eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipinki › Odbudowa dróg gminnych w Gminie Lipinki - usuwanie skutków powodzi 2008w Lipinkach droga Szkaradkówka o długości 200m x 2,5m , w Krygu droga Tomalski-Na zamek o długości 200m x 2,5m, w Wójtowej droga Belczykówka o długości 200m x 2,5m, w Pagorzynie droga

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-30

Lipinki: Odbudowa dróg gminnych w Gminie Lipinki - usuwanie skutków powodzi 2008: w Lipinkach droga Szkaradkówka o długości 200m x 2,5m , w Krygu droga Tomalski-Na zamek o długości 200m x 2,5m, w Wójtowej droga Belczykówka o długości 200m x 2,5m, w Pagorzynie droga Kokoczka-Skłbówka o długości 200m x 2,5m, w Bednarce droga Koło Czyraka o długości 200m x 2,5m
Numer ogłoszenia: 82360 - 2009; data zamieszczenia: 30.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Lipinki , 53, 38-305 Lipinki, woj. małopolskie, tel. 013 4477021 w. 3, faks 013 4477021 w. 42.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipinki.iap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa dróg gminnych w Gminie Lipinki - usuwanie skutków powodzi 2008: w Lipinkach droga Szkaradkówka o długości 200m x 2,5m , w Krygu droga Tomalski-Na zamek o długości 200m x 2,5m, w Wójtowej droga Belczykówka o długości 200m x 2,5m, w Pagorzynie droga Kokoczka-Skłbówka o długości 200m x 2,5m, w Bednarce droga Koło Czyraka o długości 200m x 2,5m.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odbudowa dróg gminnych w Gminie Lipinki - usuwanie skutków powodzi 2008: w Lipinkach droga Szkaradkówka o długości 200m x 2,5m , w Krygu droga Tomalski-Na zamek o długości 200m x 2,5m, w Wójtowej droga Belczykówka o długości 200m x 2,5m, w Pagorzynie droga Kokoczka-Skłbówka o długości 200m x 2,5m, w Bednarce droga Koło Czyraka o długości 200m x 2,5m. Zakres robót budowlanych to m.in.: profilowanie i zagęszczanie mechaniczne podłoża, odtworzenie podbudowy żwirowej, wykonanie podbudowy z tłucznia i klińca z przygotowaniem pod nawierzchnię z mieszanek mineralno - bitumicznych, nawierzchnia z mieszanki mineralno - bitumicznej składająca się z warstwy ścieralnej, pobocza..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków: 1.Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - warunek podstawowy; 2.Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3. Wykonawca musi posiadać doświadczenie w należytym wykonaniu robót budowlanych polegające na wykonaniu w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej dwóch zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, na które jest prowadzone postępowanie; 4. Wykonawca musi dysponować osobą posiadającą na dzień składania ofert doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy oraz prawo wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; 5. Wykonawca przedłoży polisę, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełniania wymaganych warunków będzie dokonywana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, wg zasady spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: 1)formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 2)oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, faktury lub inne dokumenty) -Wykonawca wykaże wykonanie co najmniej dwóch zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, na które jest prowadzone postępowanie - załącznik Nr 3 8)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - dla kierownika budowy należy wykazać, że posiada stosowne uprawnienia budowlane w specjalności drogowej i przynależność do izby - zał. Nr 4 9)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 8, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 10)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - załącznik Nr 5 11)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 10, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, 12)polisę , a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 13)kosztorysy ofertowe - wg przedmiaru robót, 14)oświadczenie wykonawcy, że przedłoży przy odbiorze robót świadectwa jakości, deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty dla wbudowanych materiałów. 15)parafowany projekt umowy - załącznik Nr 6..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalipinki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na stronie internetowej: www.gminalipinki.pl Na wniosek wykonawcy : w siedzibie zamawiającego pok. Nr 14 lub drogą pocztową. Cena SIWZ - bezpłatnie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2009 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy w Lipinkach; 38-305 Lipinki 53 pokój nr 2 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 19.05.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.