eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa tonerów dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-23

Kraków: Dostawa tonerów dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR.
Numer ogłoszenia: 82280 - 2010; data zamieszczenia: 23.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa , ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6298010, faks 012 4211311.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tonerów dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów w poniżej przedstawionych ilościach i asortymencie: Lp. Nazwa przedmiotu Opis, nazwa urządzenia J.m. Ilość 1 Canon FX 10 Canon L100 (fax) Szt. 5 2 Canon C-EXV3 Canon iR-2200 Szt. 2 3 Kyocera TK410 Kyocera KM-1650 Szt. 110 4 Konica-Minolta Di 2011 (Di 152-183) Minolta Di 2011 Szt. 20 5 Konica Minolta TN 211 Konica-Minolta BizHub250 Szt. 30 6 Ricoh 6210D Ricoh Aficio 1075 Szt. 12 7 Ricoh 1230D Ricoh MP 2000 (2007) Szt. 160 8 Lexmark 12A7465 (T634) Lexmark T 634/630/632 Szt. 110 9 Lexmark 64016HE (T642) Lexmark T 640/642DN Szt. 60 10 Lexmark E450H11E Lexmark E450DN (2007) Szt. 50 11 Lexmark E250X22G (bęben) Lexmark E450DN Szt. 30 12 Panasonic KX-FAD93 (bęben) Panasonic KX-MB773 Szt. 15 13 Panasonic KX-FAT92 Panasonic KX-MB773 (2007) Szt. 30 14 HP C4096A HP Laser Jet 2100-2200 Szt. 3 15 HP C9730A (black) HP Laser Jet 5500 Szt. 5 16 HP C9731A (cyan) HP Laser Jet 5500 Szt. 3 17 HP C9732A (yellow) HP Laser Jet 5500 Szt. 4 18 HP C9733A (magenta) HP Laser Jet 5500 Szt. 3 19 T654X11E Lexmark T654 Szt. 20 20 W850H21G Lexmark W850 Szt. 8 21 C930X72G - (bęben) czarny Lexmark C935 Szt. 4 22 C930X73G - zestaw kolorowych bębnów Lexmark C935 Szt. 4 W przypadku pozycji 1-6, 8 i 12-18 zaoferowane tonery winny być tonerami oryginalnymi, pochodzącymi od producenta sprzętu albo tonerami równoważnymi z oryginałami (zamiennikami), pod warunkiem spełnienia przez nie następujących wymagań: muszą one być tonerami nowymi, nie regenerowanymi, nie poddawanymi procesowi powtórnego napełniania lub wymianie jakichkolwiek elementów, posiadającymi wszystkie parametry techniczne, funkcjonalne, użytkowo i jakościowo identycznymi w stosunku do produktów oryginalnych wskazanych przez Zamawiającego, o wydajności, odpowiadającej, wydajności tonera oryginalnego pochodzącego od producenta sprzętu lub większej, co potwierdzone zostało wynikami stosownych badań przeprowadzonych zgodnie z wymogami normy ISO/IEC 19752 w przypadku tonerów do sprzętu drukującego monochromatycznego albo ISO/IEC 19798 w przypadku tonerów do sprzętu drukującego kolorowego W przypadku pozycji 7, 9-11 i 19-22 zaoferowane tonery winny być tonerami oryginalnymi, pochodzącymi od producenta sprzętu albo tonerami równoważnymi z oryginałami (zamiennikami), pod warunkiem spełnienia przez nie następujących wymagań, muszą one być tonerami nowymi, nie regenerowanymi, nie poddawanymi procesowi powtórnego napełniania lub wymianie jakichkolwiek elementów, posiadającymi wszystkie parametry techniczne, funkcjonalne, użytkowo i jakościowo identycznymi w stosunku do produktów oryginalnych wskazanych przez Zamawiającego, o wydajności odpowiadającej wydajności tonera oryginalnego pochodzącego od producenta sprzętu lub większej, co potwierdzone zostało wynikami stosownych badań przeprowadzonych zgodnie z wymogami normy ISO/IEC 19752 w przypadku tonerów do sprzętu drukującego monochromatycznego albo ISO/IEC 19798 w przypadku tonerów do sprzętu drukującego kolorowego. Zaoferowane równoważniki nie mogą powodować utraty gwarancji producenta urządzenia do którego są przeznaczone, co winno być potwierdzone stosownym oświadczeniem producenta urządzenia (ze względu na wymogi umów gwarancyjnych). 2. Wykonawca poniesie koszty usunięcia awarii sprzętu należącego do Zamawiającego spowodowane użyciem dostarczonych przez niego tonerów. 3. Wykonawca zapewni odbiór zużytych tonerów. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyrywkowego przeprowadzenia testów jakości i wydajności oferowanych tonerów w niezależnym laboratorium. W przypadku powzięcia wątpliwości dotyczących równoważności zamienników z tonerami oryginalnymi w szczególności pod względem: zastosowania wyłącznie nowych części, jakości wydruku, wydajności, wpływu na bezawaryjną pracę sprzętu lub szczelności obudowy tonera zapobiegającej wysypywaniu się proszku Zamawiający zleci na koszt Wykonawcy przeprowadzenie badań porównawczych przez niezależne laboratorium (w szczególności placówkę naukową). Wynik badań będzie miał dla stron charakter wiążący. