eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonywanie przeglądów okresowych, napraw awaryjnych, napraw klimatyzacji, wymiany szyb czołowych oraz transportu (holowania) uszkodzonych samochodów, w samochodach Poczty Polskiej.



Ogłoszenie z dnia 2008-04-22

Łódź: Wykonywanie przeglądów okresowych, napraw awaryjnych, napraw klimatyzacji, wymiany szyb czołowych oraz transportu (holowania) uszkodzonych samochodów, w samochodach Poczty Polskiej.
Numer ogłoszenia: 82361 - 2008; data zamieszczenia: 22.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: ppup Poczta Polska Pl. Małachowskiego 2, 00-940 Warszawa; jednostka prowadząca postępowania Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Łodzi, Al. Kościuszki 5/7, 90-940 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6332581, fax 042 6330808.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie przeglądów okresowych, napraw awaryjnych, napraw klimatyzacji, wymiany szyb czołowych oraz transportu (holowania) uszkodzonych samochodów, w samochodach Poczty Polskiej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie przeglądów okresowych, napraw awaryjnych, napraw klimatyzacji, wymiany szyb czołowych oraz transportu (holowania) uszkodzonych samochodów, w samochodach Poczty Polskiej. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym część III SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w II części SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.11.21.00 - Usługi w zakresie napraw samochodów Kod CPV wg słownika 2008: 50.11.21.00 - Usługi w zakresie napraw samochodów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 14.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, 2.nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655). 3.posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie) tj.: 3.1.dysponować następującymi narzędziami i urządzeniami: - co najmniej jedną halą naprawczą z minimum trzema stanowiskami naprawczymi, wykonującą przeglądy okresowe oraz naprawy awaryjne marek i typów pojazdów zgodnie z wykazem pojazdów załączonym do SIWZ, wyposażoną w przyrządy i narzędzia umożliwiające wykonanie zleconych napraw zgodnie z zaleceniami producenta oraz wyposażoną w przyrządy do ustawiania geometrii przedniego zawieszenia, znajdującą się w odległości nie większej niż 25 km od siedziby Zlecającego (ul. Obywatelska 121/129, 90-945 Łódź) - dotyczy części 1, 2; - co najmniej jedną halą naprawczą z minimum trzema stanowiskami naprawczymi, wykonującą naprawy awaryjne marek i typów pojazdów zgodnie z wykazem pojazdów załączonym do SIWZ, wyposażoną w przyrządy i narzędzia umożliwiające wykonanie zleconych napraw zgodnie z zaleceniami producenta oraz wyposażoną w przyrządy do ustawiania geometrii przedniego zawieszenia, znajdującą się w odległości określonej przez Zamawiającego odpowiednio dla każdej części zamówienia, opisanej w II części SIWZ - dotyczy części 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13; - co najmniej jedną halą naprawczą, wykonującą naprawy awaryjne klimatyzacji samochodowych marek i typów pojazdów zgodnie z wykazem pojazdów załączonym do SIWZ, na terenie miasta Łodzi, wyposażoną w przyrządy i narzędzia umożliwiające wykonanie zleconych napraw zgodnie z zaleceniami producenta, znajdującą się w odległości nie większej niż 25 km od siedziby Zlecającego (ul. Obywatelska 121/129, 90-945 Łódź) - dotyczy części 3; - odpowiednim pojazdem pogotowia technicznego, niezbędnym do wykonywania czynności naprawczych, zgodnie z technologią udzielania pomocy drogowej pojazdom samochodowym, marek i typów pojazdów zgodnie z wykazem pojazdów załączonym do SIWZ, na terenie województwa Łódzkiego, zapewniającym dojechanie do uszkodzonego pojazdu na terenie miasta Łodzi w czasie nieprzekraczającym 90 minut od momentu przyjęcia zgłoszenia wyjazdu do awarii - dotyczy części 4; - co najmniej jedną halą naprawczą, wykonującą wymianę szyb czołowych w samochodach marek i typów pojazdów zgodnie z wykazem pojazdów załączonym do SIWZ, na terenie miasta Łodzi, wyposażoną w przyrządy i narzędzia umożliwiające wykonanie zleconych wymian szyb, zgodnie z zaleceniami producenta, znajdującą się w odległości nie większej niż 25 km od siedziby Zlecającego (ul. Obywatelska 121/129, 90-945 Łódź) - dotyczy części 14. 4.znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich oddzielnie), 2.wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ (odpowiednio dla każdej z części niniejszego zamówienia, będącej przedmiotem oferty), 3.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 u.p.z.p., zawarte w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: a.jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w: - pkt. 1. - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z prawem kraju prowadzenia działalności, a także dokument wskazujący że nie wszczęto wobec Wykonawcy postępowania likwidacyjnego, ani nie ogłoszono upadłości, b.jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Z zachowaniem wskazanych powyżej terminów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: p.p.u.p. Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Łodzi, al. Kościuszki 5/7, 90-940 Łódź, pokój 1010..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2008 godzina 09:45, miejsce: p.p.u.p. Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Łodzi, al. Kościuszki 5/7, 90-940 Łódź, pokój 114 (kancelaria).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie przeglądów okresowych zgodnie z tabelą przeglądów (załącznik nr 1 do wzoru umowy dotyczącej części 1 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) oraz wykonywanie napraw awaryjnych zgodnie z tabelą napraw (załącznik nr 2 do wzoru umowy dotyczącej części 1 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) w samochodach marki IVECO wg wykazu Zamawiającego (załącznik nr 3 do wzoru umowy dotyczącej części 1 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przeglądów okresowych zgodnie z tabelą przeglądów (załącznik nr 1 do wzoru umowy dotyczącej części 1 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) oraz wykonywanie napraw awaryjnych zgodnie z tabelą napraw (załącznik nr 2 do wzoru umowy dotyczącej części 1 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) w samochodach marki IVECO wg wykazu Zamawiającego (załącznik nr 3 do wzoru umowy dotyczącej części 1 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ). Miejscem wykonywania przeglądów okresowych oraz napraw jest siedziba (hala naprawcza) Wykonawcy lub podwykonawcy, znajdująca się w odległości nie większej niż 25 km od siedziby Zlecającego (ul. Obywatelska 121/129, 90-945 Łódź)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie przeglądów okresowych zgodnie z tabelą przeglądów (załącznik nr 2 do wzoru umowy dotyczącej części 2 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) oraz wykonywanie napraw awaryjnych zgodnie z tabelą napraw (załącznik nr 2 do wzoru umowy dotyczącej części 2 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) w samochodach marki Star - Man wg wykazu Zamawiającego (załącznik nr 3 do wzoru umowy dotyczącej części 2 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przeglądów okresowych zgodnie z tabelą przeglądów (załącznik nr 2 do wzoru umowy dotyczącej części 2 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) oraz wykonywanie napraw awaryjnych zgodnie z tabelą napraw (załącznik nr 2 do wzoru umowy dotyczącej części 2 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) w samochodach marki Star - Man wg wykazu Zamawiającego (załącznik nr 3 do wzoru umowy dotyczącej części 2 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ). Miejscem wykonywania przeglądów okresowych oraz napraw jest siedziba (hala naprawcza) Wykonawcy lub podwykonawcy, znajdująca się w odległości nie większej niż 25 km od siedziby Zlecającego (ul. Obywatelska 121/129, 90-945 Łódź)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonywanie przeglądów układów klimatyzacji oraz napraw klimatyzacji samochodowych zgodnie z tabelą przeglądów oraz napraw klimatyzacji (załącznik nr 1 do wzoru umowy dotyczącej części 3 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) w samochodach Poczty Polskiej wg wykazu Zamawiającego (załącznik nr 2 do wzoru umowy dotyczącej części 3 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) na terenie miasta Łodzi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie przeglądów układów klimatyzacji oraz napraw klimatyzacji samochodowych zgodnie z tabelą przeglądów oraz napraw klimatyzacji (załącznik nr 1 do wzoru umowy dotyczącej części 3 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) w samochodach Poczty Polskiej wg wykazu Zamawiającego (załącznik nr 2 do wzoru umowy dotyczącej części 3 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) na terenie miasta Łodzi. Miejscem wykonywania przeglądów oraz napraw jest siedziba (hala naprawcza) Wykonawcy lub podwykonawcy, znajdująca się w odległości nie większej niż 25 km od siedziby Zlecającego (ul. Obywatelska 121/129, 90-945 Łódź)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonywanie transportu lub holowania zgodnie z tabelą usług (załącznik nr 1 do wzoru umowy dotyczącej części 4 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) samochodów Poczty Polskiej wg wykazu Zamawiającego (załącznik nr 2 do wzoru umowy dotyczącej części 4 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) na terenie województwa łódzkiego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie transportu lub holowania zgodnie z tabelą usług (załącznik nr 1 do wzoru umowy dotyczącej części 4 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) samochodów Poczty Polskiej wg wykazu Zamawiającego (załącznik nr 2 do wzoru umowy dotyczącej części 4 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) na terenie województwa łódzkiego. Wykonawca zobowiązany jest dojechać pogotowiem technicznym do uszkodzonego pojazdu na terenie miasta Łodzi w czasie nieprzekraczającym 90 minut od momentu przyjęcia zgłoszenia wyjazdu do awarii oraz wyjechać w czasie 1 godziny do uszkodzonego pojazdu stojącego poza obszarem miasta Łodzi od momentu przyjęcia zgłoszenia awarii..