Błaszki: Dostawa samochodów ratowniczo-gaśniczych dla jednostek OSP z terenu Gminy Błaszki
Numer ogłoszenia: 82366 - 2016; data zamieszczenia: 08.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta Błaszki , pl. Niepodległości 13, 98-235 Błaszki, woj. łódzkie, tel. 43 8292491, faks 43 8290932.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.blaszki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodów ratowniczo-gaśniczych dla jednostek OSP z terenu Gminy Błaszki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I DOSTAWA ŚREDNIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO-GAŚNICZEGO 2.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego w ramach projektu pn.,, Wsparcie techniczne systemu ratowniczo-gaśniczego w Gminie i Mieście Błaszki poprzez zakup lekkiego i średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla jednostek OSP z terenu gminy Błaszki współfinansowanego ze środków EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa V Ochrona środowiska, Działanie V.1 Gospodarka wodna i przeciwdziałanie zagrożeniom, Poddziałanie V.1.2 Rozwój Krajowego Systemu Ratowniczo-Gaśniczego.2.2 Przez fabrycznie nowy rozumie się pojazd wyprodukowany w 2015 lub 2016 r. Samochód musi posiadać aktualne świadectwo dopuszczenia w jednostkach ochrony przeciwpożarowej , wydane przez podmiot uprawniony do kontroli jakości wymagane wraz z protokołem zdawczo-odbiorczym . 2.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ Specyfikacja techniczna średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego. CZĘŚĆ II DOSTAWA LEKKIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO-GAŚNICZEGO 2.4 Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego w ramach projektu pn.,, Wsparcie techniczne systemu ratowniczo-gaśniczego w Gminie i Mieście Błaszki poprzez zakup lekkiego i średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla jednostek OSP z terenu gminy Błaszki współfinansowanego ze środków EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa V Ochrona środowiska, Działanie V.1 Gospodarka wodna i przeciwdziałanie zagrożeniom, Poddziałanie V.1.2 Rozwój Krajowego Systemu Ratowniczo-Gaśniczego. 2.5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2 do SIWZ Specyfikacja techniczna lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego. Dla każdej części zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania sprzętu i urządzeń o równoważnych lub lepszych parametrach technicznych od wymienionych w SIWZ. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W celu wykazania jaki sprzęt i o jakich parametrach oferuje Wykonawca, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą wypełnionego formularza oferty technicznej wg załącznika nr 4 lub 5 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia bądź na wybrane części zamówienia. Każda z części zamówienia będzie oceniana odrębnie..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium : dla jednej części zamówienia w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). dla wszystkich części zamówienia w wysokości 10 000,00 zł ( słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Błaszkach nr konta: 20 9245 0002 0000 0202 2000 0090 Kserokopię wpłaty należy dołączyć do oferty przetargowej. 5. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału , najpóźniej w terminie składania ofert ( zaleca się aby oryginał złożyć w Kasie Urzędu Gminy i Miasta w Błaszkach a kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty przetargowej).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dotyczy wszystkich części zamówienia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku poprzez złożenie oświadczenia wg załącznika nr 6. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dotyczy wszystkich cześci zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej 2 dostaw samochodów ratowniczo-gaśniczych o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto każda. Jeżeli wartość robót wyrażona jest w walutach innych niż PLN, wartość ta przeliczana jest według średniego kursu danej waluty ogłoszonego przez NBP z dnia poprzedzającego ukazanie się ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dotyczy wszystkic cześci zamówienia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku poprzez złożenie oświadczenia wg załącznika nr 6. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dotyczy wszystkich cześci zamówienia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku poprzez złożenie oświadczenia wg załącznika nr 6. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dotyczy wszystkich części zamówienia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku poprzez złożenie oświadczenia wg załącznika nr 6. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ, b) wypełniony i podpisany formularz oferty technicznej dla CZĘŚCI I - wg Załącznika nr 4 do SIWZ, jeżeli Wykonawca sklada ofertę na część I zamówienia c) wypełniony i podpisany formularz oferty technicznej dla CZĘŚCI II - wg Załącznika nr 5 do SIWZ, jezeli Wykonawca składa ofertę na część II zamówienia d) dokumenty potwierdzające posiadanie upoważnień /pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dotyczy wszystkich części zamówienia: 1. Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy , mających na celu prawidłową realizację przedmiotu umowy , w następujących przypadkach: 1.1 zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli zajdą okoliczności, na które strony umowy nie będą miały wpływu lub wystąpienia których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy, 1.2 zmiany zasad dokonywania odbioru przedmiotu umowy, 1.3 zmiany trybu i sposobu rozliczeń.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.blaszki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Błaszkach
