eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec Świętokrzyski › Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków-etap II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-15

Ostrowiec Świętokrzyski: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków-etap II
Numer ogłoszenia: 82215 - 2014; data zamieszczenia: 15.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bodzechów , ul. Mikołaja Reja 10, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2653838, faks 041 2651038.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugb.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków-etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na dostawie, montażu i uruchomieniu 139 szt. przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków PBOŚ spełniających wymogi normy PN-EN 12566-3;2005+A1:2009. , Zamówienie obejmuje wykonanie następujących oczyszczalni : 1) Oczyszczalnie typu A - dla ilości mieszkańców do 6 RLM 0,9m3/d - 126 szt., 2) Oczyszczalnie typu B - dla ilości mieszkańców do 12 RLM 1,8m3/d - 13 szt. Wymaga się, aby oferta zabezpieczona była pełnym raportem badań PBOŚ, zgodny z normą PN-EN 12566-3+A1:2009, załącznik B - procedura badania skuteczności oczyszczania, wystawiony przez laboratorium notyfikowane przez Komisję Europejską, wydawaną dla konkretnego typoszeregu urządzeń. Jako uprawnione do przeprowadzania tego typu badań Zamawiający za spełniające uzna wyłącznie te jednostki które zostały wymienione w wykazie dostępnym na stronie KE. http://ec.europa.eu/enterprise/newapproach/nando/index.cfm?fuseaction=cpd.nb_hs&hs_id=138327Ponadto Raport musi odnosić się do wskaźników wymaganych przez Zamawiającego tj. energochłonności oraz oczekiwanego stopnia oczyszczenia ścieków. Posiadanie ww. dokumentu jednoznaczne jest z możliwością oznakowania wyrobu znakiem CE i wykonaniem zadania zgodnie z przedmiotem zamówienia. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w miejscowościach: Broniszowice, Goździelin, Gromadzice, Jędrzejowice, Jędrzejów, Kosowice, Miłków, Mirkowice, Mychów Kol., Mychów, Nowa Dębowa Wola, Podszkodzie, Romanów, Sarnówek Duży, Stara Dębowa Wola, Szwarszowice, Świrna, Sarnówek Mały. Zakres robót obejmuje budowę biologicznej oczyszczalni ścieków z przyłączeniami kanalizacji sanitarnej z budynku, odprowadzeniem ścieków oczyszczonych, zasilaniem elektrycznym, rozruchem technicznym i technologicznym. W przypadkach, gdy to będzie konieczne, w ramach zamówienia Wykonawca zakupi, dostarczy, zamontuje i uruchomi pompownię ścieków surowych. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 24 lipca 2006 r. w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub ziemi oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego najwyższe dopuszczalne wartości wskaźników zanieczyszczeń powinny wynosić: BZT5 40 mg O2/l; ChZT 150 mg O2/l; Zawiesiny ogólne 50 mg/l Wymaga się, aby częstotliwość wywozu osadów z oczyszczalni ścieków objętych zamówieniem była nie większa niż jeden raz na sześć miesięcy. Ponadto Zamawiający wymaga aby: - układ sterowania oczyszczalni posiadał monitoring czasu jej pracy, - technologia oczyszczania ścieków - niskoobciążony osad czynny w technologii SBR , gdzie poszczególne procesy biologicznego oczyszczania ścieków następują po sobie w mechanicznie rozdzielonych komorach urządzenia. Zamawiający nie dopuszcza oczyszczalni przepływowych z osadem czynnym oraz zmiany technologii oczyszczania ścieków. - nie dopuszcza urządzeń o charakterze prototypowym, nie występujących w obrocie, mających wartość jedynie badawczą, dlatego do wykonania zamówienia należy zaproponować urządzenia oznaczone znakiem jakości CE. , dopuszcza się tylko zbiorniki monolityczne z PEHD wykonane metodą rozdmuchu, rotomuldingu lub inną metoda wykonania zbiornika w tej samej klasie jakości zapewniającej tym samym nieprzepuszczalność wody. Nie dopuszcza się zbiorników spawanych, zgrzewanych i skręcanych. - każdy zbiornik/komora pełniący funkcję osadnika, zbiornika buforowego lub komorę reakcji SBR powinien/powinna być wyposażona w oddzielny właz o średnicy minimum 600 mm umożliwiający szybką i swobodną wymianę elementów wyposażenia lub przeprowadzenia prac konserwacyjno-czyszczących oczyszczalni. - nie dopuszcza się oczyszczalni gdzie sterownik zapewniający automatyczne zarządzanie pracą oczyszczalni byłby umieszczony w obudowie zintegrowanej z urządzeniem, . We wszystkich lokalizacjach, za zgodą właściciela posesji, Wykonawca wykona wysoką wentylację kanalizacji, DN 110 PCV, na zewnątrz budynku, której koniec wyprowadzi co najmniej 60 cm, powyżej górnej krawędzi okien. Od strony wewnętrznej instalacji elektrycznej budynku, przewód łączący ze skrzynką sterowniczą oczyszczalni ścieków , zabezpieczyć samoczynnym bezpiecznikiem 10A Podstawowe parametry sterownika: odporność na zaniki prądu, funkcja zarządzania dozowaniem ścieku i recyrkulacją osadu, automatyczna funkcja urlopowa, sygnalizator awarii automatyki, hydrostatyczny pomiar ciśnienia , poziomu i przepływu cieczy, rejestrator czasu pracy, wyposażony w funkcje umożliwiające rozbudowę, o zdalne