eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi w zakresie obsługi serwisowej kserokopiarek RICOH FT5632

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-03-30

Warszawa: Usługi w zakresie obsługi serwisowej kserokopiarek RICOH FT5632
Numer ogłoszenia: 82062 - 2009; data zamieszczenia: 30.03.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 31644 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie, ul. Podskarbińska 25, Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5902322, 5902321, faks 022 5902730, 5902600.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ubezpieczenia społeczne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie obsługi serwisowej kserokopiarek RICOH FT5632.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompletna obsługa serwisowa kserokopiarek RICOH FT5632 w obiektach II oddziału ZUS. Warunki realizacji zamówienia: 1.Konserwacje będą odbywać się w cyklu miesięcznym (bez wezwania Zamawiającego), w terminie do końca miesiąca. Pierwsza konserwacja w miesiącu rozpoczęcia obowiązywania umowy. 2.Czynności konserwacyjne będą każdorazowo potwierdzane w formie pisemnej w postaci protokołu oraz w książce serwisowej kserokopiarki. 3.W przypadku awarii podjęcie czynności nastąpi w ciągu 24 h od momentu zawiadomienia przez Zamawiającego (telefonicznie, faksem, mailem) a zakończenia naprawy w terminie 48 h od momentu przyjęcia zgłoszenia lub w uzasadnionych przypadkach w terminie obustronnie uzgodnionym. 4.Dostawa i wymiana tonera w ciągu 24 h od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego (telefonicznie, faksem, mailem). 5.W przypadku przedłużenia się naprawy powyżej 14 dni Wykonawca nieodpłatnie udostępni (na życzenie Zamawiającego) na okres trwania naprawy (ustalony z Zamawiającym) urządzenie zastępcze o tych samych lub zbliżonych parametrach. 6.W ramach usługi serwisowej Wykonawca zapewni bezpłatne: części zamienne, materiały eksploatacyjne, przeglądy, konserwacje, naprawy, robociznę, dojazdy, deinstalację, instalację w przypadku zmiany lokalizacji urządzenia, prowadzenie ewidencji ilości wykonanych kopii w skali jednego miesiąca potwierdzonej przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, wykonanie ekspertyz dotyczących stanu technicznego urządzenia, utylizację zużytych części i opakowań po tonerach. 7.Wykonawca do wykonywania usługi będzie używał materiałów zalecanych przez producenta urządzenia. 8.Lokalizacja kserokopiarek może ulegać zmianie w trakcie trwania umowy. Tak więc przy szacowaniu ceny 1 kopii należy uwzględniać konieczność ewentualnego dojazdu do wymienionych poniżej lokalizacji: Warszawa Podskarbińska 25, Warszawa 11 Listopada 15a, Warszawa ul. Czerniakowska 16,Legionowo ul. Słowackiego 20, Legionowo ul. Piłsudskiego 43b, Wołomin ul. Reja 20, Wołomin ul. Mieszka I nr 9, Otwock ul. Poniatowskiego 17, Nowy Dwór Mazowiecki ul. Modlińska 10. 9.Zamawiający zobowiązuje się informować o ewentualnym przemieszczeniu urządzeń z wyprzedzeniem 2 tygodniowym. 10.Wykonawca udzieli min. 6 miesięcznej gwarancji na wykonaną usługę robocizna oraz min. 6 miesięcznej gwarancji na części zamienne, chyba że gwarancji na daną część udzieli producent urządzenia to w takim przypadku Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumenty uprawniające do realizacji gwarancji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.30.00 - Konserwacja i naprawa maszyn reprograficznych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 153000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • COPY INVESTMENT LIMITED Sp. z o.o., ul. Wincentego 32 m 12, 03-526 WARSZAWA, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 0,07
  • Oferta z najniższą ceną: 0,07 oferta z najwyższą ceną: 0,16
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.