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonywanie napraw awaryjnych zgodnie z tabelą napraw (załącznik nr 1 do wzoru umowy dotyczącej części 5 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) w samochodach Poczty Polskiej wg wykazu (załącznik nr 2 do wzoru umowy dotyczącej części 5 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) na terenie miasta - Sieradz..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie napraw awaryjnych zgodnie z tabelą napraw (załącznik nr 1 do wzoru umowy dotyczącej części 5 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) w samochodach Poczty Polskiej wg wykazu (załącznik nr 2 do wzoru umowy dotyczącej części 5 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) na terenie miasta - Sieradz. Miejscem wykonywania napraw jest siedziba (hala naprawcza) Wykonawcy lub podwykonawcy, znajdująca się w odległości nie większej niż 20 km od centrum Sieradza..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonywanie napraw awaryjnych zgodnie z tabelą napraw (załącznik nr 1 do wzoru umowy dotyczącej części 6 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) w samochodach Poczty Polskiej wg wykazu (załącznik nr 2 do wzoru umowy dotyczącej części 6 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) na terenie miasta - Piotrków Trybunalski..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie napraw awaryjnych zgodnie z tabelą napraw (załącznik nr 1 do wzoru umowy dotyczącej części 6 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) w samochodach Poczty Polskiej wg wykazu (załącznik nr 2 do wzoru umowy dotyczącej części 6 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) na terenie miasta - Piotrków Trybunalski. Miejscem wykonywania napraw jest siedziba (hala naprawcza) Wykonawcy lub podwykonawcy, znajdująca się w odległości nie większej niż 20 km od centrum Piotrkowa Trybunalskiego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonywanie napraw awaryjnych zgodnie z tabelą napraw (załącznik nr 1 do wzoru umowy dotyczącej części 7 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) w samochodach Poczty Polskiej wg wykazu (załącznik nr 2 do wzoru umowy dotyczącej części 7 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) na terenie miasta - Skierniewice..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie napraw awaryjnych zgodnie z tabelą napraw (załącznik nr 1 do wzoru umowy dotyczącej części 7 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) w samochodach Poczty Polskiej wg wykazu (załącznik nr 2 do wzoru umowy dotyczącej części 7 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) na terenie miasta - Skierniewice. Miejscem wykonywania napraw jest siedziba (hala naprawcza) Wykonawcy lub podwykonawcy, znajdująca się w odległości nie większej niż 20 km od centrum Skierniewic..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wykonywanie napraw awaryjnych zgodnie z tabelą napraw (załącznik nr 1 do wzoru umowy dotyczącej części 8 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) w samochodach Poczty Polskiej wg wykazu (załącznik nr 2 do wzoru umowy dotyczącej części 8 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) na terenie miasta - Tomaszów Mazowiecki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie napraw awaryjnych zgodnie z tabelą napraw (załącznik nr 1 do wzoru umowy dotyczącej części 8 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) w samochodach Poczty Polskiej wg wykazu (załącznik nr 2 do wzoru umowy dotyczącej części 8 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) na terenie miasta - Tomaszów Mazowiecki. Miejscem wykonywania napraw jest siedziba (hala naprawcza) Wykonawcy lub podwykonawcy, znajdująca się w odległości nie większej niż 20 km od centrum Tomaszowa Mazowieckiego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wykonywanie napraw awaryjnych zgodnie z tabelą napraw (załącznik nr 1 do wzoru umowy dotyczącej części 9 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) w samochodach Poczty Polskiej wg wykazu (załącznik nr 2 do wzoru umowy dotyczącej części 9 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) na terenie miasta - Radomsko..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie napraw awaryjnych zgodnie z tabelą napraw (załącznik nr 1 do wzoru umowy dotyczącej części 9 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) w samochodach Poczty Polskiej wg wykazu (załącznik nr 2 do wzoru umowy dotyczącej części 9 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) na terenie miasta - Radomsko. Miejscem wykonywania napraw jest siedziba (hala naprawcza) Wykonawcy lub podwykonawcy, znajdująca się w odległości nie większej niż 20 km od centrum Radomska..