eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Maniowy › Udrożnienie systemu komunikacyjnego w Kluszkowcach poprzez budowę drogi gminnej ul. Królówka oraz modernizację głównego szlaku komunikacyjnego w obrębie miejscowości Kluszkowce.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-11

Maniowy: Udrożnienie systemu komunikacyjnego w Kluszkowcach poprzez budowę drogi gminnej ul. Królówka oraz modernizację głównego szlaku komunikacyjnego w obrębie miejscowości Kluszkowce.
Numer ogłoszenia: 8210 - 2010; data zamieszczenia: 11.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czorsztyn z/s w Maniowach , ul. Gorczańska 3, 34-436 Maniowy, woj. małopolskie, tel. 018 2750070.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.czorsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udrożnienie systemu komunikacyjnego w Kluszkowcach poprzez budowę drogi gminnej ul. Królówka oraz modernizację głównego szlaku komunikacyjnego w obrębie miejscowości Kluszkowce..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest wykonanie zadania pn -Udrożnienie systemu komunikacyjnego w Kluszkowcach poprzez budowę drogi gminnej ul. Królówka oraz modernizację głównego szlaku komunikacyjnego w obrębie miejscowości Kluszkowce- w km 0+000,00- km 2+547,00. Zakres inwestycji obejmuje: -oznakowanie drogi na czas prowadzonych robót -zdjęcie warstwy humusu -przebudowę sieci wodociągowej -wykonanie wpustów ulicznych, będących wyposażeniem technicznym drogi -ułożenie rur osłonowych pod przyszły kabel energetyczny oświetlenia ulicznego -ułożenie pod zjazdami przepustów w ciągu rowu przydrożnego -wykonanie elementów odwodnienia- ścieki z prefabrykatów betonowych, wyloty przykanalików, umocnienia rowów i skarp -wykonanie prac ziemnych (wykopy/nasypy), profilowanie i zagęszczanie podłoża -wykonanie warstwy podbudowy pod nawierzchnię oraz pobocze utwardzone -wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego -wykonanie nawierzchni pobocza utwardzonego z betonowej kostki brukowej ograniczonego krawężnikiem betonowym 15x30 na ławie betonowej z oporem oraz obrzeżem betonowym 8x30 cm -montaż poręczy ochronnych -wykonanie progów zwalniających z kostki brukowej -wykonanie wyspy kanalizującej ruch -wykonanie oświetlenia przejścia dla pieszych oraz oświetlenia części chodnika -remont istniejących chodników -modernizację istniejącej nawierzchni -wykonanie oznakowania pionowego i poziomego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu -porządkowanie terenu prac Podczas prowadzonych prac należy ograniczyć do niezbędnego minimum uciążliwości spowodowane pracami budowlanymi. Należy zwrócić szczególną uwagę na wykonanie zasypek uzbrojenia podziemnego z materiału nie wysadzinowego oraz ich solidne zagęszczenie ( Is=1,0). Jest to warunek konieczny dla wykonania trwałej konstrukcji nawierzchni drogowej. Materiały z rozbiórki należy zakwalifikować jako gruz lub materiał nadający się do powtórnego użytku. Gruz zostanie wywieziony przez Wykonawcę z placu budowy do miejsca zutylizowania, a materiały nadające się do powtórnego użytku Wykonawca wywiezie z placu budowy w miejsce wskazane przez Inwestora..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45.23.33.30 - Fundamentowanie ulic 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 60 tys. złotych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W zakresie kompletności i jakości oferty: pod uwagę będą brane oferty zawierające komplet ważnych oświadczeń i dokumentów wymaganych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. W zakresie posiadanej niezbędnej wiedzy i doświadczenia: pod uwagę będą brane oferty, w których wykazano co najmniej dwa zamówienia w zakresie robót budowlanych o podobnym charakterze, wykonane w ciągu ostatnich 5-ciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie o wartości nie mniejszej niż 1 800 000,00 zł (brutto). Wykazane zamówienia należy udokumentować referencjami wystawionymi przez inwestora bezpośredniego 3.W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: pod uwagę będą brane oferty, w których wykazano, że oferenci mają do dyspozycji kierownika budowy posiadającego stosowne do zakresu zamówienia uprawnienia budowlane potwierdzone przynależnością do właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, wraz z informacją o podstawie dysponowania tą osobą. 4.Sytuacji ekonomicznej i finansowej: pod uwagę będą brane oferty, w których dołączono polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Zamawiający zastrzega sobie prawo szczegółowego sprawdzenia stanu faktycznego z przedłożonymi dokumentami i oświadczeniami, w tym również poprzez wezwanie wykonawcy do wyjaśnienia dokumentów lub uzupełnienia dokumentów. Sprawdzanie dokumentów i oświadczeń odbędzie się na zasadzie : Spełnia - nie spełnia Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi odrębnie złożyć oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jest także odrębnie zobowiązany do przedłożenia: 1.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 3.polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Jeżeli oferta wykonawców ubiegających się wspólnie zostanie wybrana, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz oferty cenowej (wzór - zał. nr 1 do specyfikacji). 2.Wykaz podobnych zamówień zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie o wartości nie mniejszej od wartości zamówienia (wzór - zał. nr 3 do specyfikacji) wraz z załączonymi referencjami. 3.Zakres robót który Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. 4.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust 1, nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór - zał. nr 4 do specyfikacji) 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.Dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia (dotyczy osób nadzorujących wykonanie zamówienia). należy załączyć wykaz osób pełniących nadzór oraz kserokopie uprawnień i przynależności do odpowiednich Izb Samorządowych. 7.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 8.polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9. Kosztorys ofertowy ( 2 egz.) 10.Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę wzór umowy (umowa - zał. nr 5 do specyfikacji)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czorsztyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Czorsztyn 34-436 Maniowy ul. Gorczańska 3 pok. nr 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Czorsztyn 34-436 Maniowy ul. Gorczańska 3 pok. nr 17.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany z Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.