eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mrągowo › Wspomaganie podgrzewu ciepłej wody użytkowej przy pomocy instalacji solarnej budynków należących do Spółdzielni Mieszkaniowej "Metalowiec" w Mrągowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-12

Ogłoszenie nr 82183 - 2017 z dnia 2017-05-12 r.

Mrągowo: Wspomaganie podgrzewu ciepłej wody użytkowej przy pomocy instalacji solarnej budynków należących do Spółdzielni Mieszkaniowej "Metalowiec" w Mrągowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Regionaln Program Operacyjny Wojwództwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 32129-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Metalowiec" w Mrągowie, krajowy numer identyfikacyjny 001057723, ul. os.Metalowców   15, 11-700  Mrągowo, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 897415281, faks , e-mail bogdan7894@wp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółdzielnia Mieszkaniowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wspomaganie podgrzewu ciepłej wody użytkowej przy pomocy instalacji solarnej budynków należących do Spółdzielni Mieszkaniowej "Metalowiec" w Mrągowie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

UE1/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

II.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z realizacją inwestycji polegającej na wybudowaniu (przebudowa, budowa), uruchomienie i serwisowaniu instalacji ciepłej wody użytkowej przy zastosowaniu instalacji solarnej umieszczonej na połaciach dachowych budynku dla wspomagania podgrzewu ciepłej wody użytkowej w budynkach mieszkalnych Spółdzielni Mieszkaniowej "Metalowiec" w Mrągowie zlokalizowanych na os.Metalowców 1-14 oraz os.Mazurskie 29-31 w Mrągowie. 2. Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentacje przetargową tj. dokumentację sporządzoną i udostępnioną Wykonawcy przez Zamawiającego na potrzeby przeprowadzenia postępowania przetargowego, obejmującą w szczególności specyfikację istotnych warunków zamówienia, zwaną dalej "SIWZ" wraz z załącznikami do niej, tj. dokumentacją techniczną oraz wszelkimi zmianami i dodatkowymi ustaleniami oraz uwagami Zamawiającego wynikłymi w trakcie procedury przetargowej stanowiącymi integralną cześć "SIWZ" , wyszczególnionych we wszystkich przesłanych i umieszczonych na stronie internetowej https://bazakonkurencyjności.funduszeeuropejskie.gov.pl pismach. 3. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu prowadzenia robót. 4. Zamawiający informuje, że otrzymał dofinansowanie zadania ze środków unijnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego Oś. Priorytetowa 4 - "Efektywność Energetyczna" Działania 4.1 - "Wspieranie wytwarzania i dystrybucji energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych" 5. Stosownie do treści art. 30 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanym przepisie, określają Polskie Normy przenoszące normy europejskie a w przypadku ich braku Normy Polskie. 1. Zakres zamówienia obejmuje pełne procesy robót budowlanych łącznie z zakupem, dostarczeniem na plac budowy, wbudowaniem nowych fabrycznie materiałów i urządzeń, usunięciem z placu budowy i utylizacji materiałów z rozbiórki i odpadów a w szczególności : a) dostawa i montaż fabrycznie nowych urządzeń i wyposażenia wchodzącego w skład instalacji solarnej, b) wykonanie robót budowlanych w poszczególnych istniejących węzłach cieplnych oraz budynkach na których będą montowane solary termiczne wraz z instalacją, zgodnie z dokumentacją techniczną. c) przeprowadzenie rozruchu instalacji c.w.u. wraz z instalacją solarną, d) kontrole, próby uruchomienia oraz regulacja instalacji ciepłej wody, e) demontaż i montaż nowych ław kominiarskich, f) wzmocnienie konstrukcji dachowych pod montaż paneli solarnych, g) zabezpieczenie antykorozyjne i izolacja połaci dachowych w trakcie montażu paneli solarnych dotyczy budynków os.Metalowców nr 5 i 15, ( pokrycie blachą fałdową) h) wykonanie i montaż konstrukcji stelażowych pod montaż paneli solarnych wraz z zabezpieczeniem izolacyjnym dachu dotyczy os.Mazurskie budynek Nr 29, pokrycie papą, żelbetowe płyty korytkowe, i) roboty instalacyjne elektryczne celem zasilenia zamontowanych urządzeń, j) wykonanie instalacji uziemienia, instalacji odgromowej i wyrównawczej k)przeszkolenia pracowników Zamawiającego co do zasad prawidłowej eksploatacji wykonanych instalacji, wraz z protokółem przeszkolenia i przekazania instrukcji obsługi l) wykonania i dostarczenia dokumentacji powykonawczej kompletnej instalacji c.w.u m) wykonanie robót zabezpieczających i odtworzeniowych, zgodnie z projektem n) wykonanie wszystkich robót, zgodnie z technologią wykonywania robót, o) serwisowania przez cały okres gwarancji wraz z ewentualnym uzupełnieniem płynów w okresie gwarancji obowiązuje Wykonawcę bezpłatny serwis oraz bezpłatny przegląd instalacji co najmniej 1 raz w roku. 5.2. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 5.3. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 6. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 6.1. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 6.2. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 6.3. zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 6.4. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 7. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w powyższych punktach czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4 czynności. 8. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy 9. Powyższy wymóg określony w punkcie 4 dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp). 2. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej oraz będą zgodne pod względem: 1) gabarytów i konstrukcji (rodzaj, masa, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), 2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje). 5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 6) standardów emisyjnych, 7) izolacyjności cieplnej, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia materiały, elementy, systemu spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Montowane urządzenia i sprzęt musi być fabrycznie nowy i musi posiadać instrukcję obsługi w języku polskim, oraz certyfikaty lub inne dokumenty dopuszczające sprzęt do użytku oraz być z bieżącej produkcji nie starszy niż 12 miesięcy od daty produkcji. 2. Wykonawca zobowiązany jest dokonać we własnym zakresie i na własny koszt wizji w terenie oraz dokonać pomiarów i oględzin obiektów niezbędnych do realizacji zadania przed złożeniem oferty cenowej. 3. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: Roboty budowlane związane z realizacją inwestycji polegającej na wybudowaniu, uruchomieniu i serwisowaniu instalacji ciepłej wody użytkowej przy zastosowaniu instalacji solarnej umieszczonej na połaciach dachowych budynków dla wspomagania podgrzewu ciepłej wody użytkowej w budynkach mieszkalnych Spółdzielni Mieszkaniowej "Metalowiec" w Mrągowie. 5. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 5.1. żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45332200-5, 45300000-0, 09331100-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT764100.92
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert7
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Hydrauliczny Jan Michalak,  michalak@vp.pl,  Królewiecka 54B/6,  11-700,  Mrągowo,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 750000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 398520
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 901534.42
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.