eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Pzetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30.000 EURO na ochronę obiektów i terenu Katowickiego Centrum Onkologii wraz z monitorowaniem systemów alarmowych Znak sprawyK.C.O.PN 34 2016

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2016-06-13

Katowice: Pzetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30.000 EURO na ochronę obiektów i terenu Katowickiego Centrum Onkologii wraz z monitorowaniem systemów alarmowych Znak sprawy: K.C.O.PN 34 2016
Numer ogłoszenia: 82637 - 2016; data zamieszczenia: 13.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Katowickie Centrum Onkologii , ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2514533, faks 32 2514533.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kco.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pzetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30.000 EURO na ochronę obiektów i terenu Katowickiego Centrum Onkologii wraz z monitorowaniem systemów alarmowych Znak sprawy: K.C.O.PN 34 2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia A. Szczegółowe czynności dotyczące prac w zakresie zapewnienia ochrony, tj. zabezpieczenia mienia i osób w obiektach, wg poniższej lokalizacji, znajdujących się na terenach Katowickiego Centrum Onkologii są następujące:1. w Katowicach, przy ul. Raciborskiej 27 a całodobowy dozór co najmniej 3 pracowników ochrony fizycznej na zmianie - ochrona, a w szczególności: zapewnienie ochrony personelu Centrum, pacjentów; szczególne zapewnienie ochrony personelu w miejscu pracy w pomieszczeniach izby przyjęć i sąsiadujących w CIP ;zapewnienie ochrony obiektów poprzez działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu Centrum; nadzór nad porządkiem na terenie Centrum; niezwłoczne przeciwdziałanie skuteczne interwencje zakłóceniom porządku publicznego i gorszącym ogół zachowaniom osoby ób przebywającej cych na terenie Centrum, a w szczególności w okolicach recepcji izby przyjęć, w godzinach późnopopołudniowych i nocnych; szczególny nadzór nad obiektami i terenem od strony północno-wschodniej i północno zachodniej ogrodzenia terenu; szczególna ochrona rzeźby Wiktoria Rzucająca Wieniec; zgłaszanie Kierownikowi Sekcji Techniczno-Gospodarczej i odpowiednim służbom technicznym pracownicy pionu technicznego Centrum wszelkich nieprawidłowości w funkcjonowaniu podległych im dziedzin; informowanie Kierownika Sekcji Techniczno-Gospodarczej i odpowiednich służb (straż pożarna, policja, administracja Centrum) o zaistniałych zagrożeniach lub nagłych zdarzeniach; w przypadku zaistnienia zdarzeń nagłych, nadzwyczajnych, takich jak włamanie, pożar, zalanie, dewastacja mienia itp. działanie zgodnie z instrukcjami Zamawiającego, niezwłoczne zabezpieczenie miejsca zdarzenia poprzez niedopuszczenie osób postronnych, udzielenie pierwszej pomocy osobom poszkodowanym, jeżeli takie wystąpią oraz w miarę możliwości zminimalizowanie skutków zdarzenia oraz ustalenie świadków zdarzenia; uzbrajanie i wyłączanie alarmów oraz zamykanie i otwieranie poradni specjalistycznej i pracowni mammografii; regularne obchody co najmniej 6 razy w ciągu zmiany , patrolowanie chronionego terenu i sprawdzanie ustalonego stanu zabezpieczeń obiektów, potwierdzone wprowadzonym przez Wykonawcę systemem kontroli zgłaszania patrolu w punktach kontroli; wydawanie i odbieranie kluczy od poszczególnych pomieszczeń i obiektów osobom upoważnionym, prowadzenie stosownej ewidencji; obsługa i obserwacja wjazdu dla karetek, korytarzy parteru Centralnej Izby Przyjęć przy pomocy monitoringu cctv, central ochrony p.poż., gazów