eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skoczów › SPORZĄDZENIE PROJEKTU MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO SOŁECTWA KICZYCE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-11

Skoczów: SPORZĄDZENIE PROJEKTU MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO SOŁECTWA KICZYCE
Numer ogłoszenia: 82059 - 2012; data zamieszczenia: 11.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Skoczowa , ul. Rynek 1, 43-430 Skoczów, woj. śląskie, tel. 33 853 29 74, faks 33 853 29 74.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skoczow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPORZĄDZENIE PROJEKTU MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO SOŁECTWA KICZYCE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego sołectwa Kiczyce, zgodnie z wymogami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003r. (Dz.U. nr 80, poz. 717 ze. zm.), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. nr 164, poz. 1587), uchwałą Rady Miejskiej Skoczowa nr 198 z dnia 16 lutego 2012 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego sołectwa Kiczyce (stanowiącej załącznik nr 6 do specyfikacji), a także zgodnie z przepisami odrębnymi. 1. Projekt przedmiotowego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (mpzp), winien uwzględniać: a) kontynuację zagospodarowania ustalonego w obowiązującym mpzp, b) rozpatrzenie i w miarę możliwości uwzględnienie wniosków do planu (67 wniosków złożonych przed ogłoszeniem o przystąpieniu do sporządzenia planu + wnioski, które wpłyną po ogłoszeniu w prasie lokalnej o przystąpieniu do sporządzenia mpzp), c) nazewnictwo, oznaczenia i systematykę spójną z nazewnictwem zastosowanym w innych obowiązujących miejscowych planach gminy Skoczów, d) uwarunkowania wynikające z zagospodarowania terenów bezpośrednio przyległych do obszaru opracowania - tereny zainwestowane sąsiednich sołectw/gminy, kontynuacja układu komunikacyjnego, infrastruktury, e) wykonanie bilansu terenów, f) na każdym etapie opracowania projekt mpzp musi zostać złożony w postaci tradycyjnej (papierowej) oraz na nośniku elektronicznym umożliwiającym wykonanie kopii. 2. Charakterystyka obszaru przedmiotu zamówienia (Ogólna charakterystyka terenu): 1) Położenie - północno - wschodnia część gminy Skoczów. 2) Sąsiedzi - od północy graniczy z gminą Chybie, od wschodu sołectwo Pierściec i sołectwo Kowale od południa miasto Skoczów, od zachodu sołectwo Wiślica oraz sołectwo Ochaby. 3) Obszar opracowania - 730 ha. 4) Liczba mieszkańców - 1072 osoby. 5) Funkcja wiodąca - mieszkalnictwo, uzupełniająca - rolnictwo i usługi. 6) Dostępność komunikacyjna - droga krajowa nr 81, droga powiatowa nr 2638 S i sieć dróg gminnych, linia kolejowa bez stacji kolejowej. 7) Struktura gruntów (wg ewidencji): - użytki rolne - 70%, - lasy i zadrzewienia - 20%, - wody płynące - 3%, - tereny zabudowane i zurbanizowane - 7%. 8) Zagospodarowanie terenu - tereny zainwestowane intensywnie w centrum wsi, wzdłuż drogi powiatowej i dróg gminnych, w przewadze budownictwem mieszkaniowym jednorodzinnym wolnostojącym dopuszczającym usługi, istniejąca oczyszczalnia ścieków dla gminy Skoczów, nieliczne tereny wydzielone pod usługi, pozostały teren wykorzystany rolniczo. Przez teren przebiega linia energetyczna 110kV i 220kV tworząc strefy o ograniczonym użytkowaniu. 9) Opis terenu - obszar płaski, objęty w całości Obszarem Specjalnej Ochrony Ptaków Natura 2000 Dolina Górnej Wisły (cała powierzchnia sołectwa), w północnej części występuje duży kompleks leśny, w południowo- zachodniej części rzeka Wisła - tereny potencjalnie zalewowe, zainwestowane. 10) Inne istotne uwarunkowania mające wpływ na sposób zagospodarowania terenu: - środowisko kulturowe : 10 obiektów w ewidencji zabytków, - część obszaru położona w zasięgu GZWP Dolina Rzeki Górna Wisła. Obecnie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego sołectwa Kiczyce uchwalony w 2001 r. 3. Zakres zamówienia: 1) projekt planu w wersji tradycyjnej tj. ustalenia planu w postaci projektu uchwały wraz z rysunkiem planu w wersji kolorowej w skali 1 : 5000 (lub w wersji elektronicznej umożliwiającej prezentację) - komplet do przedstawienia na sesji RM celem uchwalenia, 2) plik w wersji elektronicznej w postaci XML przeznaczony do publikacji w Dz. Urz. Woj. Śl., zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2011r. w sprawie wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych zawierających akty normatywne i inne akty prawne, dzienników urzędowych wydawanych w postaci elektronicznej oraz środków komunikacji elektronicznej i informatycznych nośników danych (Dz.U. z 2011r. nr 289, poz. 1699), 3) 5 teczek zawierających - ustalenia planu, rysunek planu w wersji kolorowej w skali 1:2000, prognozę oddziaływania na środowisko, prognozę skutków finansowych, 4) dokumentację formalno prawną - 2 egz. (oryginał i kopia) - skompletowane po uchwaleniu planu (przekazane do 5 dni po uchwaleniu planu), 5) pełna dokumentacja wniosku rolnego (ewentualnie leśnego) w postaci tradycyjnej - ilość egzemplarzy konieczna do przeprowadzenia procedury uzgodnienia + 2 egzemplarze dla zamawiającego do celów archiwalnych (dodatkowo w wersji elektronicznej na CD, umożliwiającej w razie potrzeby wydrukowanie dodatkowych kopii), 