eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Budowa zespołu boisk sportowych w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012 przy PSP nr 21, PG nr 8, PSP nr 18.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-30

Radom: Budowa zespołu boisk sportowych w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012 przy PSP nr 21, PG nr 8, PSP nr 18.
Numer ogłoszenia: 82140 - 2009; data zamieszczenia: 30.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Radomia , ul. Jana Kilińskiego 30, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3620471, faks 048 3620532.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa zespołu boisk sportowych w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012 przy PSP nr 21, PG nr 8, PSP nr 18..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa 3 kompleksów sportowych w ramach programu Moje Boisko Orlik 2012, odpowiednio przy: Publicznej Szkole Podstawowej nr 21 przy ul. Trojańskiej 5 w Radomiu, Publicznym Gimnazjum Nr 8 przy ul. Piastowskiej 17 w Radomiu, Publicznej Szkole Podstawowej nr 15 przy ul. Kieleckiej 2/6 w Radomiu. 2.1. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 2.1.1. Wykonanie zadania nr I o nazwie: Budowa boisk sportowych wraz z budynkiem zaplecza -w ramach programu Moje Boisko Orlik 2012 - przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 21 przy ul. Trojańskiej 5 w Radomiu. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr I obejmuje w szczególności: a) Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach zewnętrznych 30 x 62 m (arena boiska o wymiarach 26 x 56 m) o powierzchni całkowitej 1860 m2, Podbudowa przepuszczalna: - warstwa odsączająca z piasku - 10 cm, - warstwa konstrukcyjna z kruszywa kamiennego (fr. 31,5 - 63 mm) - 10 cm, - warstwa klinująca z kruszywa kamiennego (fr. 31,5 mm) - 5 cm, - warstwa wyrównująca z miału kamiennego (fr. 0 - 4 mm) - 4 cm Nawierzchnia syntetyczna typu ,,sztuczna trawa,, III generacji, o parametrach: - wysokość włókna - min. 50 mm, - rodzaj włókna - monofil, - skład włókna - 100 % polietylen, - gęstość (ilość włókien na 1 m 2) - min. 130.000 - ciężar włókna (DTEX) - min 11.000 - wypełnienie - piasek kwarcowy i granulat gumowy SBR. b) Budowę boiska wielofunkcyjnego (koszykówka / siatkówka) o wymiarach zewnętrznych 19,1 x 32,1 m (arena boiska o wymiarach 15,1 x 28,1 m) o powierzchni całkowitej 613,11 m2. Podbudowa przepuszczalna: - warstwa odsączająca z piasku - 10 cm, - warstwa konstrukcyjna z kruszywa kamiennego (fr. 31,5 - 63 mm) - 10 cm, - warstwa klinująca z kruszywa kamiennego (fr. 31,5 mm) - 5 cm, - podkład elastyczny mineralno-syntetyczny - 3,5 cm Nawierzchni syntetyczna poliuretanowa przepuszczalna dla wody typu NATRYSK, o parametrach: - grubość nawierzchni - 13 mm (11+2 mm), 11 mm- mata gumowa układana maszynowo na placu budowy, 2 mm- natrysk poliuretanowy, - wytrzymałość na rozciąganie - min. 0,7 MPa - wydłużenie względne przy zerwaniu - min. 50 % - wytrzymałość na rozdzieranie - min. 100 N - przyczepność do podkładu mineralno-syntetycznego - min. 0,4 MPa. c) Wykonanie ,,pod klucz,, budynku zaplecza sanitarno-szatniowego (zgodnie z projektem adaptacyjnym) wraz z dostawą i montażem wyposażenia budynku zaplecza sanitarno-szatniowego w zakresie zgodnym z dokumentacją techniczną, rozszerzonego o listwy wieszakowe drewniane, z wieszakami metalowymi podwójnymi - 8 listew o długości 2,4 mb , 15 wieszaków na każdej listwie. Montaż listew w pomieszczeniach szatni. Budynku zaplecza sanitarno-szatniowego należy podłączyć do przyłączy: wody (wraz z opomiarowaniem), kanalizacji sanitarnej, deszczowej i energetycznej. d) Ogrodzenie + piłkochwyty. e) Oświetlenie boiska (8 punktów). f) Wyposażenie boisk: Boisko do piłki nożnej - bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki - siatki do bramek - 2 sztuki Boisko do piłki koszykowej - obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 2 sztuki - tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180 cm - 2 sztuki - mechanizm regulacji wysokości - 2 sztuki - konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach - 2 sztuki Boisko do piłki siatkowej - słupki do siatkówki, aluminiowe wielofunkcyjne - 2 sztuki - siatka do siatkówki - 1 sztuka g) Instalacje (elektryczna, wod - kan, drenaż). 2.1.2. Wykonanie zadania nr II o nazwie Budowa boisk sportowych wraz z budynkiem zaplecza -w ramach programu Moje Boisko Orlik 2012 - przy Publicznym Gimnazjum Nr 8 przy ul. Piastowskiej 17 w Radomiu. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr II obejmuje w szczególności: a) Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach zewnętrznych 30 x 62 m (arena boiska o wymiarach 26 x 56 m) o powierzchni całkowitej 1860 m2, Podbudowa przepuszczalna: - warstwa odsączająca z piasku - 10 cm, - warstwa konstrukcyjna z kruszywa kamiennego (fr. 31,5 - 63 mm) - 10 cm, - warstwa klinująca z kruszywa kamiennego (fr. 31,5 mm) - 5 cm, - warstwa wyrównująca z miału kamiennego (fr. 0 - 4 mm) - 4 cm Nawierzchnia syntetyczna typu ,,sztuczna trawa,, III generacji, o parametrach: - wysokość włókna - min. 50 mm, - rodzaj włókna - monofil, - skład włókna - 100 % polietylen, - gęstość (ilość włókien na 1 m 2) - min. 130.000 - ciężar włókna (DTEX) - min 11.000 - wypełnienie - piasek kwarcowy i granulat gumowy SBR. b) Budowę boiska wielofunkcyjnego (piłka ręczna) o wymiarach zewnętrznych 30,00 x 50,00 m (arena boiska o wymiarach 20,00 x 40,00 m) o powierzchni całkowitej 1500,00 m2. Podbudowa boiska - adaptowano istniejące boisko asfaltowe do piłki ręcznej. Nawierzchnia syntetyczna poliuretanowa typu EPDM - warstwa z barwnego granulatu poliuretanowo-gumowego ,,In situ,, , przepuszczalna dla wody o grubości minimum 13 mm o parametrach: - grubość całkowita nawierzchni minimum - 13 mm, - przepuszczalność dla wody - tak, - ścieralność (mm) - mniejsza bądź równa 0,1, - mrozoodporność oceniona: - przyrostem masy ( % ) - mniejsza bądź równa 1,0 - zmiana wyglądu zewnętrznego - bez zmian. c) Wykonanie ,,pod klucz,, budynku zaplecza sanitarno-szatniowego (zgodnie z projektem adaptacyjnym) wraz z dostawą i montażem wyposażenia budynku zaplecza sanitarno-szatniowego w zakresie zgodnym z dokumentacją techniczną, rozszerzonego o listwy wieszakowe drewniane, z wieszakami metalowymi podwójnymi - 8 listew o długości 2,4 mb , 15 wieszaków na każdej listwie. Montaż listew w pomieszczeniach szatni. Budynek zaplecza sanitarno-szatniowego należy podłączyć do przyłączy: wody (wraz z opomiarowaniem), kanalizacji sanitarnej, deszczowej i energetycznej. d) Ogrodzenie + piłkochwyty. e) Oświetlenie boiska (10 punktów). f) Wyposażenie boisk: Boisko do piłki nożnej: - bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 kpl. - siatki do bramek - 2 sztuki Boisko do piłki ręcznej: - bramki stalowe mocowane w tulejach - 2 kpl. - siatki do bramek - 2 sztuki. Boisko do tenisa: - słupki do tenisa ziemnego z regulacją wysokości - 1 kpl. - siatka do tenisa ziemnego - 1 sztuka Boiska do koszykówki - stojaki metalowe do koszykówki z tablicą 120 x 90cm, obręczą i siatką metalową - 2 x 2 kpl. g) Instalacje (elektryczna, wod - kan, drenaż). 2.1.3. Wykonanie zadania nr III o nazwie: Budowa boisk sportowych wraz z budynkiem zaplecza -w ramach programu Moje Boisko Orlik 2012 przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 15 przy ul. Kieleckiej 2/6 w Radomiu. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr III obejmuje w szczególności: a) Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach zewnętrznych 30 x 62 m (arena boiska o wymiarach 26 x 56 m) o powierzchni całkowitej 1860 m2, Podbudowa przepuszczalna: - warstwa odsączająca z piasku - 10 cm, - warstwa konstrukcyjna z kruszywa kamiennego (fr. 31,5 - 63 mm) - 10 cm, - warstwa klinująca z kruszywa kamiennego (fr. 31,5 mm) - 5 cm, - warstwa wyrównująca z miału kamiennego (fr. 0 - 4 mm) - 4 cm Nawierzchnia syntetyczna typu ,,sztuczna trawa,, III generacji, o parametrach: - wysokość włókna - min. 50 mm, - rodzaj włókna - monofil, - skład włókna - 100 % polietylen, - gęstość (ilość włókien na 1 m 2) - min. 130.000 - ciężar włókna (DTEX) - min 11.000 - wypełnienie - piasek kwarcowy i granulat gumowy SBR. b) Budowę boiska wielofunkcyjnego (koszykówka / siatkówka) o wymiarach zewnętrznych 19,1 x 32,1 m (arena boiska o wymiarach 15,1 x 28,1 m) o powierzchni całkowitej 613,11 m2. Podbudowa przepuszczalna: - warstwa odsączająca z piasku - 10 cm, - warstwa konstrukcyjna z kruszywa kamiennego (fr. 31,5 - 63 mm) - 10 cm, - warstwa klinująca z kruszywa kamiennego (fr. 31,5 mm) - 5 cm, - podkład elastyczny mineralno-syntetyczny - 3,5 cm Nawierzchni syntetyczna poliuretanowa przepuszczalna dla wody typu NATRYSK, o parametrach: - grubość nawierzchni - 13 mm (11+2 mm), 11 mm- mata gumowa układana maszynowo na placu budowy, 2 mm- natrysk poliuretanowy, - wytrzymałość na rozciąganie - min. 0,7 MPa - wydłużenie względne przy zerwaniu - min. 50 % - wytrzymałość na rozdzieranie - min. 100 N - przyczepność do podkładu mineralno-syntetycznego - min. 0,4 MPa. c) Wykonanie ,,pod klucz,, budynku zaplecza sanitarno-szatniowego. W skład zaplecza wchodzą: pomieszczenie