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części asortymentu będącego przedmiotem zamówienia lub do dokonywania zmian ilościowych w ramach poszczególnych rodzajów tonerów. Z tytułu ograniczeń lub zmian Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia odszkodowawcze 6. Wykonawca jest zobowiązany do stosowania nazewnictwa lub nr pozycji asortymentu z w/w opisu przedmiotu zamówienia przy wystawianiu faktur..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 03.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6 000,00 zł. (słownie: sześć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert, zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1. 2. Wadium może być wniesione w: 1.2.1 pieniądzu, 1.2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 1.2.3. gwarancjach bankowych, 1.2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 1.2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (dz. U. nr 109, poz. 1158, z póź. zm.). 1. 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwota wymieniona w punkcie 1 powinna być wniesiona na konto Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. Oddz. Kraków 05-2030-0045-1110-0000-0043-7970, z dopiskiem na przelewie: Wadium - przetarg na dostawę tonerów. Dowód wniesienia wadium w postaci dokumentu przelewu należy dołączyć do oferty Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz musi być ważne przez cały okres związania z ofertą. 1.5. Wadium wnoszone w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Małopolski Oddział Regionalny ARiMR, ul. Lubicz 25 31-503 Kraków, nr pokoju 449, a potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wadium wniesione w formie poręczeń i gwarancji musi zawierać zobowiązanie do zapłaty kwoty wadium na pierwsze wezwanie Zamawiającego, bez odwołania, bez warunku, niezależnie od zastrzeżeń wykonawcy i bez dochodzenia czy wezwanie Zamawiającego jest uzasadnione czy nie. Dokument wadium musi wyraźnie wskazywać na wszystkie okoliczności określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał minimum jedną dostawę tonerów o wartości minimum 120 000 zł brutto (słownie brutto: sto dwadzieścia tysięcy złotych),

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 100 000 zł (słownie złotych: sto tysięcy)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Raport z testów przeprowadzonych zgodnie z normą ISO/IEC 19752 w przypadku tonerów do sprzętu drukującego monochromatycznego albo ISO/IEC 19798 w przypadku tonerów do sprzętu drukującego kolorowego, spełniający wymogi dla raportu określone w w/w normach, potwierdzający, iż tonery zaoferowane odpowiadają wydajnością tonerom oryginalnym, pochodzącym od producenta sprzętu lub są wydajniejsze, w przypadku zaoferowania tonerów równoważnych (zamienników). 2. Oświadczenie producenta urządzenia, do którego przeznaczone mają być tonery równoważniki, zgodnie z którym ich zastosowanie nie powoduje utraty gwarancji producenta urządzenia - w przypadku zaoferowania tonerów nie pochodzących od producenta sprzętu w pozycji 7, 9-11 i 19-22.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Dowód wniesienia wadium 2. Dokument wskazujący prawo do reprezentowania wykonawcy przez osobę/osoby podpisaną/e pod ofertą i oświadczeniami albo udzielającą/e pełnomocnictwa, o ile wykonawca nie jest osobą fizyczną. 3. Pełnomocnictwo umocowujące przynajmniej w zakresie podpisania oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, dołączone do oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach: - działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności - wystąpienia warunków atmosferycznych całkowicie uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia w wyznaczonych terminach - zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe - zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia - omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, - mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, - jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego - innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolski Oddział Regionalny ARiMR, ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2010 godzina 11:00, miejsce: Małopolski Oddział Regionalny ARiMR, ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków, na Dzienniku Podawczym, po uprzednim zgłoszeniu się w punkcie informacyjnym na IV piętrze..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.