medycznych i sieci elektroenergetycznej; prowadzenie Książki raportów dziennych służby; niedopuszczalne jest pozostawienie miejsc ochrony bez obsady samowolne opuszczenie posterunku. b) całodobowe pełnienie służby przy wjeździe na teren Katowickiego Centrum Onkologii (co najmniej 1 pracownik ochrony fizycznej na zmianie), szczególny nadzór nad pojazdami wjeżdżającymi (rozumiany przez Zamawiającego jako dopuszczenie do wjazdu wyłącznie pojazdów uprawnionych) i wyjeżdżającymi, miejscami postojowymi, parkowaniem pojazdów na terenie Centrum, utrzymanie porządku parkujących pojazdów, tak aby drogi wewnętrzne były całkowicie przejezdne i nie nastąpiły przypadki niszczenia zieleni na terenie Centrum, Miejscami pełnienia służby dozoru całodobowego dla czynności opisanych w ppkt a), b)są pomieszczenie ochrony w budynku Centralnej Izby Przyjęć, pomieszczenie w Pawilonie operacyjnym,teren Centrum, ze szczególnym uwzględnieniem okolicy bram wjazdowych. c) w Zakładzie Radioterapii i w Pracowni rezonansu magnetycznego (co najmniej 1 pracownik ochrony fizycznej na zmianie) nadzór i ochrona całodobowe, a w szczególności: zapewnienie ochrony personelu Centrum, pacjentów; zapewnienie ochrony obiektów poprzez działania zapobiegające przestępstwom wykroczeniom przeciwko mieniu Centrum nadzór nad porządkiem na terenie obiektu; niezwłoczne przeciwdziałanie skuteczne interwencje zakłóceniom porządku publicznego i gorszącym ogół zachowaniom osoby przebywającej na terenie obiektu; prowadzenie kontroli wydawania i zdawania kluczy od poszczególnych pomieszczeń; zgłaszanie Kierownikowi Sekcji Techniczno-Gospodarczej i odpowiednim służbom technicznym (pracownicy pionu technicznego Centrum) wszelkich nieprawidłowości w funkcjonowaniu podległych im dziedzin; informowanie Kierownika Sekcji Techniczno-Gospodarczej i odpowiednich służb straż pożarna, policja, administracja Centrum o zaistniałych zagrożeniach lub nagłych zdarzeniach; w przypadku zaistnienia zdarzeń nagłych, nadzwyczajnych, takich jak włamanie, pożar, zalanie, dewastacja mienia itp. działanie zgodnie z instrukcjami Centrum, niezwłoczne zabezpieczenie miejsca zdarzenia poprzez niedopuszczenie osób postronnych, udzielenie pierwszej pomocy osobom poszkodowanym, jeżeli takie wystąpią oraz w miarę możliwości zminimalizowanie skutków zdarzenia oraz ustalenie świadków zdarzenia; uzbrajanie i wyłączanie alarmów oraz zamykanie i otwieranie pracowni rezonansu magnetycznego; regularne obchody ( co najmniej 6 razy w ciągu zmiany ) , sprawdzanie stanu jego zabezpieczeń oraz obsługa i obserwacja otoczenia wejścia i Pracowni Rezonansu magnetycznego przy pomocy monitoringu cctv i systemu alarmowego; prowadzenie Książki raportów dziennych służby. niedopuszczalne jest pozostawienie miejsc ochrony bez obsady - samowolne opuszczenie posterunku. 2. w Katowicach, przy ul. Raciborskiej 26 i 28 (co najmniej 1 pracownik ochrony fizycznej na a zmianie) a) nadzór i ochrona w dni powszednie od godziny 15.00 do 7.00 dnia następnego, a w dni wolne, świąteczne - całodobowe, a w szczególności, zapewnienie ochrony personelu Centrum, osób trzecich przebywających w obiektach; zapewnienie ochrony obiektów poprzez działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu Centrum; nadzór nad porządkiem na terenie przyległym do budynków; niezwłoczne przeciwdziałanie ( skuteczne interwencje ) zakłóceniom porządku publicznego i gorszącym ogół zachowaniom osoby (-ób) przebywającej (-cych) na terenie obiektów; zgłaszanie Kierownikowi Sekcji Techniczno-Gospodarczej i odpowiednim służbom technicznym (pracownicy pionu technicznego Centrum) wszelkich nieprawidłowości