Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-18
Międzyzdroje: Adaptacja budynku Willna nr 1 i byłej Recepcji dla potrzeb Wolińskiego Parku Narodowego - po byłym ośrodku Grodno
Numer ogłoszenia: 82466 - 2011; data zamieszczenia: 18.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Woliński Park Narodowy w Międzyzdrojach , ul. Niepodległości 3, 72-500 Międzyzdroje, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 3280727, 3280737, faks 91 3280357.
- Adres strony internetowej zamawiającego: wolinskipn@wolinpn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja budynku Willna nr 1 i byłej Recepcji dla potrzeb Wolińskiego Parku Narodowego - po byłym ośrodku Grodno.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: Kompleks Grodno - Willa nr 1 1. Roboty rozbiórkowe: . rozebranie ścianek, posadzek, okładzin i wykucie otworów w ścianach, wykucie bruzd, . demontaż rurociągów PCV . wywóz odpadów z utylizacją 2. Klatka schodowa: . wykonanie otworu w stropie . montaż klapy dymowej 100 x 110 cm w dachu nad klatką schodową z obróbkami blacharskimi i z zabezpieczeniem przed zaciekaniem z dachu ( wykonanie otworu w dachu z płyt korytkowych, wyniesienie z przestrzeni między stopem a dachem materiału izlacyjnego ( żużel), wykonanie otworu w stropie, obmurowanie otworu cegłą kratówką gr. 25cm przestrzeni między stropem a dachem, . wykonanie schodów żelbetowych z piwnicy na parter wg rysunku konstrukcyjnego (wykonanie otworu w stropie na schody, wykonanie gniazd na belki podestowe ) 3. Roboty murowe: . wymurowanie ściany nośnej i zamurowanie otworów w ścianach . wykonanie ścianek działowych z płyt G-K na ruszcie metalowym zgodnie z projektem . montaż nadproży z belek stalowych Kompleks Grodno - Budynek Recepcji 1. Roboty rozbiórkowe: . rozebranie ścian nośnych i działowych, wykucie otworów w ścianach . rozebranie schodów zewnętrznych betonowych, posadzek i podkładów, schodów wewnętrznych . rozebranie okładzin ścian, urządzeń sanitarnych, sufitów z płyt G-K, stolarki okiennej i drzwiowej 2. Roboty ziemne: . rozebranie fragmentów nawierzchni z kostki betonowej, . wykopy przy fundamentach . wykopy fundamentowe w obiekcie i na zewnątrz . montaż ścianki oporowej z elementów prefabrykowanych typ L 3. Roboty betonowe: . podkłady, ławy betonowe w budynku i na zewnątrz, płyta żelbetowa daszka, schody żelbetowe 4. Roboty murowe: . ściany fundamentowe z bloczków betonowych . ściany nośne z cegły Poroterm lub o równoważnych parametrach . nadproża z belek stalowych i żelbetowych prefabrykowanych 5. Izolacje: . izolacja przeciwwilgociowa ław i ścian fundamentowych, . izolacja cieplna ścian fundamentowych od zewnątrz.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Ten sam rodzaj robót zgodnie z zamówieniem podstawowym.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.07.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wg SIWZ
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Zamawiający wyznaczył następujące wymagania, które Wykonawca spełni przedstawiając poniższe dokumenty: a) wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ b) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, złożone na druku - załącznik nr 2 do SIWZ c) parafowany na każdej stronie wzór umowy - na załączniku nr 3 do SIWZ; d) pełnomocnictwo zgodnie z § 6 ust. 3 SIWZ. e) wykaz części zamówienia, których wykonanie pozostanie powierzone podwykonawcom ( załącznik nr 4 do SIWZ) f) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ , oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; 2. Formularze i wykazy składane są w oryginale. Pozostałe dokumenty, poza pełnomocnictwem, są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Pełnomocnictwo składane jest w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 5 ust. 1 pkt. c,e,f składa odpowiednio dokumenty, o których mowa w § 4 ust.1-3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.nr. 226,poz. 1817).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - gwarancja - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wolinskipn@wolinpn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Woliński Park Narodowy
ul. Niepodleglości 3A
72 - 500 Międzyzdroje.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2011 godzina 11:00, miejsce: Woliński Park Narodowy ul. Niepodleglości 3A 72 - 500 Międzyzdroje.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI MIĘDZYZDROJE
więcej: przetargi MIĘDZYZDROJE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Gminie Osiek
- Remont zabytkowego muru okalającego teren szkoły tj. dawnego zespołu szpitalnego św. Doroty w Żaganiu - od strony ulicy Żelaznej
- Prace remontowo-konserwatorskie budynku administracyjno-biurowego przy pl. gen. J. Bema 5 w Ostrołęce
- Budowa terenu rekreacyjnego w miejscowości Olsztyn - Odrzykoń jako kolejny etap realizacji projektu pn.: Zagospodarowanie terenu gminnego w Sołectwie Odrzykoń
- Termomodernizacja budynku szkolnego oraz przebudowa obiektów i urządzeń szkolno-rekreacyjnych w Subkowach
- "Rozbudowa drogi powiatowej nr 4403W na odcinku od granicy z Gminą Wyszków do ul. Kamienieckiej w m. Brańszczyk" - Etap I.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.