trenera, magazyn sprzętu, zespół higieniczno-sanitarny, 2 szatnie z własnym zespołem higieniczno-sanitarnym. Dostawę i montaż wyposażenia budynku zaplecza sanitarno-szatniowego w zakresie zgodnym z dokumentacją techniczną, rozszerzonego o listwy wieszakowe drewniane, z wieszakami metalowymi podwójnymi - 8 listew o długości 2,4 mb , 15 wieszaków na każdej listwie. Montaż listew w pomieszczeniach szatni. Podłączenie budynku zaplecza sanitarno-szatniowego do istniejących przyłączy: wody (wraz z opomiarowaniem), kanalizacji sanitarnej i energetycznego. Odprowadzenie wód deszczowych z budynku zaplecza sanitarno-szatniowego do istniejącej kanalizacji deszczowej. Uwaga: Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne wykonania ścian budynku z płyt warstwowych stalowych, o parametrach izolacyjności cieplnej nie gorszych niż ścian zastosowanych w dokumentacji technicznej. d) Ogrodzenie + piłkochwyty. e) Oświetlenie boiska (8 punktów). f) Wyposażenie boisk: Boisko do piłki nożnej - bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki - siatki do bramek - 2 sztuki Boisko do piłki koszykowej - obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 2 sztuki - tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180 cm - 2 sztuki - mechanizm regulacji wysokości - 2 sztuki - konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach - 2 sztuki Boisko do piłki siatkowej - słupki do siatkówki, aluminiowe wielofunkcyjne - 2 sztuki - siatka do siatkówki - 1 sztuka g) Instalacje (elektryczna, wod - kan, drenaż)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 90.000,00 (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy i 00/100) złotych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Złożą ofertę zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami), 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3) Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: a) wykonali należycie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - min. 2 boiska sportowe o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej, o powierzchni całkowitej min. 610 m2 każde, oraz - min. 2 boiska sportowe o nawierzchni z trawy syntetycznej, o powierzchni całkowitej min. 1860 m2 każde. UWAGA! W przypadku roboty budowlanej polegającej na budowie kompleksu boisk, ocenie w zakresie spełnienia w/w warunku podlega każde z boisk osobno. b) zapewnią kierowanie prowadzonymi robotami przez kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz kierowników robót posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz w zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych wpisanych na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego /Art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami/; 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności: a) posiadają zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł lub posiadają środki finansowe na rachunku w kwocie nie mniejszej niż w/w, 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami). 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów metodą zero - jedynkową. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych dokumentów lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami). 3. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.2a) Na podstawie art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami) oraz § 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn. zmianami), zwanego dalej rozporządzeniem, w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami) oraz, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub jest w stanie przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów: 1. Załącznik nr 1 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami) - o treści zgodnej ze wzorem załączonym do materiałów przetargowych. 2. Załącznik nr 2 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: 1) Za aktualne uznane zostanie także zaświadczenie wydane wcześniej, którego aktualność potwierdza organ wydający w wymaganym terminie. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem nie stanowi potwierdzenia aktualności zaświadczenia. 2) Wyciąg z rejestru nie stanowi zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Przedłożenie wyciągu w miejsce wymaganego zaświadczenia Zamawiający nie uzna za potwierdzenie spełnienia warunku. 