eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskie › Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 4 w Piekarach Śląskich.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-27

Piekary Śląskie: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 4 w Piekarach Śląskich.
Numer ogłoszenia: 82110 - 2013; data zamieszczenia: 27.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 257943 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedszkole Nr 4, ul. Ofiar Katynia 6, 41-943 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 287 23 89, faks 32 287 23 89.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Jednostka Budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 4 w Piekarach Śląskich..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: . Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna (zgodna z zapotrzebowaniami zamawiającego) dostawa artykułów żywnościowych (zwanych dalej produktami) dla Miejskiego Przedszkola nr 4 w Piekarach Śląskich, w następujących asortymentach: - ryby przetworzone, mrożone i konserwowane; - owoce i warzywa; - oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne; - produkty mleczarskie; - jaja; - produkty przemiału ziarna skrobi i produktów skrobiowych; - artykuły ogólnospożywcze; - pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie; - produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne. Wyspecyfikowane produkty wraz z jednostką miary i ilościami zawiera Formularz cenowy będący załącznikiem nr 6 do SIWZ. 3.2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15200000-0 - ryby przetworzone i konserwowane; 15220000-6 - ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb; 15300000-1 - owoce, warzywa i podobne produkty; 03200000-3 - zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy 15400000-2 - oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne; 15500000-3 - produkty mleczarskie; 15511000-3 - mleko; 03142500-3 - jaja; 15600000-4 - produkty przemiału ziarna skrobi i produktów skrobiowych; 15800000-6 - różne produkty spożywcze; 15981000-8 - wody mineralne; 15810000-9 - pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie; 15100000-9 - produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 3.3. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej. 3.4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka, lub wszystkie części zamówienia. Oferta częściowa musi obejmować wszystkie pozycje określone w danej części. Oferta częściowa musi obejmować minimum jedną z poniższych części: Część I - ryby przetworzone, mrożone i konserwowane. Część II - owoce i warzywa; Część III - pozostałe artykuły żywnościowe; Część IV - pieczywo i wyroby ciastkarskie; Część V - mięso i wyroby mięsne; Część VI - mleko i produkty mleczarskie. Szczegółowy wykaz produktów dla poszczególnych części zamówienia stanowi załącznik nr 6 do niniejszej Specyfikacji. 3.5. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego po uprzednim zamówieniu telefonicznym, pisemnym lub elektronicznym (z jednodniowym wyprzedzeniem, składanym do godziny 15:00) przez pracownika Zamawiającego oraz wniesienia przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. 3.6. Zamawiający zastrzega, iż ilość poszczególnych artykułów może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu, ze względu na brak możliwości podania dokładnej ilości osób żywionych na dzień wszczęcia postępowania. Niewykorzystane ilości produktów danego rodzaju powodujące niewykorzystanie w pełni środków finansowych umożliwią Zamawiającemu zakup innych produktów zawartych w formularzu cenowym do wysokości wartości umowy w danej Części zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu przedmiotowego i ilościowego zamówień, a tym samym do niewykorzystania w całości zamówionych produktów. 3.7. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu zamówienia mniejszej ilości produktów niż określona w formularzu cenowym. 3.8. Zamawiający nie przewiduje waloryzacji cen w trakcie realizacji umowy. 3.9. Należność za dostawy w danym miesiącu będzie płatna przelewem na konto Wykonawcy w terminie do 21 dni po otrzymaniu prawidłowo wystawionej faktury od Wykonawcy. 3.10. Dostawa przedmiotu zamówienia wykonywana będzie środkami transportu spełniającymi wymogi sanitarne, zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010r. Nr 136, poz. 914 ze zm.) udokumentowane decyzją - opinią sanitarną wydaną przez Państwowego Inspektora Sanitarnego lub Państwową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną dla danej grupy produktów, którą wykonawca zobowiązany jest okazać przy dostawie na każde żądanie zamawiającego. Osoby wykonujące dostawę muszą legitymować się aktualnym zaświadczeniem lekarskim do celów sanitarno-epidemiologicznych, które okazują na każde żądanie zamawiającego. 