eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Błaszki › Dostawa samochodów ratowniczo-gaśniczych dla jednostek OSP z terenu Gminy Błaszki

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-08

Błaszki: Dostawa samochodów ratowniczo-gaśniczych dla jednostek OSP z terenu Gminy Błaszki
Numer ogłoszenia: 82366 - 2016; data zamieszczenia: 08.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta Błaszki , pl. Niepodległości 13, 98-235 Błaszki, woj. łódzkie, tel. 43 8292491, faks 43 8290932.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.blaszki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodów ratowniczo-gaśniczych dla jednostek OSP z terenu Gminy Błaszki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I DOSTAWA ŚREDNIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO-GAŚNICZEGO 2.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego w ramach projektu pn.,, Wsparcie techniczne systemu ratowniczo-gaśniczego w Gminie i Mieście Błaszki poprzez zakup lekkiego i średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla jednostek OSP z terenu gminy Błaszki współfinansowanego ze środków EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa V Ochrona środowiska, Działanie V.1 Gospodarka wodna i przeciwdziałanie zagrożeniom, Poddziałanie V.1.2 Rozwój Krajowego Systemu Ratowniczo-Gaśniczego.2.2 Przez fabrycznie nowy rozumie się pojazd wyprodukowany w 2015 lub 2016 r. Samochód musi posiadać aktualne świadectwo dopuszczenia w jednostkach ochrony przeciwpożarowej , wydane przez podmiot uprawniony do kontroli jakości wymagane wraz z protokołem zdawczo-odbiorczym . 2.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ Specyfikacja techniczna średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego. CZĘŚĆ II DOSTAWA LEKKIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO-GAŚNICZEGO 2.4 Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego w ramach projektu pn.,, Wsparcie techniczne systemu ratowniczo-gaśniczego w Gminie i Mieście Błaszki poprzez zakup lekkiego i średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla jednostek OSP z terenu gminy Błaszki współfinansowanego ze środków EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa V Ochrona środowiska, Działanie V.1 Gospodarka wodna i przeciwdziałanie zagrożeniom, Poddziałanie V.1.2 Rozwój Krajowego Systemu Ratowniczo-Gaśniczego. 2.5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2 do SIWZ Specyfikacja techniczna lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego. Dla każdej części zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania sprzętu i urządzeń o równoważnych lub lepszych parametrach technicznych od wymienionych w SIWZ. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W celu wykazania jaki sprzęt i o jakich parametrach oferuje Wykonawca, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą wypełnionego formularza oferty technicznej wg załącznika nr 4 lub 5 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia bądź na wybrane części zamówienia. Każda z części zamówienia będzie oceniana odrębnie..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium : dla jednej części zamówienia w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). dla wszystkich części zamówienia w wysokości 10 000,00 zł ( słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Błaszkach nr konta: 20 9245 0002 0000 0202 2000 0090 Kserokopię wpłaty należy dołączyć do oferty przetargowej. 5. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału , najpóźniej w terminie składania ofert ( zaleca się aby oryginał złożyć w Kasie Urzędu Gminy i Miasta w Błaszkach a kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty przetargowej).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dotyczy wszystkich części zamówienia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku poprzez złożenie oświadczenia wg załącznika nr 6. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dotyczy wszystkich cześci zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej 2 dostaw samochodów ratowniczo-gaśniczych o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto każda. Jeżeli wartość robót wyrażona jest w walutach innych niż PLN, wartość ta przeliczana jest według średniego kursu danej waluty ogłoszonego przez NBP z dnia poprzedzającego ukazanie się ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dotyczy wszystkic cześci zamówienia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku poprzez złożenie oświadczenia wg załącznika nr 6. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dotyczy wszystkich cześci zamówienia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku poprzez złożenie oświadczenia wg załącznika nr 6. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dotyczy wszystkich części zamówienia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku poprzez złożenie oświadczenia wg załącznika nr 6. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ, b) wypełniony i podpisany formularz oferty technicznej dla CZĘŚCI I - wg Załącznika nr 4 do SIWZ, jeżeli Wykonawca sklada ofertę na część I zamówienia c) wypełniony i podpisany formularz oferty technicznej dla CZĘŚCI II - wg Załącznika nr 5 do SIWZ, jezeli Wykonawca składa ofertę na część II zamówienia d) dokumenty potwierdzające posiadanie upoważnień /pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dotyczy wszystkich części zamówienia: 1. Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy , mających na celu prawidłową realizację przedmiotu umowy , w następujących przypadkach: 1.1 zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli zajdą okoliczności, na które strony umowy nie będą miały wpływu lub wystąpienia których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy, 1.2 zmiany zasad dokonywania odbioru przedmiotu umowy, 1.3 zmiany trybu i sposobu rozliczeń.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.blaszki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Błaszkach Plac Niepodległości 13 98-235 Błaszki od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 15.30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Błaszkach Plac Niepodległości 13 98-235 Błaszki.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa V Ochrona środowiska, Działanie V.1 Gospodarka wodna i przeciwdziałanie zagrożeniom, Poddziałanie V.1.2 Rozwój Krajowego Systemu Ratowniczo-Gaśniczego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWA ŚREDNIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO-GAŚNICZEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego w ramach projektu pn.,, Wsparcie techniczne systemu ratowniczo-gaśniczego w Gminie i Mieście Błaszki poprzez zakup lekkiego i średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla jednostek OSP z terenu gminy Błaszki współfinansowanego ze środków EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa V Ochrona środowiska, Działanie V.1 Gospodarka wodna i przeciwdziałanie zagrożeniom, Poddziałanie V.1.2 Rozwój Krajowego Systemu Ratowniczo-Gaśniczego. 2.2 Przez fabrycznie nowy rozumie się pojazd wyprodukowany w 2015 lub 2016 r. Samochód musi posiadać aktualne świadectwo dopuszczenia w jednostkach ochrony przeciwpożarowej , wydane przez podmiot uprawniony do kontroli jakości wymagane wraz z protokołem zdawczo-odbiorczym . 2.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ Specyfikacja techniczna średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego. Dla każdej części zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania sprzętu i urządzeń o równoważnych lub lepszych parametrach technicznych od wymienionych w SIWZ. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W celu wykazania jaki sprzęt i o jakich parametrach oferuje Wykonawca, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą wypełnionego formularza oferty technicznej wg załącznika nr 4 lub 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji na zabudowę pożarniczą - 2.5
    • 3. okres gwarancji na podwozie samochodu - 2.5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTAWA LEKKIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO-GAŚNICZEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.4 Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego w ramach projektu pn.,, Wsparcie techniczne systemu ratowniczo-gaśniczego w Gminie i Mieście Błaszki poprzez zakup lekkiego i średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla jednostek OSP z terenu gminy Błaszki współfinansowanego ze środków EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa V Ochrona środowiska, Działanie V.1 Gospodarka wodna i przeciwdziałanie zagrożeniom, Poddziałanie V.1.2 Rozwój Krajowego Systemu Ratowniczo-Gaśniczego 2.5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2 do SIWZ Specyfikacja techniczna lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego Dla każdej części zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania sprzętu i urządzeń o równoważnych lub lepszych parametrach technicznych od wymienionych w SIWZ. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W celu wykazania jaki sprzęt i o jakich parametrach oferuje Wykonawca, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą wypełnionego formularza oferty technicznej wg załącznika nr 4 lub 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.