przekazywanie danych za pomocą sms lub GPRS, Uwaga: Zamawiający nie dopuszcza zmiany technologii oczyszczania ścieków. Zamawiający żąda, żeby wszystkie materiały i urządzenia, użyte do realizacji zamówienia, były zgodne z Ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych, art. 10 ustawy Prawo Budowlane i wszelkimi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie. Jednocześnie wyjaśniamy, że Zamawiający, na etapie składania ofert, wymaga złożenia deklaracji i dokumentów odniesienia do deklaracji (raportów z badań) dla PBOŚ. Pozostałe materiały i urządzenia, weryfikowane będą, co do zgodności z STWiOR i projektem technicznym oraz obowiązującymi przepisami prawnymi na etapie realizacji inwestycji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, projekcie budowlanym (zwanych dalej dokumentacją) stanowiących załącznik do niniejszej SIWZ oraz zapisach niniejszej SIWZ. Nazwy własne materiałów i urządzeń są przykładowe. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne-spełniające wymagania określone w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Dopuszcza się użycie do realizacji robót budowlanych produktów równoważnych, co do ich jakości i docelowego przeznaczenia, oraz spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Zamawiający uzna oczyszczalnie za produkt równoważny jeżeli zaproponowane rozwiązania będą pracować w technologii SBR (reaktory pracujące w sposób sekwencyjny) oraz ze względu na specyficzne warunki gruntowe występujące na terenie Gminy Bodzechów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń umieszczonych w jednobryłowym, kompaktowym, zintegrowanym i ożebrowanym zbiorniku z PEHD wykonanym metodą formowania rotacyjnego. Nie dopuszcza się zbiorników spawanych, zgrzewanych i skręcanych. Zbiornik podzielony na komory z wyodrębnionymi strefami: beztlenową (wstępną) i tlenową. Dla oczyszczalni do 6 RLM, o nominalnej przepustowości 0,9 m3/d, jeden zbiornik monolityczny, dwustrefowy gdzie pierwsza strefa jest osadnikiem(min.1,5m3), druga sekwencyjnym bioreaktorem osadu czynnego [(SBR) min.1,25m3], dla oczyszczalni do 12 RLM, o nominalnej przepustowości 1,5 m3/d, zbiornik monolityczny, dwustrefowy gdzie pierwsza strefa jest osadnikiem(min.2m3), druga sekwencyjnym bioreaktorem osadu czynnego [(SBR) min.1,5m3]. (ponieważ w dokumentacji technicznej podano inne pojemności minimalne poszczególnych komór oczyszczalni, to te podane w SIWZ, są obowiązujące dla oferentów/wykonawców) Wykonawca na zaoferowane przydomowe oczyszczalnie ścieków jest zobowiązany dołączyć pełny raport z badań potwierdzający zgodności z normą PN-EN 12566-3+A1:2009 wystawiony przez laboratorium notyfikowane w Komisji Europejskiej . Przydomowe oczyszczalnie ścieków pełnobiologiczne, działające na bazie technologii SBR (reaktory pracujące w sposób sekwencyjny) z wykorzystaniem napowietrzanego, niskoobciążonego osadu czynnego, muszą posiadać deklarację zgodności z normą PN-EN 12566-3+A1:2009 Oczyszczalnie ścieków SBR przeznaczone są do oczyszczania ścieków bytowo-gospodarczych. W ramach zaoferowanej ceny wykonawca jest zobowiązany; 1. W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego przed końcowym odbiorem przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany przeszkolić dwie osoby wskazane przez Zamawiającego w zakresie konserwacji i napraw zamontowanych oczyszczalni i wyposażenie tej osoby w niezbędną dokumentację serwisową. 2. Przygotować i przekazać szczegółowe instrukcje obsługi użytkownikom. 3. Dokonać badania wszystkich (100%) oczyszczalni ścieków w zakresie osiąganych parametrów przez akredytowane laboratorium w okresie 6 miesięcy od zakończenia inwestycji. 4. Wykonać dokumentację powykonawczą i przekazać Zamawiającemu (w tym inwentaryzację wniesioną na mapę zasadniczą ośrodka geodezyjnego - do zakończenia inwestycji wymagane jest potwierdzenie złożenia wykonanej inwentaryzacji w ośrodku geodezyjnym z kopią dokumentów - map). 5. Przeprowadzić próby końcowe (w tym rozruch technologiczny) i nadzór nad próbami eksploatacyjnymi. 6. Przedłożyć raport porealizacyjny, w którym zaprezentowane zostaną przez Wykonawcę wyniki w zakresie pozwalającym na stwierdzenie dotrzymania parametrów oczyszczenia ścieków. 7. Zapewnić przegląd gwarancyjny (bezpłatny), po każdym roku eksploatacji (do pięciu lat po terminie przekazania do eksploatacji), z zastrzeżeniem, iż pierwszy przegląd nastąpi w okresie 6 miesięcy od wykonania oczyszczalni. Wyniki przeglądów należy przedłożyć Zamawiającemu. Okres rękojmi za wady wynosi 3 lata licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót. Wymagania dotyczące gwarancji: 1) Wykonawca obejmie gwarancją całość przedmiotu zamówienia na okres 5lat, licząc od daty odbioru bez zastrzeżeń całości zamówienia. 2) Reklamacje dot. stwierdzonych usterek i wad załatwiane będą z należytą starannością w terminie 7 dni od zgłoszenia. 3) Okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę. 4) Okresy gwarancji na urządzenia muszą odpowiadać co najmniej okresowi udzielanemu przez ich producentów i liczone będą również od daty odbioru bez zastrzeżeń całości zamówienia. 