3.11. Oferowane produkty winny spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczącego produkcji i obrotu żywności, a w szczególności: Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. j.w.), wraz z przepisami wykonawczymi oraz Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. z 2005 r. Nr 187, poz. 1577, z późn. zm.). Każdy produkt winny być wyprodukowany i wprowadzony do obrotu zgodnie z normami systemu HACCP. 3.12. Dostarczane produkty winny odpowiadać Polskim Normom oraz być zgodne z normami określonymi i obowiązującymi na obszarze Unii Europejskiej. Materiał opakowaniowy winien być dopuszczony do kontaktu z żywnością. Każdy asortyment produktów musi być dostarczony w oddzielnym pojemniku. Produkty w puszkach winny być wyposażone w elementy do otwierania ręcznego, bez pomocy otwieracza mechanicznego. Jakość dostarczanych produktów winna być zgodna z obowiązującymi przepisami oraz atestami dla produktów pierwszego gatunku/klasy. Produkty oznakowane mają być zgodnie z wymaganiami rozporządzenia z dnia 10 lipca 2007 roku w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. z 2007 r. Nr 137, poz. 966 ze zm.), tzn. muszą zawierać: nazwę, wykaz i ilość składników lub kategorii składników, zawartość netto w opakowaniu, datę minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia, warunki przechowywania, firmę i adres producenta lub przedsiębiorcy paczkującego środek spożywczy, nazwę i adres producenta. Przy każdej dostawie jaj konsumpcyjnych oraz mięsa i wędlin zamawiający wymaga przedstawienia handlowego dokumentu identyfikacyjnego (HDI) zgodnie z ustawą o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006r. Nr 17, poz. 127 ze zm.) oraz rozporządzeniem WE 853 2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r., ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L139 z dnia 30 kwietnia 2004 r.). Jaja konsumpcyjne muszą być oznakowane weterynaryjnym numerem zakładu. Dostawca, na każde żądanie zamawiającego, zobowiązany jest przedstawić stosowne zaświadczenie właściwego lekarza weterynarii poświadczające badanie dostarczanego mięsa. 3.13. W przypadku dostaw produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych: - wykonawca musi posiadać decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej dotyczącej możliwości produkcji lub obrotu danym produktem spożywczym będącym przedmiotem zamówienia; - wykonawca musi posiadać dokument potwierdzający stosowanie systemu HACCP (certyfikat wydany przez jednostkę certyfikującą lub zaświadczenie Państwowego Lekarza Weterynarii); - warunki transportu muszą być zgodne z zasadami GMP GHP ( GMP jest to Dobra Praktyka Produkcyjna obejmująca działania mające na celu, aby produkcja żywności oraz wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością odbywała się w sposób zapewniający bezpieczeństwo żywności, zgodnie z jej przeznaczeniem, GHP Dobra Praktyka Higieniczna obejmuje działania związane z warunkami i środkami podejmowanymi celem zapewnienia produkcji bezpiecznej żywności na wszystkich etapach produkcji); - dostawy mięsa powinny odbywać się w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach plastikowych z pokrywami, posiadającymi stosowne atesty, pojemnikach plombowanych lub metkowanych, czystych, nieuszkodzonych; - przy każdej dostawie dostawca ma obowiązek przedstawić Handlowy dokument identyfikacyjny zgodnie z ustawą o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. z 2006 r. nr 17, poz. 127) oraz rozporządzeniem WE 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z 29 kwietnia 2004 r., ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz.Urz. UE L139 z 30 kwietnia 2004 r.) 3.14. Dostarczane produkty będą świeże, pełnowartościowe, należytej jakości oraz będą dostarczane nie później, niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu, z zastrzeżeniem: pieczywo i wyroby cukiernicze wyprodukowane będą w dobie dostawy; ryby i mrożonki będą posiadać termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od dostawy; jaja konsumpcyjne nie będą starsze niż 7 dni od daty pakowania; warzywa i owoce świeże cechować się będą regularnym kształtem właściwym dla danej odmiany, będą wolne od szkodników, zanieczyszczeń ziemią, uszkodzeń, oznak wyrastania korzenia w pęd nasienny, brakiem oznak więdnięcia, wyschnięcia czy gnicia; mięso i wędliny będą produktami świeżymi, z terminem przydatności do spożycia nie krótszym niż 5 dni od dostawy. 3.15. