eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › udzielenie i obsługa długoterminowego bankowego kredytu inwestycyjnego w wysokości 1 500 000, 00 zł, przeznaczonego na realizację zadania inwestycyjnego pod nazwą

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-11

POZYCJA 8283

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Płock: udzielenie i obsługa długoterminowego bankowego kredytu inwestycyjnego w wysokości 1 500 000, 00 zł, przeznaczonego na realizację zadania inwestycyjnego pod nazwą: "Przebudowa i rozbudowa blaszaka na aulę i pawilon dydaktyczny w Instytucie Nauk Ekonomicznych w Trzepowie Nowym Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku" Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, do kontaktów: Robert Czwartek, Maja Suchwałko, plac Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3665400 wew. 233, 228, fax 024 3665402, e-mail: pwsz@plock.org.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pwsz.plock.org.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: udzielenie i obsługa długoterminowego bankowego kredytu inwestycyjnego w wysokości 1 500 000, 00 zł, przeznaczonego na realizację zadania inwestycyjnego pod nazwą: "Przebudowa i rozbudowa blaszaka na aulę i pawilon dydaktyczny w Instytucie Nauk Ekonomicznych w Trzepowie Nowym Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku". 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 6. Główne miejsce świadczenia usług: Siedziba zamawiającego: 09-402 Płock, plac Dąbrowskiego 2. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Udzielenie i obsługa długoterminowego bankowego kredytu inwestycyjnego w wysokości 1 500 000, 00 zł, przeznaczonego na realizację zadania inwestycyjnego pod nazwą: "Przebudowa i rozbudowa blaszaka na aulę i pawilon dydaktyczny w Instytucie Nauk Ekonomicznych w Trzepowie Nowym Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku". 1. Okres udzielenia kredytu inwestycyjnego na 10 lat przy okresie karencji w spłacie kapitału do dnia 31.12.2007 r. 2. Spłata kapitału będzie dokonywana w formie równych kwotowo rat kapitałowych w okresach kwartalnych do końca każdego kwartału. 3. Kredyt zaciągnięty zostanie w złotych polskich. 4. Oprocentowanie kredytu winno być oparte na stawce WIBOR 1 M 4,12 % z dnia 29.12.2006 r. 5. Odsetki od kredytu płatne będą w okresach miesięcznych. 6. Nie będą pobierane prowizje i opłaty: 1) od kredytu wykorzystywanego w formie gotówki, 2) za przelewy środków na rachunek bieżący zamawiającego, 3) od zmian warunków umowy kredytowej dodatkowej prowizji i odsetek od kwoty zapłaconego kredytu. 7. W przypadku nieterminowych spłat kapitału bądź odsetek, zamawiający będzie miał prawo zmiany terminów dotyczących spłat kapitału bez dodatkowych kosztów. 8. Postawienie kredytu do dyspozycji zamawiającego po zawarciu umowy, w transzach wg potrzeb zamawiającego do maksymalnej wysokości 1 500 000, 00 zł. 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zaciągnięcia kredytu w niższej kwocie bez dodatkowych opłat i prowizji. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania wcześniejszej spłaty kredytu (rat) bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat oraz możliwość przesunięcia spłaty kredytu (rat). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Jak w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2017

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: W niniejszym postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki określone w niniejszej specyfikacji. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych ofert. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie do składania ofert nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w niniejszym postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Nieuzupełnienie tych dokumentów lub brak spełnienia warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Ocena spełnienia warunków określonych w rozdziale VIII i IX niniejszej SIWZ dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w rozdziale IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki te wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zezwolenie, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotowym, uprawniające do wykonywania czynności bankowych, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. A pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). C. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. a) umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza wykonawców jest prowadzona w formie spółki cywilnej, b) umowa konsorcjum. Wszystkie dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. D. Ponadto, do oferty wykonawca powinien załączyć oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu, sporządzone w oparciu o wzór określony w załączniku nr 2 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.plock.org.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.01.2007, godzina 12:30, siedziba zamawiającego PWSZ w Płocku, pl. Dąbrowskiego 2, pok. 206 (sala posiedzeń Senatu PWSZ w Płocku).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 03.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.