezie na plac składowy wskazany przez Zamawiającego w odległości do 26 km od terenu robót. Szczegółowe zasady postępowania z materiałami z rozbiórki podano w ST. 1.12 Zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem polskim, w szczególności z ustawą 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290 z późn. zm.); z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2016 r., poz. 380 z późn. zm.) i ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233222-1
Dodatkowe kody CPV: 45233140-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT230407.31
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert7
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwem Budownictwa Drogowego Spółka z o.o. ,  ,  ul. Przemysłowa 13A ,  14-300,  Morąg ,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 162975.92
Oferta z najniższą ceną/kosztem 162975.92
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 256824.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.