6) rysunek planu w skali 1:5000 w wersji kolorowej, w standardzie przeznaczonym do stałej ekspozycji (zawieszka, druk na podkładzie trwałym), 7) rysunek planu (w wersji tradycyjnej) pomniejszony do formatu A3 w wersji kolorowej - 8 sztuk, 8) ustalenia planu + rysunek planu (w standardzie bitmapy JPEG w rozdzielczości 200 dpi) oraz prognozę oddziaływania na środowisko w postaci elektronicznej na CD, 9) rysunek na CD w postaci elektronicznej w programach CAD (wskazane EWMAPA lub inne kompatybilne), dla każdej pozycji z legendy założona odrębna warstwa (umożliwiające wydruk oddzielnie każdej warstwy), 10) materiały robocze (szczególnie rysunki planu), na każdym etapie opracowania (kolejne wersje projektu w trakcie konsultacji) oraz rysunki planu do uzgodnień dla instytucji które tego wymagają, w wersji tradycyjnej (papierowej) - nie dopuszcza się przekazywania materiałów do konsultacji tylko w wersji elektronicznej na CD. 4. Materiały wejściowe: 1) Projekt studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Skoczów - w opracowaniu nowe studium, materiały robocze do uwzględnienia przy opracowaniu projektu planu ( na CD). 2) Ekofizjografia podstawowa dla obszaru gminy Skoczów. 3) Obowiązujący miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego sołectwa Kiczyce przyjęty uchwałą nr 438 z dnia 31.08.2001r. 4) Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego sołectwa Kiczyce obejmującego fragment jednostki strukturalnej Lz (uchwała nr 366 z 31.03.2005r.). 5) Wykaz z gminnej ewidencji zabytków. 6) Waloryzacja przyrodnicza obszaru Natura 2000 Dolina Górnej Wisły. 7) Obszary bezpośredniego zagrożenia powodzią - dokumentacja opracowana przez RZGW nie będąca Studium... w rozumieniu art. 79 ustawy Prawo wodne. 8) Opracowanie Granica polno-leśna. 9) Uproszczony plan urządzenia lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa. 10) Wnioski złożone do planu (przed głoszeniem o przystąpieniu do sporządzenia planu). 11) Zestawienie podmiotów gospodarczych. 12) Ortofotomapa. 13) Mapa osuwisk. 14) Podkład mapowy - mapa ewidencyjna w skali 1 : 2000 (cyfrowa). 5. Zamawiający zastrzega realizację projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego sołectwa Kiczyce przez Wykonawcę ubiegającego się o niniejsze zamówienie publiczne, natomiast ewentualne analizy i prognozy specjalistyczne, prognoza oddziaływania na środowisko oraz prognoza finansowa może zostać podzlecana..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mogą się ubiegać wykonawcy którzy udokumentują wykonanie (zakończenie) w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - co najmniej dwóch uchwalonych planów zagospodarowania przestrzennego, obejmujących powierzchnię min. 400 ha każdy. Na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (sporządzony wg załącznika nr 2 do specyfikacji) oraz załączyć dokument potwierdzający, że te usługi zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mogą się ubiegać wykonawcy którzy dysponują lub będą dysponowali minimum jedną osobą która będzie pełnić funkcję głównego projektanta oraz: - jest członkiem Izby Urbanistów, o której mowa w art. 5 ust. 3 ustawy z dnia 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r. Nr 5 poz. 42 ze zm.), - wykonała (lub kierowała pracami zespołu) minimum dwa równoważne do zamawianych planów zagospodarowania przestrzennego, które weszły w życie. Na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (sporządzony wg załącznika nr 5 do specyfikacji). Do wykazu należy dołączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 1 do siwz), 2) zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej celem identyfikacji osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, w przypadku osób fizycznych ubiegających się o udzielenie zamówienia, 3) pełnomocnictwo (jeśli dotyczy).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień, przedmiotu lub terminu umowy w następującym zakresie: a) w przypadku wystąpienia usług dodatkowych w trybie art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) w przypadku niezależnego od Wykonawcy przedłużania się procedur uzgodnień bądź ponowienia procedury uzgodnień, b) w przypadku działań osób trzecich uniemożliwiających terminowe wykonanie prac, a które to działania nie stanowią winy którejkolwiek ze stron, c) w przypadku wystąpienia siły wyższej, d) w przypadku przekształcenia podmiotowego Wykonawcy, e) w przypadku zmiany członków personelu kluczowego Wykonawcy. W takim przypadku każda nowa osoba musi spełniać warunki określone przez Zamawiającego na etapie wyboru oferty w postępowaniu przetargowym, f) w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.skoczow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Skoczów, ul. Mickiewicza 14, pokój nr 109 (po wcześniejszym uzgodnieniu terminu).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Skoczowie, Rynek 1, 43-430 Skoczów, pokój nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje: przeprowadzenia aukcji elektronicznej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, zawarcia umowy ramowej, udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia, oraz nie przewiduje ograniczeń ubiegania się o zamówienie publiczne wynikających z art. 29 ust. 4 ustawy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.