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wykonywanie napraw awaryjnych zgodnie z tabelą napraw (załącznik nr 1 do wzoru umowy dotyczącej części 10 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) w samochodach Poczty Polskiej wg wykazu (załącznik nr 2 do wzoru umowy dotyczącej części 10 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) na terenie miasta - Opoczno..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie napraw awaryjnych zgodnie z tabelą napraw (załącznik nr 1 do wzoru umowy dotyczącej części 10 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) w samochodach Poczty Polskiej wg wykazu (załącznik nr 2 do wzoru umowy dotyczącej części 10 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) na terenie miasta - Opoczno. Miejscem wykonywania napraw jest siedziba (hala naprawcza) Wykonawcy lub podwykonawcy, znajdująca się w odległości nie większej niż 20 km od centrum Opoczna..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Wykonywanie napraw awaryjnych zgodnie z tabelą napraw (załącznik nr 1 do wzoru umowy dotyczącej części 11 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) w samochodach Poczty Polskiej wg wykazu (załącznik nr 2 do wzoru umowy dotyczącej części 11 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) na terenie miasta - Wieluń..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie napraw awaryjnych zgodnie z tabelą napraw (załącznik nr 1 do wzoru umowy dotyczącej części 11 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) w samochodach Poczty Polskiej wg wykazu (załącznik nr 2 do wzoru umowy dotyczącej części 11 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) na terenie miasta - Wieluń. Miejscem wykonywania napraw jest siedziba (hala naprawcza) Wykonawcy lub podwykonawcy, znajdująca się w odległości nie większej niż 20 km od centrum Wielunia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Wykonywanie napraw awaryjnych zgodnie z tabelą napraw (załącznik nr 1 do wzoru umowy dotyczącej części 12 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) w samochodach Poczty Polskiej wg wykazu (załącznik nr 2 do wzoru umowy dotyczącej części 12 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) na terenie miasta - Kutno..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie napraw awaryjnych zgodnie z tabelą napraw (załącznik nr 1 do wzoru umowy dotyczącej części 12 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) w samochodach Poczty Polskiej wg wykazu (załącznik nr 2 do wzoru umowy dotyczącej części 12 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) na terenie miasta - Kutno. Miejscem wykonywania napraw jest siedziba (hala naprawcza) Wykonawcy lub podwykonawcy, znajdująca się w odległości nie większej niż 20 km od centrum Kutna..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Wykonywanie napraw awaryjnych zgodnie z tabelą napraw (załącznik nr 1 do wzoru umowy dotyczącej części 13 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) w samochodach Poczty Polskiej wg wykazu (załącznik nr 2 do wzoru umowy dotyczącej części 13 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) na terenie miasta - Łowicz..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie napraw awaryjnych zgodnie z tabelą napraw (załącznik nr 1 do wzoru umowy dotyczącej części 13 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) w samochodach Poczty Polskiej wg wykazu (załącznik nr 2 do wzoru umowy dotyczącej części 13 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) na terenie miasta - Łowicz. Miejscem wykonywania napraw jest siedziba (hala naprawcza) Wykonawcy lub podwykonawcy, znajdująca się w odległości nie większej niż 20 km od centrum Łowicza..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Wykonywanie wymian szyb czołowych zgodnie z tabelą wymian (załącznik nr 1 do wzoru umowy dotyczącej części 14 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) w samochodach Poczty Polskiej wg wykazu (załącznik nr 2 do wzoru umowy dotyczącej części 14 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) na terenie miasta - Łódź..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie wymian szyb czołowych zgodnie z tabelą wymian (załącznik nr 1 do wzoru umowy dotyczącej części 14 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) w samochodach Poczty Polskiej wg wykazu (załącznik nr 2 do wzoru umowy dotyczącej części 14 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) na terenie miasta - Łódź. Miejscem wykonywania wymian szyb czołowych jest siedziba (hala naprawcza) Wykonawcy lub podwykonawcy, znajdująca się w odległości nie większej niż 25 km od siedziby Zlecającego (ul. Obywatelska 121/129, 90-945 Łódź)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.