eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biecz › Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Korczyna Nowa Wieś i Biecz realizowana w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-28

Biecz: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Korczyna Nowa Wieś i Biecz realizowana w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013
Numer ogłoszenia: 82358 - 2013; data zamieszczenia: 28.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 39048 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biecz, Rynek 1, 38-340 Biecz, woj. małopolskie, tel. 013 4471113, faks 013 4471113.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Korczyna Nowa Wieś i Biecz realizowana w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, polegających na budowie sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Korczyna Nowa Wieś i Biecz realizowana w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013. Zakres inwestycji obejmuje budowę sieci grawitacyjnej kanalizacji z rur PVC. 2. Całkowity zakres zamówienia jest opisany w: 1) Decyzji nr 56/2010 z dnia 28.05.2010 r. znak AB.7351/B-27/2010 zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Korczyna - Nowa Wieś - stanowiacej załącznik nr 1 do SIWZ 2) Projekcie budowlanym budowy kanalizacji sanitarnej wsi Korczyna - Nowa Wieś (gmina Biecz, powiat Gorlice) - stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Kanalizacja sanitarna wsi Korczyna - Nowa Wieś (gmina Biecz, powiat Gorlice) - stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ, 4) Opinii geologiczno - inżynierskiej dla ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami - stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ, 5) Przedmiarze robót - stanowiącym materiał orientacyjno - poglądowy - stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: 1) Wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz umową. 2) Przejęcie od Zamawiającego terenu robót oraz jego zabezpieczenie. 3) Zorganizowanie i utrzymanie na swój koszt zaplecza budowy, zapewnienie ochrony znajdującego się tam mienia, utrzymanie ładu i porządku, usuwanie wszelkich śmieci, odpadków, opakowań i innych pozostałości po zużytych materiałach. Zapewnienie na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji. 4) Prowadzenie na bieżąco dokumentacji budowy. 5) Wykonanie przedmiotu umowy w całości z materiałów własnych, dopuszczonych do stosowania w budownictwie. 6) Okazywanie na każde żądanie Zamawiającego dokumentów zgodności dla materiałów, wyrobów, urządzeń używanych do realizacji przedmiotu umowy. 7) Przestrzeganie przepisów BHP, ppoż. oraz ochrony środowiska, a także odpowiedzialność za zatrudnione przez siebie osoby we wszystkich sprawach związanych z BHP, w zakresie prowadzonych robót, zgodnie z opracowanym we własnym zakresie planem BIOZ. 8) Pisemne zawiadomienie Zamawiającego o zauważonych wadach i brakach w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, niezwłocznie od ich ujawnienia(nie później niż 7 dni), pod rygorem odpowiedzialności za szkody wynikłe wskutek niepowiadomienia o ich istnieniu. 9) Pokrycie kosztów płatnych prób, badań i odbiorów technicznych zgodnie z wymogami odpowiednich instytucji, a w szczególności wynikającymi z Prawa Budowlanego oraz innych ogólnie obowiązujących przepisów. 10) Zapewnie na własny koszt obsługi geodezyjnej i geologicznej na etapie wykonawstwa. 11) Zabezpieczenie istniejących instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót i w jej bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót. 12) Oznakowanie wynikające z przepisów Prawa Budowlanego, zabezpieczenie miejsca prowadzenia robót na czas ich realizacji oraz zapewnie bezpiecznego przejścia i przejazdu przez tereny robót. 13) Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót wraz z przywróceniem do stanu pierwotnego oraz likwidacja własnego zaplecza niezwłocznie po zakończeniu robót. 14) W przypadkach określonych przepisami Prawa Budowlanego: - jeżeli wystąpią zmiany w projekcie budowlanym - uzyskanie akceptacji projektanta wraz z kwalifikacją co do odstąpienia od Projektu Budowlanego i warunków pozwolenia na budowę w zakresie wynikającym z przepisów art. 36 a. oraz: - uzyskanie w imieniu zamawiającego Projektu budowlanego zmian oraz zmiany decyzji o pozwoleniu na budowę dla odstąpień istotnych od Projektu budowlanego i warunków pozwolenia na budowę, - jeżeli wystąpią nieistotne zmiany w projekcie budowlanym - uzyskanie kwalifikacji projektanta o nieistotnych odstąpieniach od Projektu Budowlanego i warunków pozwolenia na budowę wraz z rysunkami zamiennymi sporządzonymi na kopii rysunków wchodzących w skład zatwierdzonego Projektu Budowlanego wraz z opisem i opinią projektanta, - wykonanie robót wynikających z zaleceń i ustaleń dotyczących ww. zmian. 15) W przypadku proponowania przez kierownika budowy (wykonawcę) zmian w rozwiązaniach projektowych lub materiałowych i urządzeń lub armatury dla wprowadzonych zmian i zamiennych rozwiązań równoważnych uzyskanie zgody Zamawiającego i Projektanta a również, jeżeli wymagają tego właściwe przepisy- zmiany Projektu Budowlanego oraz zmiany decyzji pozwolenia na budowę. 16) Ubezpieczenie robót od ryzyka utraty lub uszkodzenia przedmiotu zamówienia oraz od następstw nieszczęśliwych wypadków, które mogą wystąpić podczas prowadzenia robót. 17) Odpowiedzialność za ewentualne szkody wobec Zamawiającego oraz osób trzecich wynikłe na skutek prowadzenia robót lub innych działań Wykonawcy. 18) Ponoszenie wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości. 19) Ponoszenie odpowiedzialności także za szkody i spowodowane straty podczas usuwania wad w okresie gwarancji i rękojmi. 20) Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o problemach technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót. 21) Usunięcie wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez nadzór inwestorski w trakcie trwania robót w terminie nie dłuższym niż termin technicznie uzasadniony i konieczny do ich usunięcia. 22) Terminowe wykonanie i przekazanie przedmiotu umowy, wraz ze złożeniem oświadczenia o zakończeniu robót. 23) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej zgodnie z przepisami Prawa budowlanego w tym geodezyjnej wraz z uzyskaniem klauzul o przyjęciu pomiaru geodezyjnego powykonawczego do państwowego zasobu geodezyjnego, oraz sporządzenie kosztorysów powykonawczych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich realizowane w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objetego PROW na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych MULTIKOP Jerzy Soczek, Strzeszyn 487, 38-340 Biecz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1111114,97 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 421829,93

  • Oferta z najniższą ceną: 421829,93 / Oferta z najwyższą ceną: 734065,11

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.