eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Dostawa gotowych projektów budowy budynków mieszkalnych wielorodzinnych na potrzeby Miasta Inowrocławia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-11

Inowrocław: Dostawa gotowych projektów budowy budynków mieszkalnych wielorodzinnych na potrzeby Miasta Inowrocławia
Numer ogłoszenia: 82047 - 2012; data zamieszczenia: 11.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Inowrocław , ul. F. D. Roosevelta 36, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3555250, faks 52 3555233.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inowroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa gotowych projektów budowy budynków mieszkalnych wielorodzinnych na potrzeby Miasta Inowrocławia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Część I: Przedmiotem zamówienia jest dostawa gotowego projektu wraz z projektami wykonawczymi i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, do adaptacji przez Zamawiającego, budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego, wielokondygnacyjnego, niepodpiwniczonego, wyposażonego w instalacje: elektryczną, gazową, wodno-kanalizacyjną, centralnego ogrzewania, telewizyjna, telefoniczną; ilość mieszkań: 76 (w tym: 12 mieszkań o pow. ok. 25 m2, 32 o pow. ok. 37 m2, 32 o pow. ok. 45 m2); mieszkania na parterze muszą być przystosowane dla osób niepełnosprawnych. W zakres zamówienia nie wchodzi wykonanie: planu zagospodarowania terenu, projektów przyłączy, kosztorysu inwestorskiego, przedmiarów robót, uzyskanie warunków technicznych i uzgodnień. Projekty (budowlany i projekty wykonawcze) oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót należy opracować zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, w 5 egz. w wersji papierowej + 5 egz. w wersji elektronicznej na CD lub DVD, w programie powszechnie dostępnym (pdf), z tym że specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych w 2 egz. 2. Część II: Przedmiotem zamówienia jest dostawa czterech gotowych projektów wraz z projektami wykonawczymi, kosztorysami inwestorskimi, przedmiarami robót i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, do adaptacji przez Zamawiającego, budowy budynków mieszkalnych wielorodzinnych, 2-kondygnacyjnych, niepodpiwniczonych, bez klatek schodowych, wyposażonych w instalacje: elektryczną, gazową, wodno-kanalizacyjną, centralnego ogrzewania, telewizyjną, telefoniczną; ilość mieszkań w jednym budynku: 16 (w tym: 8 mieszkań 2-osobowych, 8 mieszkań 4-osobowych). W zakres zamówienia nie wchodzi wykonanie: planu zagospodarowania terenu, projektów przyłączy, uzyskanie warunków technicznych i uzgodnień. Projekty (budowlany i projekty wykonawcze), należy opracować zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, w 5 egz. w wersji papierowej każdy + 5 egz. w wersji elektronicznej na CD lub DVD, w programie powszechnie dostępnym (pdf). Przedmiar robót należy opracować zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, w 3 egz. w wersji papierowej każdy + 3 egz. w wersji elektronicznej każdy na CD w programie kosztorysującym w formacie zapisu pliku ath oraz w pdf. Kosztorys inwestorski należy opracować zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych, w 2 egz. w wersji papierowej każdy + 2 egz. w wersji elektronicznej każdy na CD w programie kosztorysującym w formacie zapisu pliku ath oraz w PDF; Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót opracować zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, w 2 egz. w wersji papierowej każdy + 2 egz. w wersji elektronicznej każdy, na CD - opracowanie w formacie WORD.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostarczyli/wykonali co najmniej dwie dokumentacje projektowe w zakresie budowy budynków mieszkalnych wielorodzinnych. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego wykazu wykonanych usług projektowych wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy/usługi zostały wykonane należycie, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie określa się minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalnościach: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia oraz oświadczenia, że wymienione osoby posiadają wymagane uprawnienia budowlane do projektowania, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie określa się minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach: - Wykonawca złożył pisemny uzasadniony wniosek, że termin wykonania umowy nie może zostać zachowany z przyczyn, za które nie odpowiada, - działania siły wyższej, - ustawowej zmiany wysokości podatku od towarów i usług VAT, - zmiany warunków finansowania zamówienia. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron w formie pisemnej zastrzeżonej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Inowrocławia, 88-100 Inowrocław, ul. Roosevelta 36, Zespół Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Inowrocławia, 88-100 Inowrocław, ul. Roosevelta 36, punkt informacyjno-podawczy Biura Obsługi Interesantów i Kontroli.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa gotowych projektów budowy budynków mieszkalnych wielorodzinnych na potrzeby Miasta Inowrocławia - część I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: Przedmiotem zamówienia jest dostawa gotowego projektu wraz z projektami wykonawczymi i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, do adaptacji przez Zamawiającego, budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego, wielokondygnacyjnego, niepodpiwniczonego, wyposażonego w instalacje: elektryczną, gazową, wodno-kanalizacyjną, centralnego ogrzewania, telewizyjna, telefoniczną; ilość mieszkań: 76 (w tym: 12 mieszkań o pow. ok. 25 m2, 32 o pow. ok. 37 m2, 32 o pow. ok. 45 m2); mieszkania na parterze muszą być przystosowane dla osób niepełnosprawnych. W zakres zamówienia nie wchodzi wykonanie: planu zagospodarowania terenu, projektów przyłączy, kosztorysu inwestorskiego, przedmiarów robót, uzyskanie warunków technicznych i uzgodnień. Projekty (budowlany i projekty wykonawcze) oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót należy opracować zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, w 5 egz. w wersji papierowej + 5 egz. w wersji elektronicznej na CD lub DVD, w programie powszechnie dostępnym (pdf), z tym że specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych w 2 egz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa gotowych projektów budowy budynków mieszkalnych wielorodzinnych na potrzeby Miasta Inowrocławia - część II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II: Przedmiotem zamówienia jest dostawa czterech gotowych projektów wraz z projektami wykonawczymi, kosztorysami inwestorskimi, przedmiarami robót i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, do adaptacji przez Zamawiającego, budowy budynków mieszkalnych wielorodzinnych, 2-kondygnacyjnych, niepodpiwniczonych, bez klatek schodowych, wyposażonych w instalacje: elektryczną, gazową, wodno-kanalizacyjną, centralnego ogrzewania, telewizyjną, telefoniczną; ilość mieszkań w jednym budynku: 16 (w tym: 8 mieszkań 2-osobowych, 8 mieszkań 4-osobowych). W zakres zamówienia nie wchodzi wykonanie: planu zagospodarowania terenu, projektów przyłączy, uzyskanie warunków technicznych i uzgodnień. Projekty (budowlany i projekty wykonawcze), należy opracować zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, w 5 egz. w wersji papierowej każdy + 5 egz. w wersji elektronicznej na CD lub DVD, w programie powszechnie dostępnym (pdf). Przedmiar robót należy opracować zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, w 3 egz. w wersji papierowej każdy + 3 egz. w wersji elektronicznej każdy na CD w programie kosztorysującym w formacie zapisu pliku ath oraz w pdf. Kosztorys inwestorski należy opracować zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych, w 2 egz. w wersji papierowej każdy + 2 egz. w wersji elektronicznej każdy na CD w programie kosztorysującym w formacie zapisu pliku ath oraz w PDF; Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót opracować zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, w 2 egz. w wersji papierowej każdy + 2 egz. w wersji elektronicznej każdy, na CD - opracowanie w formacie WORD.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.