Ogłoszenie z dnia 2017-05-12
Ogłoszenie nr 82264 - 2017 z dnia 2017-05-12 r.
Poznań: Sprzątanie pomieszczeń biurowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, krajowy numer identyfikacyjny
30070593200000, ul.
Al. Marcinkowskiego
32,
61745
Poznań, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
616 473 625, faks
616 473 628, e-mail
przetargi@poznan-nowemiasto.sr.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.poznan-nowemiasto.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Sąd
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzątanie pomieszczeń biurowych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania powierzchni w budynkach przy: a. ul. Grochowe Łąki 6 - powierzchnia wewnętrzna wynosi 1 820,65 m2 b. ul. 27 Grudnia 15 - powierzchnia wewnętrzna wynosi 280,00 m2 c. Al. Marcinkowskiego 32 - powierzchnia wewnętrzna wynosi 7 614,54 m2 oraz terenu zewnętrznego budynku przy Al. Marcinkowskiego 32 - powierzchnia zewnętrzna wynosi 1098,50 m2 2. Łączna powierzchnia pomieszczeń wewnętrznych: 9 715,19 m2 3. Łączna powierzchnia terenów zewnętrznych: około 1 098,50 m2 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposobu jego realizacji zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90911200-8
Dodatkowe kody CPV:
90919200-4,
90914000-7,
90610000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT518188.32 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 631819.62 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę
na podstawie art. 70
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne
Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu zobowiązany jest do utrzymania czystości w zajmowanych budynkach przy ulicach: Al. Marcinkowskiego 32, Grochowe Łąki 6 oraz 27 Grudnia 15. W związku z faktem, iż dotychczasowa umowa na sprzątanie pomieszczeń biurowych będzie obowiązywała do końca kwietnia 2017 r., a utrzymanie czystości w użytkowanych przez Sąd budynkach jest niezbędne, przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie przedmiotowych usług jest konieczne i uzasadnione.
Uzasadnienie prawne
Zgodnie z treścią art. 10 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę w przypadkach przewidzianych w ustawie. Zgodnie z treścią art. 70 powołanej wyżej ustawy Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli spełnione są łącznie przesłanki uzależniające uzasadnione zastosowanie ww. trybu, dotyczące wartości i przedmiotu zamówienia. W przedmiotowym postępowaniu spełnione są łącznie obie te przesłanki albowiem: wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w rozporządzeniu wydanym na podstawie delegacji zawartej w art. 11 pkt. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. kwoty 135 tys. euro, a przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania, która jest usługą powszechnie dostępną w tym sensie, że istnieje na rynku wiele firm świadczących usługi tego typu oraz ma ustalony standard jakościowy, co oznacza, że usługa ta ma typowy i powtarzalny charakter.
Ponadto, w nowym brzmieniu Ustawy Prawo zamówień publicznych Ustawodawca w art. 91 ust. 2a wskazał, iż: " Zamawiający, o których mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1 i 2, oraz ich związki kryterium ceny mogą zastosować jako jedyne kryterium oceny ofert lub kryterium o wadze przekraczającej 60%, jeżeli określą w opisie przedmiotu zamówienia standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia oraz wykażą w załączniku do protokołu w jaki sposób zostały uwzględnione w opisie przedmiotu zamówienia koszty cyklu życia, z wyjątkiem art. 72 ust. 2 i art. 80 ust. 3."
Realizując powołany wyżej ustawowy obowiązek w opisie przedmiotu zamówienia zostały określone standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia, którym jest sprzątanie pomieszczeń biurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposób jego realizacji wskazane zostały we wzorze umowy i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
Jednocześnie z uwagi na zapis art. 72 ust. 2, z uwagi na prowadzenie postępowania w trybie zapytania o cenę Zamawiający nie jest obowiązany do opisywania cyklu życia produktu.
Jednocześnie informuję, że usługi sprzątania nie są wymienione w Zarządzeniu Ministra Sprawiedliwości z dnia 28 marca 2017 r. w sprawie organizacji zakupów dostaw i usług w sądownictwie powszechnym oraz wskazania zamawiającego (Dz. Urz. MS z 2017 r., poz. 122) w związku, z czym nie ma przeszkód prawnych, aby Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu przeprowadził postępowanie i udzielił przedmiotowego zamówienia samodzielnie.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wkłady do wstrzykiwaczy MR i TK dla potrzeb WSM im.J.Strusia w Poznaniu
- Roczna, sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Remont i naprawa izolacji balkonów/loggii/tarasów z odświeżeniem kolorystyki budynków mieszkalnych.
- Pełnienie funkcji usługi Inspektora nadzoru nad kompleksową modernizacją mediów Wielopolskiego Centrum Specjalistycznego (gazy medyczne, instalacje elektroenergetyczne, instalacje wodno-kanalizacyjna)
- Sporządzenie dokumentacji projektowej obejmującej wykonanie instalacji fotowoltaicznej na obszarze POSUM przy ul. Solidarności 36 w Poznaniu
- Sukcesywna dostawa tuszy, tonerów, bębnów i pojemników do drukarek w G-PSK, w podziale na 2 części.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.