eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olkusz › Przebudowa drogi powiatowej nr 1106K na odcinku Kwaśniów Dolny - Cieślin

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-12

Ogłoszenie nr 82534 - 2017 z dnia 2017-05-12 r.

Olkusz: Przebudowa drogi powiatowej nr 1106K na odcinku Kwaśniów Dolny - Cieślin
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 46300-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Olkuszu, krajowy numer identyfikacyjny 27625504500000, ul. ul. Mickiewicza  2, 32300   Olkusz, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 032 6430414, 6476670, faks 326 430 490, e-mail przetargi@sp.olkusz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sp.olkusz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi powiatowej nr 1106K na odcinku Kwaśniów Dolny - Cieślin

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OZP.272.13.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej w ramach zadania pn.: "Przebudowa drogi powiatowej nr 1106K na odcinku Kwaśniów Dolny - Cieślin". A) Opis zamówienia: "Przebudowa drogi powiatowej nr 1106K na odcinku Kwaśniów Dolny - Cieślin" Przedmiotem niniejszego zamówienia jest robota budowlana obejmująca: przebudowę drogi powiatowej nr 1106K w granicach istniejącego pasa drogowego na odcinku o długości 4151,09 m tj. od km 0+003,28 do km 4+154,37 począwszy od skrzyżowania z ul. Główną w Kwaśniowie Dolnym do końca terenu zabudowanego w miejscowości Cieślin. W stanie istniejącym droga ta jest ciągiem komunikacyjnym o dwóch kierunkach ruchu. Przedmiotowa droga jest drogą o małym natężeniu ruchu KR2. W ramach przebudowy zostanie wykonane: - nowa pełna konstrukcja jezdni o nawierzchni bitumicznej wraz ze stabilizacją istniejącego podłoża gruntowego, - wzmocnienie i odnowa nawierzchni na odcinku dla remontu kapitalnego, - chodniki z kostki brukowej betonowej w miejscach przekroju ulicznego, - przebudowa i ujednolicenie wjazdów posesyjnych w granicach pasa drogowego, - odwodnienie ulicy poprzez wykonanie kanalizacji deszczowej oraz systemu retencyjno - rozsączającego, - odbudowę poboczy gruntowych utwardzonych kamieniem łamanym, - wykonanie właściwego czytelnego oznakowania poziomego i pionowego, - montaż aktywnego oznakowania pionowego. Na długości 1144mb konieczna jest wymiana całej podbudowy jezdni, natomiast na długości 1353mb wykonanie jedynie remontu kapitalnego warstw bitumicznych tj. wykonanie warstwy ścieralnej o grubości 4cm oraz wyrównanie masą asfaltową w warstwie dolnej wiążącej o średniej grubości 7cm. Wykonanie kanalizacji deszczowej o łącznej długości 444,7m. Linie rozgraniczające istniejący pas drogowy wynoszą od 8,0 do 12,0m. Dla projektowanej przebudowy drogi powiatowej Nr 1106K przyjęto: o Klasa techniczna drogi powiatowej: "L" o Droga: jednojezdniowa, dwupasmowa, dwukierunkowa o Prędkość projektowa: Bp = od 30km/h do 60 km/h w zależności od warunków terenowych i parametrów technicznych o Przekrój: uliczny; drogowy o Nawierzchnia jezdni: bitumiczna o Chodnik: szerokości do 2,0 z kostki brukowej betonowej szarej gr 8 cm o Zjazdy do posesji: z kostki brukowej betonowej kolorowej gr 8 cm o Pobocza: gruntowe z utwardzeniem kruszywem łamanym o Odwodnienie powierzchniowe: na odcinkach zabudowy o przekroju ulicznym wpustami do projektowanej kanalizacji deszczowej o Klasa techniczna dróg podporządkowanych: D. Chodniki wykonane zostaną z kostki brukowej, szarej o grubości 8cm, ułożonej na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 o grubości 3cm i podbudowie z kruszywa łamanego, stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/31,5mm o grubości 15cm. Zakończenie chodnika zostanie wykonane obrzeżem betonowym 30x8cm na ławie z obustronnym oporem betonowym. Zjazdy publiczne z drogi powiatowej wykonane będą w konstrukcji KR-3. Szerokość zjazdów wynosi od 3,0 do 5,5m. Zjazdy publiczne (wloty dróg bocznych) należy wykonywać z wyłukowaniem. Indywidualne wjazdy do posesji wykonane są w stanie istniejącym o różnej konstrukcji: z betonowej kostki brukowej, betonowej, bitumicznej oraz gruntowej. Wjazdy indywidualne występują do gospodarstw domowych i zaprojektowano je z betonowej kostki brukowej kolorowej. Pobocza- w przekroju drogowym występujące pobocza należy oczyścić z gałęzi, trawy, dokonać plantowania i ścięcia miejsc zawyżonych, zasypać lokalne zagłębienia i wyrównać do wymaganego spadku poprzecznego 8% na przyległy teren. Na szerokości 0,75m pobocza utwardzić kamieniem łamanym stabilizowanym mechanicznie 0/31,5mm na grubości 15cm. Rowy otwarte- występują na odcinku lewostronnym drogi w miejscowości Kwaśniów w km 0+040,53 do