eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › DOSTAWA ŚRODKÓW CHEMII PROFESJONALNEJ I ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-16

Opole: DOSTAWA ŚRODKÓW CHEMII PROFESJONALNEJ I ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH
Numer ogłoszenia: 82348 - 2012; data zamieszczenia: 16.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Opolski , Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5 415977, faks 077 5415930.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ŚRODKÓW CHEMII PROFESJONALNEJ I ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa środków chemii profesjonalnej i artykułów higienicznych dla zamawiającego w ilościach i rodzajach podanych w załącznikach nr 1A i 1B formularza cenowego do SIWZ. Przedmiot zamówienia w podziale na dwa zadania. Zadanie nr 1 - Środki chemii profesjonalnej. Zadanie nr 2 - artykuły higieniczne.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 19.64.00.00-4, 33.76.00.00-5, 33.71.19.00-6, 39.51.42.00-0, 44.41.10.00-4, 39.71.34.20-3, 39.30.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane wniesienie wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru -zał. nr 1 do siwz), 2. pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy), 3. Zadanie nr 1 - Środki chemii profesjonalnej. Wykonawca, wraz z ofertą, zobowiązany jest do dostarczenia, do poz. 1-29 kart charakterystyki i kart technicznych produktów, wystawionych przez producenta środków potwierdzających zgodność produktów z SIWZ. 4. Zadanie nr 2 - artykuły higieniczne. Wykonawca, wraz z ofertą, zobowiązany jest do dostarczenia kart technicznych oferowanego artykułu higienicznego, wystawionych przez producenta artykułów, potwierdzających zgodność z wymogami.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.uni.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Opolski, Dział Zamówień Publicznych, Pl. Kopernika 11A, pok.3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Opolski, Dział Zamówień Publicznych, Pl. Kopernika 11A, pok.2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Środki chemii profesjonalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis środków czystościowych przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1A do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie, że ilości środków czyszczących wskazanych w Formularzu cenowym są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizacje dostawy w wielkościach podanych w Formularzu oferty. Zakupy dokonane w trakcie realizacji umowy mogę różnić się ilościowo od tych podanych w Formularzu cenowym, jednak łączna wartość zakupów nie przekroczy całkowitej wartości zamówienia.Dla produktów z pozycji 3, 5, 8, 13 Zamawiający wymaga dostarczenia, zamontowania i serwisowania nieodpłatnie przez okres trwania umowy 10 kompletnych automatycznych systemów dozujących, podających gotowe roztwory robocze w odpowiednim dla wskazanych produktów stężeniu, umożliwiających dostosowanie optymalnego przepływu wody, niskiego do butelek oraz wysokiego do wiader. Systemy te muszą posiadać możliwość podłączenia 4 koncentratów o pojemności do 2,5 l oraz umożliwiać zamknięcie tych koncentratów na kluczyk tak by osoby niepowołane nie miały do nich dostępu. Zamawiający wymaga by w trakcie trwania umowy Wykonawca przeprowadził 4 nieodpłatne szkolenia produktowe dla pracowników. Produkty z pozycji nr 9 - 10, oraz 24 - 25, powinny pochodzić od jednego producenta.Środki czyszczące używane do wykonania przedmiotu umowy będą posiadały wymagane atesty, zezwalające na stosowanie ich w Polsce..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 39.30.00.00-5, 33.71.19.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - artykuły higieniczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1B do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie, że ilości artykułów higienicznych wskazanych w załączniku nr 1B są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizacje dostawy w wielkościach podanych w Formularzu oferty. Zakupy dokonane w trakcie realizacji umowy mogę różnić się ilościowo od tych podanych w Formularzu cenowym, jednak łączna wartość zakupów nie przekroczy całkowitej wartości zamówienia.Przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane atesty, zezwalające na stosowanie ich w Polsce.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.41.10.00-4, 39.51.42.00-0, 33.76.00.00-5, 39.71.34.20-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.