Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-28
Karlino: Wykonanie opracowania technicznego dla potrzeb kontynuacji robót w 2013 r. dla obiektu Hali widowiskowo-sportowej w Karlinie
Numer ogłoszenia: 82618 - 2013; data zamieszczenia: 28.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Karlino, Plac Jana Pawła II 6, 78-230 Karlino, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3117273, faks 94 3117410 , strona internetowa www.karlino.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie opracowania technicznego dla potrzeb kontynuacji robót w 2013 r. dla obiektu Hali widowiskowo-sportowej w Karlinie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje: 1.wykonanie przez Projektanta dla Zamawiającego aktualizacji, uzupełnienia dokumentacji projektowej oraz wykonanie projektów poinwentaryzacyjnych dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa Hali Widowiskowo - Sportowej w Karlinie (dalej: Zadanie Inwestycyjne) wykonanej na podstawie łączącej Strony umowy z dnia 14 listopada 2003 roku zawartej pomiędzy Stronami na Opracowanie koncepcji architektoniczno - przestrzennej oraz projektu budowlano - wykonawczego budowy obiektu sportowo rekreacyjnego na działce o pow. 1,4 ha przy ul. Kościuszki w Karlinie, tak aby dokumentacja ta mogła stanowić w 2013 r. opis przedmiotu zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (dalej: Przedmiot Umowy) oraz pomoc w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego polegająca na przygotowaniu projektów wyjaśnień w zakresie w/w dokumentacji projektowej w związku z zapytaniami wykonawców. 2. uzupełnienie dokumentacji projektowej oraz wykonanie projektów poinwentaryzacyjnych dla Zadania Inwestycyjnego (tj. projektu budowlanego i projektów wykonawczych - dalej: Dokumentacja Projektowa), w tym w szczególności: wykonanie projektów poinwentaryzacyjnych oraz uzupełnienie lub opracowanie brakujących projektów wykonawczych wszystkich branż, wzajemną koordynację projektów wykonawczych wszystkich branż oraz projektu budowlanego, uzupełnienie Dokumentacji Projektowej z uwzględnieniem innych projektów przygotowanych na zlecenie Zamawiającego, wskazanych w Załączniku Nr 1 do Umowy. Celem wykonania Przedmiotu Umowy jest uzyskanie wzajemnej spójności projektów wykonawczych dla Zadania Inwestycyjnego, uzyskanie spójności zakresu projektów wykonawczych z projektami budowlanymi dla Zadania Inwestycyjnego, oraz dostosowanie Dokumentacji Projektowej do aktualnego stanu prawnego i fizycznej realizacji inwestycji do grudnia 2012 r., w szczególności do przepisów ustawy z dnia 24 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.), przy uwzględnieniu wymagań wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2006 roku, Nr 156, poz. 1118 ze zm.), aktów wykonawczych do tej ustawy oraz zasad wiedzy technicznej. 3. Dokumenty przygotowane w ramach realizacji Zadania Projektant wykona i przekaże Zamawiającemu w ilości 5 egzemplarzy w wersji papierowej i 3 egzemplarzy w wersji elektronicznej (w formacie .pdf w części opisowej oraz dla rysunków) z wyłączeniem §1 ust 3 pkt.19..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Zadanie może zostać zrealizowana przez jednego wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych. Zamówienia obejmuje aktualizację , uzupełnienie dokumentacji projektowej wykonanej przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
Biuro Projektowo - Consultingowe STRUKTURA Sp. z o.o., ul. Grodzka 20, 70-560 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
INNE PRZETARGI KARLINO
więcej: przetargi KARLINO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej robót budowlanych i prac konserwatorskich realizowanych w budynkach przy ul. 3-go Maja 9 i ul. Kr. Kazimierza 25
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w budynku Głównym Szpitala w Myślenicach wraz z zakupem sprzętu i aparatury medycznej
- Budowa pawilonu kulturalno-sportowego w Wólce Tarłowskiej
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dotyczących "budowy skateparku na działce o numerze ewidencyjnym 678/12 Przy ul. Kujawskiej w Solcu Kujawskim"
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie rozbiórki budynku warsztatów przy ul. Młynarskiej 43/45
- Remont i konserwacja zabytkowej oficyny Edmunda Burkego przy ul. Kawęczyńskiej 26 w Dzielnicy Praga-Północ m.st Warszawy
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.