eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard Gdański › Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego wielobranżowego na zadaniu pn. "Budowa i skomunikowanie węzła integracyjnego w Starogardzie Gdańskim"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-12

Ogłoszenie nr 82048 - 2017 z dnia 2017-05-12 r.

Starogard Gdański: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego wielobranżowego na zadaniu pn. "Budowa i skomunikowanie węzła integracyjnego w Starogardzie Gdańskim"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 42902-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 45904-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Starogard Gdański, krajowy numer identyfikacyjny 52524000000, ul. ul. Gdańska  6, 83200   Starogard Gdański, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 585 306 006, faks 585 306 111, e-mail ratusz@um.starogard.pl
Adres strony internetowej (URL): www.starogard.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego wielobranżowego na zadaniu pn. "Budowa i skomunikowanie węzła integracyjnego w Starogardzie Gdańskim"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2.1 Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego wielobranżowego na zadaniu pn. "Budowa i skomunikowanie węzła integracyjnego w Starogardzie Gdańskim" Dokumentacja dotycząca robót budowlanych, których dotyczy przedmiotowy nadzór znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi zwanej dalej nadzorem polegającej na zarządzaniu i nadzorze nad realizacją umowy na wykonanie robót wraz z kontrolą rozliczenia finansowego zadania. Zamawiający powierzy Inżynierowi nadzór nad realizacją zadania w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy robót wymagań, dotyczących jakości stosowanych materiałów i robót, kosztów realizacji robót oraz wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową w terminie ustalonym w umowie z wykonawcą robót budowlanych. Podstawowe obszary odpowiedzialności, branże które wchodzą min. w zakres zadania: 1. Inżynier Kontraktu, przedstawiciel Inżyniera -koordynator zadania, 2. drogowa 3. energetyczna i elektryczna, 4. teletechniczna 5. konstrukcje inżynierskie, 6. konserwatorska, 7. sanitarna 8. materiałowa/technologiczna, 9. rozliczeniowa. Na etapie realizacji zadania inżynier zapewni minimalny skład personelu tj. min: I.Nadzór na etapie realizacji robót budowlanych a) Inspektor branży drogowej min. 1 osoba b) Inspektor branży konstrukcyjno-budowlanej: min. 1 osoba c) Inspektor branży elektycznej: min. 1 osoba d) Inspektor branży teletechnicznej: min. 1 osoba e) Inspektor branży sanitarnej: min. 1 osoba f) Inni wg potrzeb wymaganych dokumentacją techniczną Zamawiający przekaże Inżynierowi, na czas pełnienia nadzoru, następujące dokumenty: a) Kopię umowy z Wykonawcą na roboty budowlane b) Kopię Oferty Wykonawcy robót budowlanych, c) Pełną dokumetację techniczną d) Inne będące w jego posiadaniu dokumenty składające się na zadanie, Inżynier powoła Zespół Nadzoru Inwestorskiego, składający się z osób (inspektorów nadzoru), które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, w tym Inżyniera kontraktu, pełniącego funkcję inspektora nadzoru koordynatora, który bezpośrednio będzie kierował pracą Zespołu Nadzoru Inwestorskiego. Ponadto Inżynier kontraktu będzie: 1.Kontrolował i monitorował stan techniczny budynków i budowli będących w strefie oddziaływania robót budowlanych realizowanych przez Wykonawcę robót budowlanych. 2.Doprowadzał do polubownego rozwiązywania sporów z Wykonawcą robót budowlanych. 3.Brał udział w odpowiedniej procedurze arbitrażowej, w razie wystąpienia takiej konieczności. 4.Organizował i przewodniczył naradom koordynacyjnym i budowy dotyczącym prac projektowych, naradom koordynacyjnym na budowie, jak również organizował i przewodniczył naradom zwołanym przez Zamawiającego z udziałem Inżyniera kontraktu i niezbędnego personelu Wykonawcy robót budowlanych. Inżynier Kontraktu będzie sporządzał protokoły z tych narad i przekazywał je w ciągu 5 dni roboczych od narady Zamawiającemu i Wykonawcy robót budowlanych. Pełnienie nadzoru inwestorskiego winno odbywać się zgodnie z wymaganiami określonymi w Umowie na nadzór inwestorski i obowiązującymi przepisami prawa. Personel Inżyniera w granicach przyznanych mu uprawnień będzie prowadzić kontrole na etapie realizacji robót w zakresie jakości materiałów i robót oraz postępu poszczególnych etapów zadania, zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem przygotowanym przez Wykonawcę robót budowlanych. Inżynier będzie pełnił swoje obowiązki przy ścisłej współpracy z Zamawiającym oraz będzie: a) Prowadził bieżącą analizę sytuacji związaną z realizacją zadania, monitorował i identyfikował wszelkie problemy, ryzyka i zagrożenia planowanego przebiegu zadania oraz niezwłocznie informował Zamawiającego o okolicznościach mogących skutkować nieprawidłową i nieterminową realizacją zadania. Wykrycie takich problemów czy zagrożeń skutkować będzie podjęciem przez Inżyniera działań naprawczych w zakresie jego kompetencji lub sformułowania konkretnych zaleceń (sugestii dla Zamawiającego) odnośnie konieczności podjęcia określonych działań. W szczególności, gdy postęp realizacji elementów zadania nie będzie zgodny z harmonogramem przedłożonym przez Wykonawcę robót budowlanych, do obowiązków Inżyniera będzie należało poinformowanie Zamawiającego o wszystkich środkach, które należy podjąć w celu naprawy zaistniałej sytuacji oraz wypełnienia zobowiązań wynikających z umowy na wykonanie zadania. b) Inżynier będzie czynnie uczestniczył w każdej kontroli zadania objętego decyzją o dofinansowanie Projektu ze środków unijnych dokonywanego przez instytucje do tego uprawnione w ciągu okresu Trwałości Projektu, tj. 5 lat od daty zakończenia finansowej realizacji i w okresie gwarancji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV: 71520000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT258000
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
DROMAX Piotr Szasner,  ,  ul. Nadwiślańska 7,  83-110,  Knybawa,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 317340
Oferta z najniższą ceną/kosztem 257000
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 523734
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.