To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-03-30
Warszawa: Usługi w zakresie obsługi serwisowej kserokopiarek RICOH FT5632
Numer ogłoszenia: 82062 - 2009; data zamieszczenia: 30.03.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 31644 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie, ul. Podskarbińska 25, Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5902322, 5902321, faks 022 5902730, 5902600.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ubezpieczenia społeczne.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie obsługi serwisowej kserokopiarek RICOH FT5632.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompletna obsługa serwisowa kserokopiarek RICOH FT5632 w obiektach II oddziału ZUS. Warunki realizacji zamówienia: 1.Konserwacje będą odbywać się w cyklu miesięcznym (bez wezwania Zamawiającego), w terminie do końca miesiąca. Pierwsza konserwacja w miesiącu rozpoczęcia obowiązywania umowy. 2.Czynności konserwacyjne będą każdorazowo potwierdzane w formie pisemnej w postaci protokołu oraz w książce serwisowej kserokopiarki. 3.W przypadku awarii podjęcie czynności nastąpi w ciągu 24 h od momentu zawiadomienia przez Zamawiającego (telefonicznie, faksem, mailem) a zakończenia naprawy w terminie 48 h od momentu przyjęcia zgłoszenia lub w uzasadnionych przypadkach w terminie obustronnie uzgodnionym. 4.Dostawa i wymiana tonera w ciągu 24 h od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego (telefonicznie, faksem, mailem). 5.W przypadku przedłużenia się naprawy powyżej 14 dni Wykonawca nieodpłatnie udostępni (na życzenie Zamawiającego) na okres trwania naprawy (ustalony z Zamawiającym) urządzenie zastępcze o tych samych lub zbliżonych parametrach. 6.W ramach usługi serwisowej Wykonawca zapewni bezpłatne: części zamienne, materiały eksploatacyjne, przeglądy, konserwacje, naprawy, robociznę, dojazdy, deinstalację, instalację w przypadku zmiany lokalizacji urządzenia, prowadzenie ewidencji ilości wykonanych kopii w skali jednego miesiąca potwierdzonej przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, wykonanie ekspertyz dotyczących stanu technicznego urządzenia, utylizację zużytych części i opakowań po tonerach. 7.Wykonawca do wykonywania usługi będzie używał materiałów zalecanych przez producenta urządzenia. 8.Lokalizacja kserokopiarek może ulegać zmianie w trakcie trwania umowy. Tak więc przy szacowaniu ceny 1 kopii należy uwzględniać konieczność ewentualnego dojazdu do wymienionych poniżej lokalizacji: Warszawa Podskarbińska 25, Warszawa 11 Listopada 15a, Warszawa ul. Czerniakowska 16,Legionowo ul. Słowackiego 20, Legionowo ul. Piłsudskiego 43b, Wołomin ul. Reja 20, Wołomin ul. Mieszka I nr 9, Otwock ul. Poniatowskiego 17, Nowy Dwór Mazowiecki ul. Modlińska 10. 9.Zamawiający zobowiązuje się informować o ewentualnym przemieszczeniu urządzeń z wyprzedzeniem 2 tygodniowym. 10.Wykonawca udzieli min. 6 miesięcznej gwarancji na wykonaną usługę robocizna oraz min. 6 miesięcznej gwarancji na części zamienne, chyba że gwarancji na daną część udzieli producent urządzenia to w takim przypadku Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumenty uprawniające do realizacji gwarancji..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.30.00 - Konserwacja i naprawa maszyn reprograficznych .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 153000 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"COPY INVESTMENT LIMITED" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"COPY INVESTMENT LIMITED" SP. Z O.O.
- COPY INVESTMENT LIMITED Sp. z o.o., ul. Wincentego 32 m 12, 03-526 WARSZAWA, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 0,07
- Oferta z najniższą ceną: 0,07 oferta z najwyższą ceną: 0,16
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.