3. Załącznik nr 3 - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego /wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/ potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Załącznik nr 4 - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego /wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/ potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5. Załącznik nr 5 - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Załącznik nr 6 (należy złożyć w przypadku podmiotów zbiorowych) - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. z 2002 r. Nr 197, poz.1661 z późniejszymi zmianami), podmiotem zbiorowym jest: a) osoba prawna, b) jednostka organizacyjna nie mająca osobowości prawnej, której odrębne przepisy przyznają zdolność prawną, z wyłączeniem Skarbu Państwa, jednostek samorządu terytorialnego i ich związków, c) spółka handlowa z udziałem Skarbu Państwa, jednostki samorządu terytorialnego lub związku takich jednostek, d) spółka kapitałowa w organizacji, e) podmiot w stanie likwidacji, f) przedsiębiorca nie będący osobą fizyczną (np. spółka jawna), g) zagraniczna jednostka organizacyjna. 7. Załącznik nr 7 - Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca, że wykonawca posiada na rachunku kwotę środków finansowych nie mniejszą niż 200.000,00 złotych lub potwierdzająca, że wykonawca posiada zdolność kredytową na kwotę min. 200.000,00 złotych, lub potwierdzająca, że łącznie z obydwu w/w źródeł wykonawca wykaże (posiada na rachunku i posiada zdolność kredytową) kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 złotych, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Z treści w/w informacji musi bezwzględnie wynikać spełnienie warunku osiągnięcia w/w kwot. 8. Załącznik nr 8 - dokumenty uprawnień budowlanych: kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz kierowników robót posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz w zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych wpisanych na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego /Art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami/; 9. Załącznik nr 9 - wykaz należycie wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - boisk sportowych (minimum 2) o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej, o powierzchni całkowitej min. 610 m2 każde oraz - boisk sportowych (minimum 2) o nawierzchni z trawy syntetycznej, o powierzchni całkowitej min. 1860 m2 każde. W wykazie należy wskazać ich powierzchnię oraz termin i miejsce wykonania. 10. Załącznik nr 10 - dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w załączniku nr 9 zostały wykonane z należytą starannością. UWAGA: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa: 1) zamiast dokumentu, o którym mowa w formie załącznika nr 2, 3, 4, 6 dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) zamiast dokumentu, o którym mowa w formie załącznika nr 5 zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami). Dokumenty, o których mowa w pkt 1) lit. a i c oraz w pkt 2), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1) lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce wykonania. Dokumenty składane w trakcie postępowania zawierające informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity: Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późniejszymi zmianami), co do których wykonawca zastrzegł, że nie mogą być udostępnione podmiotom innym niż Zamawiający muszą być oznaczone klauzulą POUFNE w prawym górnym rogu każdej strony dokumentu je zawierającego. Brak takiego zastrzeżenia traktowany będzie jako zgoda wykonawcy na ujawnienie zainteresowanym przedmiotowych informacji. Za tajemnicę przedsiębiorstwa nie mogą być uznane w szczególności: - aktualny odpis z właściwego rejestru, - informacje ujawniane przez Zamawiającego w trakcie otwarcia ofert. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity: Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późniejszymi zmianami) rozumie się nieujawnione do publicznej wiadomości informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. III 2b)Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są załączyć do oferty: 1) Załącznik nr 13 (składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, spółka cywilna) - pełnomocnictwo, o treści zgodnej ze wzorem załączonym do SIWZ. 2. Brak w ofercie ww. załącznika lub jego nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych stanowić będzie podstawę odrzucenia oferty. III 2c) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego 1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone w SIWZ Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1) Załączniki nr 14- Karta techniczna produktu dla zaoferowanej nawierzchni z trawy syntetycznej (należy wypełnić załączony do SIWZ formularz), 2) Załączniki