Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-11
Nowa Dęba: Pranie wodne i chemiczne przedmiotów zaopatrzenia mundurowego
Numer ogłoszenia: 8254 - 2008; data zamieszczenia: 11.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2090, ul. Anieli Krzywoń 1, 39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie, tel. 015 8162235, fax 015 8162410.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetarg.army.mil.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojskowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pranie wodne i chemiczne przedmiotów zaopatrzenia mundurowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie prania wodnego i czyszczenia chemicznego przedmiotów zaopatrzenia mundurowego (PZM), w następujących ilościach oszacowanych na cały okres obowiązywania umowy: a) pranie wodne bielizny, pościeli, ścierek, obrusów, podpinek do namiotów i kocy - 44.500 kg, b) pranie chemiczne odzieży roboczej, mundurów polowych i dresów - 2.500 kg, Zamówienie obejmuje także krochmalenie i maglowanie pościeli, ścierek i obrusów, prasowanie innych PZM, a także drobne naprawy krawieckie PZM w postaci przyszywania guzików, troków oraz zszywania rozpruć, przy czym koszt tych usług wraz z niezbędnymi materiałami powinien być uwzględniony w cenie prania. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie odbierać PZM z magazynu mundurowego w siedzibie Zamawiającego (ul. Anieli Krzywoń 1, 39-460 Nowa Dęba) i przewozić do miejsca wykonywania usług i z powrotem, własnym środkiem transportu oraz na własny koszt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.10.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Oryginalny kod CPV: 93.12.00.00 - Usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.20.00 - Usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych Oryginalny kod CPV: 93.11.00.00 - Usługi odbierania prania Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania Oryginalny kod CPV: 93.15.00.00 - Usługi prasowania Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.50.00 - Usługi prasowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (PZP), tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności stanowiącej przedmiot zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - warunek ten będzie uznany za spełniony jeżeli w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie przynajmniej jedno zamówienie odpowiadające rodzajem i o zakresie porównywalnym z usługami stanowiącymi przedmiot zamówienia (za które Zamawiający będzie poczytywał zamówienie o wartości nie niższej niż 72.000,00 zł netto); 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 PZP. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przebiegać na podstawie dokumentów, jakie Wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z ofertą. Spełnianie powyższych warunków Zamawiający będzie oceniał według formuły --spełnia--/--nie spełnia-- na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, każdy Wykonawca powinien wraz z ofertą, pod rygorem wykluczenia z ubiegania się o zamówienie, złożyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych powyżej; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków czy opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS (KRUS) potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, 5) wykaz wykonanych (wykonywanych) zamówień odpowiadających rodzajem i o zakresie porównywalnym z usługami stanowiącymi przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 3 lata - w okresie prowadzenia działalności, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetarg.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: ul. Anieli Krzywoń 1, 39-460 Nowa Dęba.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2008 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Zamawiającego: ul. Anieli Krzywoń 1, 39-460 Nowa Dęba.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT - oferty otwarte zostaną w dniu 23 stycznia 2008 r. o godz. 11.15 w siedzibie Zamawiającego, w sali odpraw. OSOBY DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI - mł. chor. Jakub STREB tel. (0-15) 816 22 86, Kontakt w dni powszednie, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 - 14.00
INNE PRZETARGI Z NOWEJ DĘBY
- Robota budowlana - remont budynku nr 3 na podstawie opracowanej dokumentacji projektowo-kosztorysowej w Nowej Dębie
- "Dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego"
- Dostawa nowych tuszy, tonerów, bębnów do urządzeń drukujących
- Robota budowlana - remont budynku nr 513 (PZS) na terenie Obozowiska OSPWL-Dęba w Nowej Dębie.
- Robota budowlana - remont dachu oraz elewacji bud. nr 19 w Sandomierzu.
- Dostawa środków higieny, zestawów przyborów do konserwacji obuwia, oraz zestawów przyborów do utrzymania higieny osobistej (zamówienie z podziałem na 3 części)"
więcej: przetargi w Nowej Dębie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi prania
- Usługi w zakresie prania, dezynfekcji, sterylizacji, reperacji bielizny szpitalnej oraz transportu, załadunku i wyładunku u Zamawiającego
- Świadczenie kompleksowych usług pralniczych z dzierżawą bielizny szpitalnej, w tym operacyjnej i zabiegowej, oraz świadczenie usługi prania asortymentu będącego własnością Zamawiającego
- TP.U.LN.03.24_Kompleksowe usługi prania, dezynfekcji i reparacji bielizny szpitalnej przez okres 12 m-cy, w tym ...
- Świadczenie usług pralniczych dla Szpitala Powiatowego im. prof. Romana Drewsa w Chodzieży przez okres 24 miesięcy
- "Usługi pralnicze dla Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.