eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sztum › Wymiana starej stolarki drzwiowej i okiennej w Szkole Podstawowej Nr 2 im. Maksymiliana Golisza w Sztumie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-28

Sztum: Wymiana starej stolarki drzwiowej i okiennej w Szkole Podstawowej Nr 2 im. Maksymiliana Golisza w Sztumie
Numer ogłoszenia: 82554 - 2013; data zamieszczenia: 28.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 178818 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 2, ul. Reja 15, 82-400 Sztum, woj. pomorskie, tel. 55 6406353, faks 55 6406353.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana starej stolarki drzwiowej i okiennej w Szkole Podstawowej Nr 2 im. Maksymiliana Golisza w Sztumie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana starej stolarki drzwiowej i okiennej w Szkole Podstawowej Nr 2 im. Maksymiliana Golisza w Sztumie, która obejmuje wykonanie następujących robót: 1) Demontaż istniejących podokienników wewnętrznych, 2) Demontaż starej stolarki okiennej, 3) Montaż nowej stolarki okiennej z PCV - szt 33, 4) Montaż nowych podokienników wewnętrznych - szt 33, 5) Uzupełnienie tynków wewnętrznych, 6) Uzupełnienie malowania ścian, 7) Roboty porządkowe, 8) Demontaż skrzydeł drzwiowych, 9) Demontaż ościeżnic drzwiowych, 10) Montaż nowych ościeżnic i skrzydeł drzwiowych - kpl 26, 11) Uzupełnienie tynków ościeży drzwi, 12) Uzupełnienie malowania ścian, 13) Roboty porządkowe, według załączonych rysunków z wymiarami. Rysunki i obmiary zostały wykonane przez Zamawiającego 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zamieszczonymi rysunkami wyrobów do wykonania i montażu stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcy, w tym sposób realizacji zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Wykonawca samodzielnie dokona pomiaru okien, podokienników i drzwi do wymiany. 5. Zamawiający zastrzega, aby zastosowane do roboty materiały posiadały ważne aprobaty techniczne lub deklaracje zgodności, certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. 6. Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych, co, do jakości i surowców użytych do ich wykonania, w stosunku do materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji projektowej. 7. Roboty wykonywane będą z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. 8. Oznaczenie według Wspólnego Słownika (CPV): 45.45.30.00-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.11.30-4 Instalowanie drzwi i okien 45.41.00.00-4 Tynkowanie 45.44.21.00-8 Roboty malarskie 9. Informacja na temat możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Zamawiający na podstawie art. 36 ust 4 ustawy Prawo zamówień publicznych żąda, aby w przypadku zlecenia wykonania części przedmiotu zamówienia Podwykonawcy/Podwykonawcom Wykonawca wykazał w ofercie odpowiednie części zamówienia. 10. Wymagania dot. gwarancji: Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot umowy na okres co najmniej 36 miesięcy. 11. Dodatkowo Zamawiający informuje, że: 1) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3) Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 4) Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą prowadzone będą w PLN. 5) Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 6) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 7) Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.42.11.30-4, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Produkcyjny Oknal s.c. H.Siergiej, P.Czapliński, ul. Wiejska, 14-200 Iława, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121951,21 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 78597,00

  • Oferta z najniższą ceną: 78597,00 / Oferta z najwyższą ceną: 153750,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.