w funkcjonowaniu podległych im dziedzin; informowanie Kierownika Sekcji Techniczno-Gospodarczej, odpowiednich służb (straż pożarna, policja, administracja Centrum) o zaistniałych zagrożeniach lub nagłych zdarzeniach; w przypadku zaistnienia zdarzeń nagłych, nadzwyczajnych, takich jak włamanie, pożar, zalanie, dewastacja mienia itp. działanie zgodnie z instrukcjami Centrum, niezwłoczne zabezpieczenie miejsca zdarzenia poprzez niedopuszczenie osób postronnych, udzielenie pierwszej pomocy osobom poszkodowanym, jeżeli takie wystąpią oraz w miarę możliwości zminimalizowanie skutków zdarzenia oraz ustalenie świadków zdarzenia; uzbrajanie i wyłączanie alarmów oraz zamykanie i otwieranie budynków zarządu Centrum i poradni; pełnienie zastępstwa w przypadku nieobecności pracownika Centrum obsługującego połączenia telefoniczne regularne obchody ( co najmniej 6 razy w ciągu zmiany ) , sprawdzanie stanu zabezpieczeń obiektów; niedopuszczalne jest pozostawienie miejsc ochrony bez obsady - samowolne opuszczenie posterunku. b) dodatkowo w dni powszednie od godziny 15.00 do 7.00 dnia następnego, a w dni wolne, świąteczne całodobowe, pełnienie służby w pomieszczeniu portierni: wydawanie i odbieranie kluczy od poszczególnych obiektów osobom upoważnionym; prowadzenie stosownej ewidencji;- obsługa połączeń telefonicznych prowadzenie Książki raportów dziennych służby. 3. w Katowicach, przy ul. Józefowskiej 119 (co najmniej 1 pracownik ochrony fizycznej na zmianie)a) całodobowy dozór - ochrona, a w szczególności zapewnienie ochrony personelu Centrum, pacjentów; zapewnienie ochrony obiektów poprzez działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu Centrum;nadzór nad porządkiem na terenie Centrum; niezwłoczne przeciwdziałanie ( skuteczne interwencje ) zakłóceniom porządku publicznego i gorszącym ogół zachowaniom osoby (-ób) przebywającej (-cych) na terenie Centrum; szczególny nadzór nad obiektami i terenem od strony za budynkiem administracji Z-2; zgłaszanie Kierownikowi Sekcji Techniczno-Gospodarczej i odpowiednim służbom (pracownicy pionu technicznego Centrum) wszelkich nieprawidłowości w funkcjonowaniu podległych im dziedzin; informowanie Kierownika Sekcji Techniczno-Gospodarczej i odpowiednich służb (straż pożarna, policja, administracja Centrum) o zaistniałych zagrożeniach lub nagłych zdarzeniach; w przypadku zaistnienia zdarzeń nagłych, nadzwyczajnych, takich jak włamanie, pożar, zalanie, dewastacja mienia itp. działanie zgodnie z instrukcjami Centrum, niezwłoczne zabezpieczenie miejsca zdarzenia poprzez nie dopuszczenie osób postronnych, udzielenie pierwszej pomocy osobom oszkodowanym, jeżeli takie wystąpią oraz w miarę możliwości minimalizowanie skutków zdarzenia oraz ustalenie świadków zdarzenia, uzbrajanie i wyłączanie alarmu oraz zamykanie i otwieranie budynku administracji Z-2, regularne obchody co najmniej 6 razy w ciągu zmiany patrolowanie chronionegoterenu i sprawdzanie ustalonego stanu zabezpieczeń obiektów, potwierdzone wprowadzonym przez Wykonawcę systemem kontroli, zgłaszania patrolu w punktach kontroli; niedopuszczalne jest pozostawienie miejsc ochrony bez obsady samowolne opuszczenie posterunku. b) dodatkowo całodobowe pełnienie służby w pawilonie portierni : wydawanie i odbieranie kluczy od poszczególnych obiektów osobom upoważnionym, prowadzenie stosownej ewidencji; obsługa całodobowo połączeń telefonicznych; prowadzenie Książki raportów dziennych służby. B. Wymogi dotyczące pracowników ochrony fizycznej Wykonawcy Wykonawca zapewni pracowników ochrony fizycznej, posiadających zdolność fizyczną i psychiczną do wykonywania zadań, stwierdzoną