Ogłoszenie z dnia 2010-04-13
Szczecin: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego na gwarancji znajdującego się w Oddziale ZUS w Szczecinie i podległych Inspektoratach
Numer ogłoszenia: 82263 - 2010; data zamieszczenia: 13.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, Oddział w Szczecinie, ul. Matejki 22, 70-530 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 4596207, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego na gwarancji znajdującego się w Oddziale ZUS w Szczecinie i podległych Inspektoratach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oryginalnych lub równoważnych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego będącego na gwarancji dla potrzeb Oddziału ZUS w Szczecinie i podległych Inspektoratów. Wymagania techniczne i technologiczne dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Podane w załącznikach nazwy materiałów, określają typy urządzenia (kserokopiarki, drukarki, faksy) do którego maja być użyte. 2) Wykazane ilości asortymentu są orientacyjne i podane w celu wyliczenia szacunkowej wartości przedmiotu zamówienia. 3) Dostarczone przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne nie mogą naruszać warunków gwarancji wykazanego sprzętu. 4) Tonery oraz wszystkie ich elementy składowe, muszą być: * fabrycznie nowe, nie regenerowane, nie poddane procesowi ponownego napełniania i wymiany jakichkolwiek elementów; * wolne od wad technicznych, kompletne; * posiadające zgodne z właściwymi przepisami atesty tj. powinny być dopuszczone do obrotu na rynku zgodnie z obowiązującymi normami; * w opakowaniach stosowanych typowo dla danego produktu przez producenta, zaopatrzonych w etykiety identyfikujące dany produkt i termin jego ważności; Warunki realizacji zamówienia: 1) Sukcesywne dostawy w partiach wg określonych w zamówieniu potrzeb, transportem Wykonawcy do siedziby Oddziału ZUS w Szczecinie w ciągu 5 dni roboczych od daty zamówienia. 2) Rodzaj, ilość i miejsce dostawy przedmiotu zamówienia będzie określana każdorazowo przez Zamawiającego w zamówieniu w zależności od potrzeb i przesyłana faksem na nr tel. Wykonawcy i odwrotnie potwierdzona faksem przez Wykonawcę. 3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości zamawianych w danej partii materiałów i z tego powodu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 4) Termin przydatności do użycia materiałów wymienionych w załączniku do SIWZ dostarczonych w danej partii do siedziby Zamawiającego musi wynosić co najmniej 6 miesięcy od daty każdej dostawy. Produkty równoważne: 1) Zamawiający dopuszcza zaproponowanie produktów równoważnych. 2) Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie: a) produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, b) tonery o parametrach takich samych lub lepszych (pojemność, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do typu zamawianego produktu fabrycznie nowego (nowo wytworzonego w całości) pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony, c) spełniający wszystkie wymagane parametry, normy i standardy jakościowe co produkt określony w załączniku. 3) Nazwy własne podane w formularzach są tylko przykładowe i określają klasę produktu i jego jakość, 4) W przypadku zaproponowania produktów równoważnych należy wskazać ich nazwę i producenta w formularzu cenowym, 5) jeżeli w złożonym przez Wykonawcę formularzu cenowym w kolumnie pn. nazwa produktu równoważnego nie zostanie wpisana żadna nazwa, wówczas Zamawiający przyjmie, że zaoferowano typ produktu wskazany w kolumnie Nazwa produktu. 6) W przypadku oferowania tonerów innych producentów niż producent urządzenia Wykonawca zobowiązany jest zaoferować materiały eksploatacyjne, które: a) odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, b) mogą być stosowane do danego sprzętu, c) nie spowodują uszkodzenia sprzętu będącego w posiadaniu Zamawiającego, d) posiadają parametry techniczne i jakościowe nie gorsze niż oryginalne, e) posiadają znak firmowy producenta materiałów, f) są nowe, nie regenerowane, nie napełniane powtórnie, g) nie naruszą warunków gwarancji, Na potwierdzenie spełnienia powyższych warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie na załączniku do SIWZ. 7) W przypadku awarii urządzenia drukującego, której przyczyna (według opinii serwisu obsługującego urządzenia Zamawiającego) będzie użycie nieoryginalnego tonera Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia wszystkich kosztów naprawy i bezpośrednio związanych z naprawą. W przypadku kwestionowania przez Wykonawcę opinii serwisu obsługującego urządzenia Zamawiającego, Zamawiający zleci ekspertyzę w autoryzowanym serwisie danego producenta sprzętu. W przypadku potwierdzenia się opinii serwisu obsługującego urządzenia Zamawiającego, Wykonawca pokryje koszty tej ekspertyzy. 8) W przypadku powtórnego wystąpienia awarii określonego typu urządzenia, której przyczyną będzie użycie tonera nieoryginalnego Wykonawca oprócz obowiązku zapisanego w pkt. 7) zobowiązuje się odebrać na swój koszt pozostałą u Zamawiającego partie danego typu tonera i zwrócić jej równowartość według cen sprzedaży. 9) W przypadku trzykrotnej awarii sprzętu spowodowanej używaniem nieoryginalnego tonera Zamawiający może odstąpić od umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "MULTIKOM" ADAM PAPIERSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "MULTIKOM" ADAM PAPIERSKI
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MULTIKOM Adam Papierski, Ul. Fabryczna 15, 85-741 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 270491,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 277135,59
Oferta z najniższą ceną: 277135,59 / Oferta z najwyższą ceną: 299634,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 69 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przeprowadzenie postępowania w trybie -zapytania o cenę- na podstawie art. 69 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg procedury do 125.000 euro. Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 125.000 euro.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Rozbiórka budynków gospodarczych i technicznych zlokalizowanych na działce nr 188/14 obręb Stare Objezierze, gm. Moryń, powiat gryfiński - postępowanie nr SZC.WOP.260.13.2024
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla lokalu komunalnego przy ul. Światowida 46/3 w Szczecinie
- Roboty budowlane polegające na remoncie i konserwacji rurociągów drenarskich zlokalizowanych na dz. nr 66/4 obr. Mironów oraz dz. nr 152/6 obr. Dębogóra - post. nr 2
- Dostawa wyposażenia platformy treningowej dla Politechniki Morskiej w Szczecinie w ramach programu wieloletniego pn. Budowa Polskiego Ośrodka Szkoleniowego Ratownictwa Morskiego w Szczecinie
- Dostawy różnych artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej będącego jednostką organizacyjną Gminy Miasto Szczecin
- Dostawa akcesoriów komputerowych w podziale na części.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Urzędu Morskiego w Gdyni
- Sukcesywny zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla potrzeb Oddziału w Krakowie oraz jednostek terenowych - Rejonów
- Dostawa foteli biurowych, krzeseł konferencyjnych, koszy z pedałem nożnym i uchylnych, adapterów i czujników do kardiomonitorów Mindray oraz Emtel, mankietów do ciśnieniomierzy(...), w podz. na 20 cz.
- Dostawa tonerów i tuszy do urządzeń drukujących i urządzeń wielofunkcyjnych dla GDDKiA Oddział w Olsztynie wraz z podległymi Rejonami oraz odbiór i utylizacja zużytych materiałów eksploatacyjnych
- Dostawa z prawem opcji do siedziby Zamawiającego, przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy, materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów.
więcej: Wkłady drukujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.