5) Okresy gwarancji na wszystkie pozostałe elementy nie wychodzące w zakres opisany powyżej, a składające się na odbiór całości zamówienia, odpowiadają co najmniej okresowi gwarancji udzielanemu przez Wystawców Gwarancji i Wykonawcę. 6) Wszystkie karty i warunki gwarancyjne będą przekazane wraz z protokołami odbioru końcowego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45.25.56.00 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy 00/100) w terminie do dnia 30.04.2014r. do godziny 10.00. 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu przelewem na rachunek bankowy na konto Zamawiającego: B.S. w Ostrowcu Św. 57 8507 0004 2001 0047 6733 0003 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w innych niż pieniądz formach, należy złożyć najpóźniej wraz z ofertą (jako oddzielny od oferty dokument) lub w Kasie Urzędu Gminy Bodzechów, tj. w Ostrowcu Świętokrzyskim przy ul. Mikołaja Reja 10, od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 -14:00. 4. Wadium wpłacane w pieniądzu winno znajdować się na koncie zamawiającego w dniu otwarcia ofert. 5. Wadium wniesione w formie poręczeń lub gwarancji musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do bezwarunkowej zapłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, na każde jego żądanie w terminie związania ofertą, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia w wyznaczonym terminie wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, a w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny Wymagane jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu wg formuły: spełnia- nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia na roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 1 000 000 zł brutto, którego przedmiotem była budowa przydomowych oczyszczalni ścieków Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach wg formuły: spełnia- nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wymagane jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu wg formuły: spełnia- nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie osobą przewidzianą na funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach wg formuły: spełnia- nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna: posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę nie mniejszą niż: 1 000 000 PLN posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 500 000 PLN Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach wg formuły: spełnia- nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • inne dokumenty

    Oświadczenie o zastosowaniu przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków legitymujących się dokumentem wystawionym przez notyfikowane przez Komisję Europejską laboratorium, potwierdzającym zgodność ze zharmonizowaną normą europejską PN-EN12566-3+A1:2009 - raport z badań wg załącznika nr 7 do niniejszej SIWZ, wraz z załącznikiem B - procedura badania skuteczności oczyszczania, wystawiony przez laboratorium notyfikowane przez Komisję Europejską, wydawaną dla konkretnego typoszeregu urządzeń. Jako uprawnione do przeprowadzania tego typu badań Zamawiający za spełniające uzna wyłącznie te jednostki które zostały wymienione w wykazie dostępnym na stronie KE. http://ec.europa.eu/enterprise/newapproach/nando/index.cfm?fuseaction=cpd.nb_hs&hs_id=138327Ponadto Raport musi odnosić się do wskaźników wymaganych przez Zamawiającego tj. energochłonności oraz oczekiwanego stopnia oczyszczenia ścieków. Posiadanie ww. dokumentu jednoznaczne jest z możliwością oznakowania wyrobu znakiem CE i wykonaniem zadania zgodnie z przedmiotem zamówienia Zestawienie przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków zgodnych z normą PN-EN12566-3+A1:2009, jakie zostaną zamontowane we wskazanych lokalizacjach w trakcie realizacji niniejszego zamówienia wg załącznika nr 8 do niniejszej SIWZ. Wystawiony przez notyfikowane w Komisji Europejskiej laboratorium dokument potwierdzający zgodności oferowanych oczyszczalni biologicznych z normą PN-EN12566-3+A1:2009

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy oferta i/lub inne dokumenty podpisane są przez Pełnomocnika/Pełnomocników Wykonawcy, Kosztorys na podstawie którego dokonano wyceny przedmiotu zamówienia Pozostałe dokumenty wymienione w pkt. 6 SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 0.7
  • 2 - Energochłonność - 0.3

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bodzechow.wrota-swietokrzyskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bodzechów, ul. Mikołaja Reja 10, 27-400 Ostrowiec Św..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bodzechów, ul. Mikołaja Reja 10, 27-400 Ostrowiec Św., pokój nr 12 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający realizuje niniejsze zamówienie na podstawie umowy z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, 02-673 Warszawa, ul. Konstruktorska 3 a w ramach programu priorytetowego: Dofinansowanie przydomowych oczyszczalni ścieków oraz podłączeń budynków do zbiorczego systemu kanalizacyjnego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.