Plac Niepodległości 13
98-235 Błaszki
od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 15.30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Błaszkach Plac Niepodległości 13 98-235 Błaszki.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa V Ochrona środowiska, Działanie V.1 Gospodarka wodna i przeciwdziałanie zagrożeniom, Poddziałanie V.1.2 Rozwój Krajowego Systemu Ratowniczo-Gaśniczego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWA ŚREDNIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO-GAŚNICZEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego w ramach projektu pn.,, Wsparcie techniczne systemu ratowniczo-gaśniczego w Gminie i Mieście Błaszki poprzez zakup lekkiego i średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla jednostek OSP z terenu gminy Błaszki współfinansowanego ze środków EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa V Ochrona środowiska, Działanie V.1 Gospodarka wodna i przeciwdziałanie zagrożeniom, Poddziałanie V.1.2 Rozwój Krajowego Systemu Ratowniczo-Gaśniczego. 2.2 Przez fabrycznie nowy rozumie się pojazd wyprodukowany w 2015 lub 2016 r. Samochód musi posiadać aktualne świadectwo dopuszczenia w jednostkach ochrony przeciwpożarowej , wydane przez podmiot uprawniony do kontroli jakości wymagane wraz z protokołem zdawczo-odbiorczym . 2.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ Specyfikacja techniczna średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego. Dla każdej części zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania sprzętu i urządzeń o równoważnych lub lepszych parametrach technicznych od wymienionych w SIWZ. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W celu wykazania jaki sprzęt i o jakich parametrach oferuje Wykonawca, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą wypełnionego formularza oferty technicznej wg załącznika nr 4 lub 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji na zabudowę pożarniczą - 2.5
- 3. okres gwarancji na podwozie samochodu - 2.5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTAWA LEKKIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO-GAŚNICZEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.4 Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego w ramach projektu pn.,, Wsparcie techniczne systemu ratowniczo-gaśniczego w Gminie i Mieście Błaszki poprzez zakup lekkiego i średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla jednostek OSP z terenu gminy Błaszki współfinansowanego ze środków EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa V Ochrona środowiska, Działanie V.1 Gospodarka wodna i przeciwdziałanie zagrożeniom, Poddziałanie V.1.2 Rozwój Krajowego Systemu Ratowniczo-Gaśniczego 2.5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2 do SIWZ Specyfikacja techniczna lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego Dla każdej części zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania sprzętu i urządzeń o równoważnych lub lepszych parametrach technicznych od wymienionych w SIWZ. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W celu wykazania jaki sprzęt i o jakich parametrach oferuje Wykonawca, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą wypełnionego formularza oferty technicznej wg załącznika nr 4 lub 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji - 5
INNE PRZETARGI BŁASZKI
- Przebudowa dróg gminnych w m. Cienia - Gruszczyce, m. Mroczki Małe - Nacesławice oraz m. Borysławice - Chrzanowice
- Remont dróg gminnych w m. Emilianów - Łubna Jakusy, m. Równa - Brudzew oraz w m. Wilczkowice - Bukowina
więcej: przetargi BŁASZKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego
- Zakup samochodu specjalnego z drabiną mechaniczną dla OSP w Kątach Węgierskich
- Zakup używanego samochodu specjalnego pożarniczego dla OSP w Starej Kakawie
- Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo- gaśniczego z agregatem wysokociśnieniowym i zbiornikiem wody
- "Zakup lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego na podwoziu z napędem 4 x 4 (zabudowa kontenerowa) dla OSP Dąbie".
- Zakup używanego, średniego samochodu pożarniczego ze sprzętem ratowniczo - gaśniczym zamontowanym na stałe dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Posiadałach
więcej: Wozy strażackie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.