nr 15- Karta techniczna produktu nawierzchni syntetycznej poliuretanowej zaoferowanej przy zadaniu nr I i nr III (należy wypełnić załączony do SIWZ formularz), 3) Załączniki nr 16- Karta techniczna produktu dla nawierzchni syntetycznej poliuretanowej jednorodnej (jednowarstwowej) zaoferowanej przy zadaniu nr II (należy wypełnić załączony do SIWZ formularz), 4) Załącznik nr 17 - aktualny atest higieniczny dla oferowanej nawierzchni z trawy syntetycznej wydany przez uprawniony podmiot, np. PZH 5) Załącznik nr 18 - aktualny atest higieniczny dla oferowanej nawierzchni syntetycznej poliuretanowej zaoferowanej przy zadaniu nr I i nr III, wydany przez uprawniony podmiot, np. PZH. 6) Załącznik nr 19 - aktualny atest higieniczny dla oferowanej nawierzchni syntetycznej poliuretanowej jednorodnej (jednowarstwowej) zaoferowanej przy zadaniu nr II, wydany przez uprawniony podmiot, np. PZH. 7) Załącznik nr 20 - Aktualna kompletna aprobata techniczna lub rekomendacja techniczna z którą wydana zostanie deklaracja zgodności dla wykonanej nawierzchni boiska z trawy syntetycznej, lub równoważne z aprobatą techniczną (rekomendacją techniczną) zaświadczenie uprawnionego podmiotu, potwierdzające, że oferowana nawierzchnia boiska z trawy syntetycznej odpowiada określonym w SIWZ wymogom, np. wynik badań specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe np. Labosport. Za równoważne zaświadczenie zamawiający uzna także badania na zgodność z normą PN-EN 15330-1, o ile potwierdzać będą, że oferowana nawierzchnia boiska z trawy syntetycznej odpowiada określonym w SIWZ wymogom. 8) Załącznik nr 21 - Aktualna kompletna aprobata techniczna lub rekomendacja techniczna z którą wydana zostanie deklaracja zgodności dla poliuretanowej nawierzchni syntetycznej boiska, lub równoważne z aprobatą techniczną (rekomendacją techniczną) zaświadczenie uprawnionego podmiotu, potwierdzające, że oferowana przy zadaniu nr I i nr III poliuretanowa nawierzchnia syntetyczna boiska odpowiada określonym w SIWZ wymogom, np. wynik badań specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe np. Labosport. Za równoważne zaświadczenie zamawiający uzna także badania na zgodność z normą PN-EN 14877, o ile potwierdzać będą, że oferowana poliuretanowa nawierzchnia syntetyczna boiska odpowiada określonym w SIWZ wymogom. 9) Załącznik nr 22 - Aktualna kompletna aprobata techniczna lub rekomendacja techniczna z którą wydana zostanie deklaracja zgodności dla wykonanej poliuretanowej nawierzchni syntetycznej boiska, lub równoważne z aprobatą techniczną (rekomendacją techniczną) zaświadczenie uprawnionego podmiotu, potwierdzające, że oferowana przy zadaniu nr II jednorodna (jednowarstwowa) poliuretanowa nawierzchnia syntetyczna boiska odpowiada określonym w SIWZ wymogom, np. wynik badań specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe np. Labosport. Za równoważne zaświadczenie zamawiający uzna także badania na zgodność z normą PN-EN 14877, o ile potwierdzać będą, że oferowana poliuretanowa nawierzchnia syntetyczna boiska odpowiada określonym w SIWZ wymogom. 10) Załącznik nr 23 - aktualny certyfikat FIFA (1 Star lub 2 Star) wystawiony dla zaoferowanej nawierzchni z trawy syntetycznej, uprzednio zainstalowanej na konkretnym obiekcie, lub aktualne wyniki badań laboratoryjnych potwierdzające zgodność parametrów oferowanej nawierzchni z trawy syntetycznej z wymogami FIFA 11) Załącznik nr 24 -Karta techniczna zaoferowanej poliuretanowej nawierzchni syntetycznej, wydana lub potwierdzona przez producenta tej nawierzchni. 12) Załącznik nr 25 -Karta techniczna zaoferowanej nawierzchni z trawy syntetycznej, wydana lub potwierdzona przez producenta tej nawierzchni. 2. Brak w ofercie ww. załączników lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych stanowić będzie podstawę odrzucenia oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji jakości - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.radom.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można zakupić za cenę 120,04 zł (w tym VAT) w Urzędzie Miejskim w Radomiu Wydział Inwestycji ul.J.Kilińskiego 30, pok.236, tel.0 48) 36-20-634 w godz. 8 -15 lub za zal.pocztowym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Radomiu ul. Jana Kilińskiego 30, Wydział Inwestycji, pok. 242..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej. Zamawiający informuje ponadto, że w przedmiotowym postępowaniu: a) nie zamierza zawrzeć umowy ramowej; b) nie zamierza ustanowić dynamicznego sytemu zakupów; c) nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.