eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeszcze › Modernizacja pomieszczeń budynku OPS ul. Mickiewicza 6



Ogłoszenie z dnia 2017-05-15

Ogłoszenie nr 82793 - 2017 z dnia 2017-05-15 r.

Brzeszcze: Modernizacja pomieszczeń budynku OPS ul. Mickiewicza 6
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 59841-207


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brzeszcze, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Kościelna  4, 32620   Brzeszcze, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 327 728 500, faks , e-mail gmina@brzeszcze.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.brzeszcze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja pomieszczeń budynku OPS ul. Mickiewicza 6

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SZP.271.5.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji technicznej przebudowy budynku OPS w Brzeszczach wraz z uzyskaniem zgłoszenia robót budowlanych lub pozwolenia na budowę. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Wykonanie inwentaryzacji budowlanej całego budynku w zakresie niezbędnym do potrzeb opracowania projektu (część budowlana, instalacyjna wod.- kan., c.o. i elektryczna) (Zamawiający posiada uproszczoną inwentaryzację budowlaną obiektu, która wymaga uszczegółowienia) - 2 egz. 2. Wykonanie oceny stanu technicznego poszczególnych elementów budynku (2 egz.), a w szczególności: a) ocena stanu technicznego budynku i pomieszczeń, b) ocena stanu technicznego istniejących instalacji, c) określenia koniecznych napraw i wymian, d) określenia możliwości zmian konstrukcyjnych w kontekście udostępnienia I i IIpiętra dla osób niepełnosprawnych, e) możliwości przebudowy i zmiany sposobu użytkowania pomieszczeń w budynku, 3. Opracowanie koncepcji przebudowy budynku OPS w Brzeszczach w dwóch niezależnych częściach - 2 egz: a) przebudowa pomieszczeń noclegowni: wydzielenie z dużej sali noclegowej: dwóch pomieszczeń sypialnych, magazynu odzieży i pościeli oraz korytarza ewakuacyjnego, przebudowa węzła sanitarnego oraz pomieszczenia dla opiekunów, adaptacja dyżurki po Straży Miejskiej na świetlicę dzienną z aneksem kuchennym, adaptację istniejącego magazynu odzieży i pościeli na sypialnię, wykonanie wentylacji w niezbędnym zakresie przebudowywanych pomieszczeń. b) przebudowa pozostałej części budynku: winda udostępniająca osobom niepełnosprawnym I i II piętro budynku, likwidacja kabiny prysznicowej w pomieszczeniu po Straży Miejskiej, wykonanie stropu w pomieszczeniu byłej wymiennikowni ciepła, wydzielenie z pomieszczeń biurowych na I piętrze korytarza, ewentualna przebudowa pomieszczeń biurowych w uzgodnieniu z zamawiającym oraz przedstawicielem OPS, remont pomieszczeń piwnicy, c) dla każdej części oszacowanie kosztów przebudowy uwzględniające roboty budowlane, instalacje oraz wyposażenie: d) doprecyzowany podstawowy program funkcyjny pomieszczeń, e) propozycje rozwiązań poszczególnych pomieszczeń. 4. Uzyskanie pisemnego zatwierdzenia przez zamawiającego przyjętych rozwiązań. 5. Opracowanie na podstawie zatwierdzonej koncepcji, dokumentacji technicznej przebudowy budynku OPS w Brzeszczach, z podziałem na III etapy: a) I etap: termomodernizacja obiektu zgodnie z audytem energetycznym budynku oraz PFU, które zostaną udostępnione przez Zamawiającego. b) II etap: przebudowa pomieszczeń noclegowni, c) III etap: przebudowa pozostałej części budynku. Udzielanie wyjaśnień, odpowiedzi na zapytania, usunięcie ewentualnych braków i usterek dokumentacji technicznej na każdym etapie postępowania przetargowego dotyczącego wyłonienia wykonawcy robót i realizacji zadania oraz pełnienie nadzoru autorskiego. UWAGA: Opracowana dokumentacja techniczna musi spełniać aktualne przepisy prawa, a zwłaszcza muszą być spełnione standardy obiektów, w których mieszczą się schroniska osób bezdomnych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 71320000-7
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT55284.55
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Silesia Architekci mgr inż. Radomir Borodziuk,  ,  ul. Rolna 43c,  40-555,  Katowice,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 68000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 68000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 135300.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.