eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Borzęcin › Budowa sieci wodociągowej łącznik (tranzyt) Rylowa - Borzęcin Dolny

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-22

Borzęcin: Budowa sieci wodociągowej łącznik (tranzyt) Rylowa - Borzęcin Dolny
Numer ogłoszenia: 82319 - 2008; data zamieszczenia: 22.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Borzęcin, 32-825 Borzęcin, woj. małopolskie, tel. 014 684-61-08, fax 014 684-63-72.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.borzecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej łącznik (tranzyt) Rylowa - Borzęcin Dolny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: Budowa sieci wodociągowej łącznik (tranzyt) Rylowa - Borzęcin Dolny 1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie sieci wodociągowej z rur PE o średnicy 225 mm o długości 811 mb od studni zasuwowej w m. Rylowa gm, Szczurowa do granicy budowanej sieci wodociągowej w miejscowości Borzęcin Dolny gmina Borzęcin. 2. Obsługa geodezyjna inwestycji przez uprawnione służby geodezyjne, obejmująca wytyczenie, oraz inwentaryzację powykonawczą w 2 egzemplarzach.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dopuści do udziału w postępowaniu Wykonawców którzy: 1. Spełniają wymogi określone w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Udzielą min. 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty. 4. Spełniają warunki i wymagania określone w niniejszej specyfikacji: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie; wymagane jest, aby Wykonawca udokumentował, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał z należytą starannością minimum 3 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonanie należycie. Przez podobne zamówienie należy rozumieć wykonanie minimum 3 zadań obejmujących roboty budowlane polegające na budowie wodociągów lub kanalizacji sanitarnej, a wartość każdej z nich będzie odpowiadać co najmniej kwocie 200 000,00 PLN. c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: tj. osobami posiadającymi kwalifikacje w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 1 września 2006 roku Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r, Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.) - osobą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie odpowiednie do zleconego zakresu robót i będącym członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego. d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1) Wykonawca musi posiadać środki finansowe na rachunku bankowym lub posiadać zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł. Niezbędne jest przedstawienie jednoznacznej opinii banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek(dokument o którym mowa w rozdziale VII pkt. 8 SIWZ) jaką kwotą Wykonawca może rzeczywiście dysponować w dniu wystawienia opinii banku. W informacji z banku musi zostać określona konkretna kwota posiadanych środków finansowych na rachunku bankowym lub jednoznaczny zapis o wysokości środków, jakimi rzeczywiście Wykonawca dysponuje w ramach zdolności kredytowej na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł, wówczas warunek zostanie spełniony. e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane w rozdziale VII SIWZ metodą spełnia/nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełnią, choć jednego z w.w warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone. Z treści załączonych do oferty wymaganych dokumentów, oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków stawianych Wykonawcom przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1; 2) oświadczenie Wykonawcy z art.22 ust.1 ustawy - załącznik nr 2 (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia - oświadczenie ma obowiązek złożyć każdy z Wykonawców; 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 5) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, (budowa wodociągów lub kanalizacji sanitarnej) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonanie należycie - załącznik nr 3 (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, przedmiotowe dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku); 6) wskazanie (imiennie na piśmie) kierownika robót posiadającego uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie odpowiednie do zleconego zakresu robót i należy załączyć kserokopię uprawnień wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; 7) wykaz podwykonawców, uwzględniający zakres zleconych robót - jeżeli dotyczy, względnie oświadczenie że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami; 8) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku); 9) w celu wykazania spełnienie przez oferowane roboty wymagań określonych przez Zamawiającego, Wykonawca na podstawie art. 25 ustawy Prawo zamówień publicznych składa kosztorys ofertowy wykonany metodą uproszczoną w oparciu o przedmiar robót; 10) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.borzecin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Istnieje możliwość uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w Urzędzie Gminy Borzęcin pok. nr 22 w godz. 9:00-15:00 za cenę 35 zł brutto, lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Borzęcinie, pokój nr 13.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.