orzeczeniami lekarskim i psychologicznym, których ważność nie upłynęła, a także posiadających przygotowanie teoretyczne i praktyczne w zakresie technik interwencyjnych oraz znajomość przepisów prawa związanych z wykonywaniem ochrony osób i mienia. Ponadto, pracownicy ochrony fizycznej będą spełniać wymogi zawarte w art. 20, 21, 21a ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia jednolity tekst Dz.U. z 2014 r. poz. 1099 . Pracownik ochrony fizycznej ma: pełnić służbę ochrony w przyjętym przez Wykonawcę wzorze umundurowania i z identyfikatorem umieszczonym w widocznym miejscu; używać środków i technik interwencyjnych adekwatnie do zaistniałych zdarzeń nadzwyczajnych w tym współdziałać z grupą interwencyjną ;posiadać środek łączności do kontaktów z upoważnionymi pracownikami Centrum, służbami, grupą interwencyjną; być komunikatywnym, taktownym i grzecznym, a zarazem zdecydowanym w działaniu; zachować w tajemnicy informacje uzyskane w związku z wykonywaną służbą, a w szczególności dane dot. zabezpieczeń, systemu łączności, kodów, danych osobowych, osób oraz inne, których ujawnienie może narazić kogokolwiek na szkodę lub naruszyć jego dobra osobiste; Załącznik do Umowy Oświadczenie o poufności znać i stosować wszystkie wprowadzone w życie przez Zamawiającego instrukcje i procedury dotyczące bezpieczeństwa informacji, bezpieczeństwa fizycznego, wypływające z normy ISO 27001:2013, a w szczególności Regulaminu ochrony danych osobowych Centrum rozmieszczenia systemów alarmowych, systemów powiadamiania osób i właściwych instytucji, lokalizacji głównych zaworów i wyłączników, planów ewakuacji w obliczu zagrożeń wykaz z dokumentami będą dostarczone Wykonawcy przed rozpoczęciem wykonywania dozoru i ochrony wykaz przekazanych dokumentów będzie stanowić załącznik do Umowy udzielać informacji osobom pytającym przebywającym na terenie Centrum w dopuszczalnym w zakresie i w miarę posiadanej wiedzy; znać i stosować przepisy w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy. C. Czas reakcji i przyjazdu grupy interwencyjnej do 10 minut od zgłoszenia..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowaniu będzie wymagane wadium w wysokości: 7 000,00 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełnione i podpisane Załączniki do SIWZ, Kserokopię koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej wydanej przez MSWiA na podstawie ustawy o ochronie osób i mienia, w zakresie określonym przedmiotem zamówienia; Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże wykonanie co najmniej 3 usług tożsamych z przedmiotem zamówienia; Wykaz osób (personel ochrony), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami; Kserokopię polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł, a w przypadku w którym z przepisów wynika obowiązek posiadania ubezpieczenia o wyższej wartości, wysokość kwoty ubezpieczenia zgodna z aktualnie obowiązującymi przepisami.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Liczba usług ochrony obiektów i personelu wykonanych w jedn. ochrony zdrowia powyżej 3, potwierdzonych dokumentami stwierdzającymi należyte wyk - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kco.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Katowickie centrum Onkologii, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26 - Dział Księgowości, Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym koszt 10 zł br.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Katowickie centrum Onkologii, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26 Kancelaria Dyrektora.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.