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady jakościowe dostaw (ukryte, nie ukryte) oraz uszkodzenia powstałe w transporcie produktów oraz zobowiązany jest do niezwłocznej wymiany wadliwego towaru we własnym zakresie i na własny koszt. W przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego dostarczonego towaru Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na pełnowartościowy, w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia. 3.16. Wykonawca dostarcza produkty do siedziby zamawiającego w następujących przedziałach godzinowych: pieczywo i wyroby cukiernicze (06:30-07:30), ryby i mrożonki (06:30-11:30), jaja (06:30-11:30), warzywa i owoce świeże (06:30-07:30), mięso i wędliny (06:30-07:30), produkty ogólnospożywcze (06:30-07:30). 3.17. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy PZP, jeżeli w przedmiocie zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie, należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, tj. produktów o cechach, parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ. Produkt równoważny oznacza produkt odpowiadający wymaganiom Zamawiającego, określonym w SIWZ tzn. produkt posiadający cechy, parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od cech, parametrów technicznych i jakościowych wskazanych przez Zamawiającego w Formularzu cenowym - Załącznik nr 6 do SIWZ. Gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być niższa niż gramatura produktu wskazanego w formularzu cenowym. Zaoferowane produkty równoważne muszą posiadać te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierać w swoim składzie te same surowce użyte do produkcji co produkt określony przez zamawiającego. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia, które zostały określone w Formularzu cenowym - Załącznik nr 6 do SIWZ należy uznać za minimalne. Oferując produkt równoważny należy w Formularzu cenowym zaznaczyć, jakiego produktu dotyczy oferta.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0, 15.22.00.00-6, 03.20.00.00-3, 15.40.00.00-2, 15.50.00.00-3, 15.51.10.00-3, 03.14.25.00-3, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6, 15.98.10.00-8, 15.81.00.00-9, 15.10.00.00-9, 15.30.00.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Ryby przetworzone, mrożone i konserwowane.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Abel Sp.j. Wysota, ul. Górna 8, 98-277 Brąszewice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1381,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1117,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1117,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1475,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Owoce i warzywa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F. H. Ozorek Zdzisław Cappillleri, ul. Chrzanowskiego 10 -12, 41-902 Bytom, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10150,95 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14424,50

  • Oferta z najniższą ceną: 14424,50 / Oferta z najwyższą ceną: 14424,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pozostałe artykuły żywnościowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sklep Spożywczy i Przemysłowy Lenart Marcin, ul. Gen. St. Maczka obok nr 10, 41-943 Piekary Śląskie, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20060,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17262,70

  • Oferta z najniższą ceną: 17262,70 / Oferta z najwyższą ceną: 24332,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Pieczywo i wyroby ciastkarskie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Piekarnia - Ciastkarnia Kama, ul. Findera 1 A, 41-600 Świętochłowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5837,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3366,70

  • Oferta z najniższą ceną: 3366,70 / Oferta z najwyższą ceną: 5746,65

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Mięsa i wyroby mięsne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.H. Ozorek Zdzisław Cappilleri, ul. Chrzanowskiego 10 -12, 41-902 Bytom, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17604,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18905,00

  • Oferta z najniższą ceną: 18905,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18905,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Mleko i produkty mleczarskie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sklep Spożywczy i Przemysłowy Lenart Marcin, ul. Gen. St. Maczka obok nr 10, 41-943 Piekary Śląskie, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10895,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8864,30

  • Oferta z najniższą ceną: 8864,30 / Oferta z najwyższą ceną: 11605,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.