eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Usługa w zakresie ochrony przeciwpowodziowej do wykonania na ciekach w granicach administracyjnych miasta Tychy oraz utrzymanie stawów położonych na terenie parków w Tychach w 2017 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-12

Ogłoszenie nr 82217 - 2017 z dnia 2017-05-12 r.

Tychy: Usługa w zakresie ochrony przeciwpowodziowej do wykonania na ciekach w granicach administracyjnych miasta Tychy oraz utrzymanie stawów położonych na terenie parków w Tychach w 2017 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 45607-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy, krajowy numer identyfikacyjny 51592200000, ul. Al. Niepodległości  49, 43100   Tychy, państwo Polska, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, faks (032) 7763344, e-mail poczta@umtychy.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.umtychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa w zakresie ochrony przeciwpowodziowej do wykonania na ciekach w granicach administracyjnych miasta Tychy oraz utrzymanie stawów położonych na terenie parków w Tychach w 2017 roku

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PZP.271.15.2017.AM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Konserwację koryt cieków, 2. Utrzymanie drożności cieków w granicach administracyjnych miasta Tychy, 3. Roboty remontowe i renowacyjne koryt cieków, 4. Utrzymanie w czystości i porządku oraz utrzymanie i pielęgnacja roślinności wodnej na stawach położonych na terenie Parku Św. Franciszka, 5. Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie utrzymania urządzeń wodnych (stawów) i wszystkich urządzeń technicznych na stawach objętych usługą, 6. Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru nad robotami związanymi z remontem mnicha, przepustów i przepławek na stawach na terenie Parku Północnego, wykonywanymi przez Okręg Polskiego Związku Wędkarskiego Koło nr 60 w Tychach - dzierżawcą stawów. Szczegółowy zakres rzeczowy oraz opis do wykonania prac ujęto w zestawieniu i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru prac, stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji. Zamawiający zastrzega sobie, że każdorazowo przed przystąpieniem wykonawcy do wykonania usługi, w protokole typowania prac będzie określał jej zakres rzeczowy z podaniem terminu ich rozpoczęcia. Termin wykonania usługi w zakresie pierwszego koszenia, zgodnie z ofertą wykonawcy. Termin i zakres wykonania robót remontowych i renowacyjnych będzie określał zamawiający. Zamawiający zastrzega sobie prawo narzucenia kolejności obiektów, na których będą wykonywane prace. W okresie od podpisania umowy do końca 2017 r. przewidywane są prace związane z utrzymaniem drożności potoków, utrzymaniem i konserwacją stawów na terenie Parku Św. Franciszka oraz nadzór inwestorski w zakresie utrzymania urządzeń wodnych. Do prac związanych z usuwaniem zatorów i blokad przepływu wody, wykonawca przystąpi po ich ujawnieniu, w maksymalnym czasie 0,5 h od zgłoszenia. Na wykonawcę nałożony będzie obowiązek pełnienia 24-godzinnego dyżuru pod telefonem. Prace związane z konserwacją, remontem i renowacją koryt cieków, wykonywane będą w okresie od daty podpisania umowy do 31 października 2017 r. - przy kolejności i czasookresie wykonywania tych prac dla poszczególnych cieków narzuconym przez przedstawiciela zamawiającego w protokołach typowania prac - może wystąpić konieczność równoległej realizacji prac na kilku ciekach. Usługą objęte będą cieki o nazwach: a) Potok Paprocański, Potok Żwakowski - odnoga A i odnoga B, Potok Wilkowyjski, Potok Browarniany, Potok Nowotyski, Potok Tyski i Potok Mąkołowiec. b) Rowy: na terenach przemysłowych tzw. wyloty W1, W2, W3, na terenie osiedla "W" i dzielnic: Cielmice, Czułów, Wartogłowiec, Jaroszowice, Wygorzele i Urbanowice o nazwach: CM1, CM2, RM1, RM1-1, RM1-2, RM2, R1, R-5, R-6, R1-1, R1-3, R1a, R1a-3, TR1, TR3, TR3-1, TR4, TR4-1, Beskidzki 1 i 2 przy ul. Miłej, Jaroszowickiej oraz na terenie ROD Budowlani. c) stawy na terenie Parków o nazwach: "Subel I" i Subel II", "Północny" (3 zbiorniki), "Łabędzi" (1 zbiornik), "Św. Franciszka z Asyżu" (2 zbiorniki). Szczegółowe prace zostały wymienione w zestawieniu prac, stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 90721800-5
Dodatkowe kody CPV: 77313000-7, 71520000-9, 45246400-7, 45453000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT650996.32
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Fima Berylbola Borkiewicz Wioleta,  wiolabola@gmail.com,  ul. Orla 1a,  41-407,  Imielin,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 520407.26
Oferta z najniższą ceną/kosztem 520407.26
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 597374.36
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.