eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mircze › DROGA LEŚNA WITKÓW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-22

Mircze: DROGA LEŚNA WITKÓW
Numer ogłoszenia: 82433 - 2008; data zamieszczenia: 22.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Mircze, ul. Hrubieszowska 55, 22-530 Mircze, woj. lubelskie, tel. 084 6519002, 6519074, fax 084 6519002.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.lasy.gov.pl/mircze/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DROGA LEŚNA WITKÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi leśnej Witków ; odcinek długości . od km 0 + 000 do km 2 + 167, 00 Droga położona jest na terenie Nadleśnictwa Mircze, powiat - hrubieszowski, województwo - lubelskie. Przedmiot zamówienia polega na : - karczowaniu pni - wykonaniu robot ziemnych - wykonaniu przepustów drogowych rurowych Fi 80 i Fi 60 - wykonaniu jezdni z płyt żelbetowych wielootworowych typu jombo układanych dwutorowo Zamówienie wykonane będzie w II etapach I etap odcinek długości 1 167 mb do realizacji w bieżącym roku II etap odcinek długości 1000 mb do realizacji w roku 2009

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.23 - Drogi podrzędne Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 8.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każda oferta powinna być zabezpieczona wadium o wartości 10.000,00. zł (słownie: dziesięć tys. zł).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655), i spełniający warunki i wymagania określone w art. 22 ust. 1 wyżej wymienionej ustawy oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: 1nie podlegają wykluczeniu w postępowaniu o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust. 1 i ust.2 prawa zamówień publicznych 2spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1-3 ustawy pzp, a w szczególności: 2.1.posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym 2.2prowadzą działalność w zakresie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia 2.3.dysponują co najmniej jedną osobą wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika budowy i nadzoru robót legitymującą się posiadaniem uprawnień budowlanych w specjalności drogowej, legitymującą się posiadaniem aktualnego zaświadczenia z właściwej Izby Samorządu Zawodowego o przynależności do tej Izby 2.4.wykażą się wykonaniem w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia, polegającego na wykonaniu drogi lub robót o podobnym charakterze i wartości nie mniejszej niż. 300 tys. zł., z podaniem jego wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 2.5dysponują środkami własnymi lub posiadają zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100 tys. zł. 2.6.dysponują minimalnie potencjałem technicznym ( jako posiadacz samoistny lub zależny ) - koparką na podwoziu gąsienicowym 0.25- 0.60 m³ - równiarką samojezdną 100 KM - samochodem ciężarowym samowyładowczym 5 - 10 ton - spycharka gąsienicową 75- 100 KM walcem statycznym i wibracyjnym samojezdnym żurawiem samochodowym 5 - 6 t W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie: warunek z pkt 1 i 2.1. musi spełnić każdy wykonawca oddzielnie - wspólnie ubiegający się o zamówienie, pozostałe warunki będą oceniane wspólnie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty niżej wymienione oświadczenia i dokumenty. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadki składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi złożyć każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 2. Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy pzp - zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do siwz. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi złożyć każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 3. Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Kopię uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej wraz z kopią aktualnego zaświadczenia, o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego - potwierdzające warunki podmiotowe. 5. Wykaz wykonanych w wymaganym okresie 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do siwz. 6. Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane wymienione w wykazie o którym mowa w pkt 5 zrealizowane w wymaganym okresie - zostały wykonane należycie. 7. Wykaz maszyn i urządzeń niezbędnych do realizacji zamówienia - załącznik nr 7 do siwz. 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, którym mowa w pkt 1, składa dokument , wystawiony zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu wymienionego w pkt 1, , zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 10. Dokument wymieniony w pkt 1, a dotyczące firm wymienionych w pkt 8 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.lasy.gov.pl/mircze/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Mircze ul. Hrubieszowska 55.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2008 godzina 08:00, miejsce: Siedziba zamawiajacego pokój nr.1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.