eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Dożywianie dzieci w Zespole Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Kalinowicach w 2012 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-10

Zamość: Dożywianie dzieci w Zespole Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Kalinowicach w 2012 r.
Numer ogłoszenia: 8242 - 2012; data zamieszczenia: 10.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 392116 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Gminy Zamość, Kalinowice 148, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 616 72 74, faks 084 616 72 53.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dożywianie dzieci w Zespole Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Kalinowicach w 2012 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zadanie w zakresie dożywiania dzieci w Zespole Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Kalinowicach w 2012 r. Wykonanie tego zadania obejmuje: - przygotowanie posiłków z własnych produktów żywnościowych - produkty żywieniowe muszą byś świeże, posiłki muszą posiadać wymaganą kaloryczność i muszą być sporządzone zgodnie z wymaganiami sztuki kulinarnej oraz sanitarnej dla żywienia zbiorowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa - dowóz posiłków do Zespołu Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Kalinowicach w samochodzie spełniającym warunki sanitarne zatwierdzone przez Państwową Stację Sanitarno Epidemiologiczną; - transport posiłków w atestowanych termosach, gwarantujących utrzymanie właściwej temperatury: Okresem realizacji powyższego zadania są - dla szkoły podstawowej: dni nauki szkolnej (w okresie od dnia 02 stycznia 2012 r. do 29 czerwca 2012 r. i od 03 września 2012 r. do dnia 21 grudnia 2012 r. z wyłączeniem ferii świątecznych i zimowych - dla przedszkola: dni funkcjonowania placówki (w okresie od dnia 02 stycznia 2012 r. do 27 lipca 2012 r. i od 03 września 2012 r. do dnia 31 grudnia 2012 r. - w okresie ferii świątecznych, zimowych i wakacji ilość posiłków może ulec zmianie w zależności od zgłoszonych przez rodziców dzieci na dyżury przedszkola, w tym okresie należy dostarczać posiłki zgodnie z zamówieniem ustnym pracownika szkoły ). Posiłki wydawane będą w godzinach: - śniadania do godziny 8:30 - obiad i podwieczorek do godziny 11:30 Ilość dożywianych dzieci - 215, w tym: - 97 uczniów szkoły podstawowej korzystających z dożywiania spożywających drugie danie lub pełny obiad. - 118 dzieci z przedszkola, spożywających 3 posiłki dziennie: śniadanie, obiad, podwieczorek. Liczba dzieci może być weryfikowana do godziny 9.00 każdego dnia. Liczba dzieci może ulec zmianie w związku z nowym rokiem szkolnym. Jadłospis układany będzie przez Wykonawcę na okres 10 dni żywieniowych i dostarczany do pracownika stołówki Zespołu Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Kalinowicach z wyprzedzeniem 2 dniowym. Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności posiłków w ciągu dwóch tygodni - dotyczy również podwieczorków. Przy ustalaniu jadłospisu uwzględnianie sugestii ustnych pracownika szkoły. Minimalne wartości kaloryczne: - przy wyżywieniu całodziennym min. 1300 kcal - 1300g - posiłek dwudaniowy min. 900 kcal - 1000 g - posiłek jednodaniowy min. 650 kcal - 600g. Po zakończeniu wydawania posiłków Wykonawca sprząta wszelkie pozostałe odpady i nieczystości, a w pomieszczeniu pozostawia porządek..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Konsultingowa Usługowo-Handlowa, Józef Demendecki, Kalinowice 187, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 230439,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 230439,50

  • Oferta z najniższą ceną: 230439,50 / Oferta z najwyższą ceną: 255495,04

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.