km 0+135,84. Istniejące rowy należy oczyścić z namułu i reprofilować do wymaganych przekroi, jako rów przydrożny trapezowy o wymiarach dna 0,4m na wysokość 0,8m i nachyleniu skarp 1: 1,5. W miejscach pod wjazdami ułożyć rury przepustowe o400 mm z rur polietylenowych z obrukowaniem ścianek czołowych. Zamawiający informuje, że zakres robót przewidzianych do realizacji w kilometrażu od km 2+500 do km 4+154,37 przedmiotowej drogi powiatowej, nie obejmuje wykonania prac związanych z wymianą pełnej konstrukcji jezdni lub jej remontem oraz budową kanalizacji deszczowej. Zamawiający posiada dokumentację techniczną, która stanowi załącznik nr 11 do SIWZ. Wszystkie wbudowane materiały muszą posiadać stosowne atesty, certyfikaty, świadectwa jakości itp. oraz dopuszczenia do wykorzystania w budownictwie a przed ich wbudowaniem uzyskać uprzednią zgodę/akceptację Zamawiającego. Zamawiający wymaga również zlecenia przez Wykonawcę robót nadzorów branżowych gestorom poszczególnych sieci. W trakcie realizacji procesu budowlanego wymagane jest systematyczne prowadzenie badań w zakresie nośności, zagęszczenia, grubości warstw konstrukcyjnych itp. Roboty budowlane będą prowadzone na podstawie prawomocnej Decyzji nr 136/2013 z dnia 27.03.2013r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę i zgłoszenia zamiaru wykonania robót z dnia 28.04.2016r. Szczegółowy zakres i rodzaj robót do wykonania w ramach ww. zadania zawiera załącznik: nr 7 do SIWZ - Przedmiar robót. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania we własnym zakresie projektu czasowej organizacji ruchu oraz do oznakowania odcinka drogi na czas prowadzenia robót, zgodnie z zatwierdzonym projektem czasowej organizacji ruchu. W przedmiotowym postępowaniu obowiązuje rozliczenie kosztorysowe. Wykonawca w terminie trzech dni od dnia podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji zadania wykonany na podstawie wzoru, który stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do cotygodniowego przedkładania Zamawiającemu aktualnej tabeli elementów rozliczeniowych umożliwiającej określenie stopnia realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt polisy ubezpieczeniowej na zadanie będące przedmiotem niniejszego zamówienia zgodnie z wytycznymi zawartymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Ponadto Zamawiający wymaga, aby w terminie trzech dni od dnia podpisania umowy Wykonawca dostarczył w formie pisemnej oświadczenia kierownika budowy oraz kierownika robót branżowych o podjęciu obowiązków. Zamawiający wymaga udzielenia na wykonane roboty rękojmi na okres 60 miesięcy oraz gwarancji na okres co najmniej 60 miesięcy. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz do podpisania wraz z protokołem końcowego odbioru robót, dokumentu gwarancyjnego według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a. Zamawiający wymaga, aby wskazane przez Zamawiającego niżej wymienione czynności w zakresie realizacji zamówienia, były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę zgodnie z Kodeksem Pracy. Są to: - przygotowanie frontu robót, - nadzorowanie jakości, terminowości i zgodności wykonywanych robót z dokumentacją, - zamawianie materiałów niezbędnych do realizacji zamówienia, - zapewnienie sprzętu niezbędnego do prowadzenia robót, - kierowanie grupą podległych pracowników, - nadzór nad prawidłowością wykonywanych robót (m.in. rozbiórkowych, ziemnych, nawierzchniowych, odwodnieniowych, oraz przy wykonaniu oznakowania poziomego i pionowego). Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę co najmniej dwóch osób realizujących ww. czynności. Obowiązek zatrudnienia wyżej wymienionych osób dotyczy wykonawcy jak i podwykonawcy. Za brak zatrudnienia ww. osób na umowę o pracę w trakcie realizacji umowy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę wskazaną w § 17 ust. 1 pkt 13 umowy (zał. nr 6 do SIWZ). Ponadto Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza jest zobowiązany do przedłożenia najpóźniej w dniu zawarcia umowy oświadczenia dot. osób zatrudnionych przy realizacji zadania. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45111200-0, 45233320-8, 45233129-9, 45233340-4, 45233150-5, 45236000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT5792682.93
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
DROGOMEX Sp. z o.o.,  ,  ul. Stefana Bryły 4,  05-800,  Pruszków,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2720183.92
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2683401.62
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3435298.24
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.