eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Połczyn-Zdrój › Przebudowa ulicy Gdańskiej w Połczynie-Zdroju

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-12

Ogłoszenie nr 82575 - 2017 z dnia 2017-05-12 r.

Połczyn-Zdrój: Przebudowa ulicy Gdańskiej w Połczynie-Zdroju
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 67778-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Połczyn-Zdrój, krajowy numer identyfikacyjny 52388000000, ul. Plac Wolności  42433, 78320   Połczyn-Zdrój, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 943 666 100, faks 943 666 105, e-mail inwestycje@polczyn-zdroj.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa ulicy Gdańskiej w Połczynie-Zdroju

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

GG.271.1.4.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w ramach inwestycji p.n. Przebudowa ulicy Gdańskiej w Połczynie-Zdroju. Realizacja robót nastąpi w podziale na dwa zadania: Zadanie Nr 1 Przebudowa ulicy Gdańskiej w Połczynie-Zdroju. Zadanie finansowane w 100 proc. przez Gminę Połczyn-Zdrój. Zadanie Nr 2 Remont sieci wodociągowej wraz z odgałęzieniami wodociągowymi w ulicy Gdańskiej w Połczynie-Zdroju. Zadanie finansowane w 100 proc. z budżetu Regionalnych Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Białogardzie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawiera: Zadanie Nr 1 a) dokumentacja projektowa obejmująca projekt budowlano-wykonawczy sporządzony przez Edytę Dombrowską posiadającą uprawnienia budowlane w branży drogowej bez ograniczeń nr ZAP/0046/POOD/07 z dnia 10.06.2007r., b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, c) przedmiar robót - element pomocniczy Realizacja zadania polega na przebudowie ulicy Gdańskiej na długości 109 mb. (na odcinku ulicy od skrzyżowania z ulicą B. Chrobrego do pętli na osiedlu domków przy ulicy Gdańskiej) w tym na wykonaniu nowej nawierzchni jezdni asfaltowej, zjazdów na posesje, wykonaniu chodników z kostki betonowej oraz budowie miejsc postojowych w ilości 7 sztuk z kostki betonowej. Zadanie Nr 2 a) dokumentacja projektowa obejmująca mapkę sytuacyjną oraz opis, b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, c) przedmiar robót - element pomocniczy Realizacja zadania polega na remoncie sieci wodociągowej wraz z odgałęzieniami wodociągowymi na odcinku ulicy Gdańskiej od skrzyżowania z ulicą B. Chrobrego do pętli na osiedlu domków przy ulicy Gdańskiej. Roboty remontowe wykonywane będą po śladzie istniejącej sieci wodociągowej w pasie drogowym ulicy Gdańskiej wraz z budową 4 szt. odgałęzień wodociągowych do granic działek wraz z ich legalizacją. Przedmiot zamówienia obejmuje również organizację placu budowy, opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu, zabezpieczenie terenu budowy, wykonanie niezbędnych badań i prób, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią, wykonanie dokumentacji powykonawczej odbiorowej w tym wykonanie inwentaryzacji powykonawczej przez uprawnionego geodetę. Cały zakres robót wykonawca wykona z materiałów własnych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za spełnienie wymagań ilościowych i jakościowych materiałów dostarczonych na teren budowy oraz za ich właściwe składowanie i wbudowanie. Zamawiający dopuszcza materiały i urządzenia równoważne w stosunku do wskazanych w projekcie, spełniające Polskie Normy, polskie aprobaty techniczne. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane materiały i urządzenia spełniają wymagania określane przez zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV: 45231300-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT252880.84
WalutaPL


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
POL-DRÓG Drawsko Pomorskie S.A.,  drawsko@poldrog.pl,  ul. Podmiejska 2,  78-500,  Drawsko Pomorskie,  kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 312187.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 312187.50
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 312187.50
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 63%
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  zamówienia z wolnej ręki  na podstawie art. 67 ust.1 pkt 4  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: art. 67 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015, poz.2164). Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający w dniu 28.03.2017r.wszczął postępowanie przetargowe w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania inwestycyjnego p.n.Przebudowa ulicy Gdańskiej w Połczynie-Zdroju zamieszczając ogłoszenie w BZP pod nr 53140-2017. W wymaganym terminie tj. do 12.04.2017r. do godz.10:00 nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta przetargowa. W związku powyższym Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w dniu 13.04.2017r. na podstawie art.93 ust.1 pkt ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015, poz.2164). W związku z tym, iż w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego nie wpłynęła żadna oferta nie podlegająca odrzuceniu oraz istotne warunki zamówienia nie zostały zmienione , Zamawiający przystępuje do negocjacji z jednym Wykonawcą w postępowaniu prowadzonym w rybie zamówienia z wolnej ręki.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.