eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Roboty budowlane przebudowy i zmiany sposobu użytkowania części budynku Kolegium Nowego na pomieszczenia mieszkalne dla studentów wraz z przebudową i rozbudową wewnętrznych instalacjiwodociągowej, kanalizacyjnej, elektrycznej i wentylacji mechanicznej - działka 194 obr. 212 Przemyśl, ul. Tymona Terleckiego 4

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-13

Przemyśl: Roboty budowlane przebudowy i zmiany sposobu użytkowania części budynku Kolegium Nowego na pomieszczenia mieszkalne dla studentów wraz z przebudową i rozbudową wewnętrznych instalacji: wodociągowej, kanalizacyjnej, elektrycznej i wentylacji mechanicznej - działka 194 obr. 212 Przemyśl, ul. Tymona Terleckiego 4
Numer ogłoszenia: 82600 - 2015; data zamieszczenia: 13.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Wschodnioeuropejska w Przemyślu , ul. Tymona Terleckiego 6, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 0-16 678-94-59, faks 0-16 678-94-59.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pwsw.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane przebudowy i zmiany sposobu użytkowania części budynku Kolegium Nowego na pomieszczenia mieszkalne dla studentów wraz z przebudową i rozbudową wewnętrznych instalacji: wodociągowej, kanalizacyjnej, elektrycznej i wentylacji mechanicznej - działka 194 obr. 212 Przemyśl, ul. Tymona Terleckiego 4.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane przebudowy i zmiany sposobu użytkowania części budynku Kolegium Nowe na pomieszczenia mieszkalne dla studentów. Zakres robót zgodny z projektem budowlanym i prawomocną decyzją 348/2014 z dnia 12.12.2014 r. wydaną przez Prezydenta miasta Przemyśla obejmuje: 1) Roboty ogólnobudowlane - roboty murarskie, - stolarka drzwiowa, - stolarka aluminiowa przeciwpożarowa, - wykonanie ścianek działowych i sufitów podwieszanych, - posadzki, - roboty malarskie 2) Roboty elektryczne - instalacje opraw oświetleniowych, - instalacje tablic rozdzielczych, - instalacje osprzętu elektroinstalacyjnego, - instalacje oddymiania klatek schodowych, - instalacje logiczne, 3) Roboty sanitarne - instalacje C.O i C.W.U. - instalacje wod-kan. Przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, opublikowanymi normami, najlepszą wiedzą techniczną i zasadami najlepszej sztuki budowlanej. Prace budowlane będą prowadzone w obiekcie objętym ochroną Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z siedziba w Przemyślu. Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz.1118 z późn. zm.) oraz ustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004r. Nr 92, poz.881) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie. W przypadku użyciu w dokumentach niniejszej postępowania nazw materiałów, producentów czy znaków towarowych należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określenie standardu technicznego i jakościowego. Materiały, technologie do wykonania należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważnie) niż te wskazane w SIWZ i załącznikach do niej. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z odpowiednimi przepisami. Wywóz odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy. Wykonawca w zakresie realizowanego zamówienia zobowiązany jest do wykonania wszelkich badań i prób, wykonania dokumentacji i inwentaryzacji powykonawczej na koszt własny..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 22 000 zł, słownie: dwadzieścia dwa tysiące złotych. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1. w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Nr rachunku: 05 2030 0045 1110 0000 0090 7450 Nazwa banku: Bank BGŻ o/Przemyśl z adnotacją Wadium - Roboty budowlane - Kolegium Nowe 2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3 w gwarancjach bankowych, 4. w gwarancjach ubezpieczeniowych 5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) Sposób przekazania: kserokopie należy przekazać Zamawiającemu w momencie składania oferty a oryginał dołączyć do oferty.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku, w tym zakresie - uzna warunek, za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku, w tym zakresie - uzna warunek, za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku, w tym zakresie - uzna warunek, za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że podczas realizacji przedmiotu zamówienia będzie dysponował osobami posiadającymi wymagane prawem dopuszczenia i uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie: 1) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - dotyczy kierownika budowy, 2) w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - dotyczy kierownika robót elektrycznych, 3) instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - dotyczy kierownika robót sanitarnych, Zamawiający uzna warunek, za spełniony w tym zakresie, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą będzie zobowiązany do złożenia kopii wymaganych dokumentów - przed terminem podpisania umowy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że podczas realizacji przedmiotu zamówienia będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający uzna warunek, za spełniony w tym zakresie, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą będzie zobowiązany do złożenia kopii wymaganego dokumentu - przed terminem podpisania umowy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Gwarancja - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Wystąpi potrzeba uzyskania zmiany decyzji administracyjnych w wyniku wprowadzenia koniecznych, istotnych zmian w projekcie budowlanym. W takim przypadku na uzasadniony wniosek Wykonawcy zostanie ustalony nowy termin wykonania przedmiotu umowy, co zostanie potwierdzone aneksem do umowy. 2) Wystąpi opóźnienie w przekazaniu placu budowy lub jego części, a opóźnienie to będzie miało wpływ na termin zakończenia inwestycji. W takim przypadku na uzasadniony wniosek Wykonawcy zostanie ustalony nowy termin zakończenia przedmiotu umowy, co zostanie potwierdzone aneksem do umowy. 3) W przypadku zmiany w trakcie realizacji zadania: a) urzędowej stawki należnych podatków i opłat, w szczególności zmiana stawki podatku VAT w budownictwie, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne wynagrodzenie, o którym mowa w § 12 ust. 1 ulegnie zmianie (odpowiedniemu zmniejszeniu lub zwiększeniu), jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. W takim przypadku zmiana wynagrodzenia umownego zostanie wprowadzona aneksem do umowy. 4) W toku wykonywania umowy wystąpi konieczność zmiany personelu Wykonawcy- może odbywać się na jego pisemny wniosek, za zgodą Zamawiającego. Osoby proponowane na dane stanowisko muszą spełniać warunki przewidziane w SIWZ dla tych stanowisk. Wraz z wnioskiem Zamawiający przedstawia wymagane przepisami prawa dokumenty potwierdzające uprawnienia proponowanych osób. Zmiana personelu zostanie wprowadzona aneksem do umowy. 5) W toku wykonywania umowy wystąpi konieczność zmiany osób wykonujących czynności ze strony Zamawiającego, tj. Inspektorzy nadzoru, koordynator zadania, 6) W toku wykonywania umowy wystąpi zmiana danych adresowych zamawiającego lub Wykonawcy. Zmiana zostanie wprowadzona aneksem do umowy. 7) W toku trwania umowy stwierdzi się błąd/omyłkę pisarską w treści umowy - poprawienie błędu pisarskiego może nastąpić poprzez wprowadzenie aneksu do umowy. Warunkiem dokonania zmian, jest złożenie wniosku przez Stronę inicjującą zmianę zawierającego między innymi: 1) opis propozycji zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) opis wpływu zmiany na harmonogram rzeczowo-finansowy i termin wykonania Umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pwsw-przemysl.bip.podkarpackie.eu/index.php/zamowienia-publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Wschodnioeuropejska w Przemyślu ul. Żołnierzy I Armii Wojska Polskiego 1E 37-700 Przemyśl Budynek: Kolegium Techniczne Pokój nr 3.26.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Wschodnioeuropejska w Przemyślu ul. Tymona Terleckiego 6 37-700 Przemyśl Budynek: Pałac Lubomirskich Pokój nr 24 (rektorat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.