eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Przetarg  nieograniczony na podstawie art.39 ustawy Pzp na wykonanie zadania pod nazwąDostawa zestawów materiałów do zabiegów witrektomii oraz iniekcji wewnatrzgałkowych dla Szpitala Wielospecjalistycznego im dr.L.Błażka w Inowrocławiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-08

Inowrocław: Przetarg  nieograniczony na podstawie art.39 ustawy Pzp na wykonanie zadania pod nazwą: Dostawa zestawów materiałów do zabiegów witrektomii oraz iniekcji wewnatrzgałkowych dla Szpitala Wielospecjalistycznego im dr.L.Błażka w Inowrocławiu
Numer ogłoszenia: 82194 - 2016; data zamieszczenia: 08.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 25450 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wielospecjalistyczny w Inowrocławiu, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3545587, faks 052 3574667.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg  nieograniczony na podstawie art.39 ustawy Pzp na wykonanie zadania pod nazwą: Dostawa zestawów materiałów do zabiegów witrektomii oraz iniekcji wewnatrzgałkowych dla Szpitala Wielospecjalistycznego im dr.L.Błażka w Inowrocławiu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów materiałów do zabiegów witrektomii oraz iniekcji wewnątrzgałkowych na potrzeby Oddziału Okulistyki Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu, zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ 2) Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument oznaczone jest znakiem sprawy M-4/2016. 3) Dostawy zestawów materiałów do zabiegów witrektomii odbywać się będą każdorazowo po uprzednim złożeniu przez Zamawiającego zamówienia telefonicznego i potwierdzonego pisemnie, zawierającego rodzaj i ilość zamawianych zestawów materiałów do zabiegów witrektomii 4) Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo w formularzu asortymentowo-cenowym, oznaczony i opisany w SIWZ jako załącznik nr 2. 5) Ilości podane w Załączniku nr 2 stanowią szacunkowe zużycie roczne i mogą ulec zmniejszeniu do 20% w stosunku do ilości określonej w Załączniku nr 2, nie stanowiąc zobowiązania Zamawiającego do jej pełnej realizacji, ani też podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20 - Zestawy medyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: zadanie nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Alcon Polska, Marynarska 15, 02-674 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 120312,00

  • Oferta z najniższą ceną: 120312,00 / Oferta z najwyższą ceną: 120312,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: zadanie nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Alcon Polska, Marynarska 15, 02-674 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15487,20

  • Oferta z najniższą ceną: 15487,20 / Oferta z najwyższą ceną: 15487,20

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: zadanie nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Consultronix, Przemysłowa 17, 32-083 Balice, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4050,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4050,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4050,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.