eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Modernizacja wewnętrznej instalacji p.poż w budynku Urzędu Skarbowego w Sosnowcu znakKAO/251-23/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-24

Sosnowiec: Modernizacja wewnętrznej instalacji p.poż w budynku Urzędu Skarbowego w Sosnowcu znak: KAO/251-23/2010
Numer ogłoszenia: 82628 - 2010; data zamieszczenia: 24.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Dostawy

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Sosnowcu, ul. 3 Maja 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 3688600, faks 032 2668649 , strona internetowa www.isnet.katowice.pl/us/sosnowiec.htm

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja wewnętrznej instalacji p.poż w budynku Urzędu Skarbowego w Sosnowcu znak: KAO/251-23/2010.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja wewnętrznej instalacji p.poż w budynku Urzędu Skarbowego w Sosnowcu znak: KAO/251-23/2010 roboty dodatkowe do postępowania znak: KAO/251-87/2009.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust.1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Zastosowanie trybu z wolnej ręki na podstawie zapisów art. 67 ust. 1 pkt 5 - w przypadku udzielenia dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: a) z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów, b) wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. W związku z prowadzonym remontem ścian korytarzy oraz klatki schodowej w siedzibie tut. Urzędu należało przed zakończeniem robót tynkarskich przeprowadzić wymianę hydrantów na takie, które spełniać będą normy wskazane w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21.04.2006r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U. Nr 80, poz.563). W związku z powyższym przeprowadzono rozpoznanie rynku, w wyniku którego wybrano ofertę jednej z firm, które dostarczają sprzęt przeciwpożarowy. W dniu 23.02.2010r. podczas dokonywania szczegółowych ustaleń w zakresie montażu hydrantów, przedstawiciel ww. firmy zwrócił uwagę, iż cała instalacja wewnętrzna hydrantów nie spełnia wymogów wskazanych w ww. rozporządzeniu. Powyższa informacja została potwierdzona przez Straż Pożarną; potwierdzono również, że w przypadku istniejących budynków w trakcie prowadzenia prac remontowych należy doprowadzić do stanu zgodnego z obowiązującymi przepisami, w przeciwnym przypadku, w wypadku kontroli czy odbioru obiektu przez Straż Pożarną ma ona - w razie narażenia na niebezpieczeństwo w przypadku pożaru - dokonać wyłączenia części lub całości obiektu Urzędu z użytkowania. Dodatkowo, docelowe wykonanie stref oddymiania wiąże się z innym usytuowaniem jednego pionu instalacji hydrantowej, a tym samym konieczne jest przeprowadzenie prac budowlanych. W związku z powyższym, biorąc pod uwagę, iż w budynku prowadzone są już prace remontowe, których zakończenie uzależnione jest od przeprowadzenia modernizacji instalacji hydrantowej, podjęto decyzję o udzieleniu zamówienia w trybie z wolnej ręki firmie wykonującej prace związane z remontem korytarzy i klatki schodowej tj. firmie ReZbud Zdzisław Szczepanek z siedzibą w Myszkowie, ul. Myśliwska 1

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • ReZbud Zdzisław Szczepanek, ul.Myśliwska 1, 42-300 Myszków, kraj/woj. śląskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.