Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-11
Inowrocław: Dostawa gotowych projektów budowy budynków mieszkalnych wielorodzinnych na potrzeby Miasta Inowrocławia
Numer ogłoszenia: 82047 - 2012; data zamieszczenia: 11.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Inowrocław , ul. F. D. Roosevelta 36, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3555250, faks 52 3555233.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.inowroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa gotowych projektów budowy budynków mieszkalnych wielorodzinnych na potrzeby Miasta Inowrocławia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Część I: Przedmiotem zamówienia jest dostawa gotowego projektu wraz z projektami wykonawczymi i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, do adaptacji przez Zamawiającego, budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego, wielokondygnacyjnego, niepodpiwniczonego, wyposażonego w instalacje: elektryczną, gazową, wodno-kanalizacyjną, centralnego ogrzewania, telewizyjna, telefoniczną; ilość mieszkań: 76 (w tym: 12 mieszkań o pow. ok. 25 m2, 32 o pow. ok. 37 m2, 32 o pow. ok. 45 m2); mieszkania na parterze muszą być przystosowane dla osób niepełnosprawnych. W zakres zamówienia nie wchodzi wykonanie: planu zagospodarowania terenu, projektów przyłączy, kosztorysu inwestorskiego, przedmiarów robót, uzyskanie warunków technicznych i uzgodnień. Projekty (budowlany i projekty wykonawcze) oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót należy opracować zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, w 5 egz. w wersji papierowej + 5 egz. w wersji elektronicznej na CD lub DVD, w programie powszechnie dostępnym (pdf), z tym że specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych w 2 egz. 2. Część II: Przedmiotem zamówienia jest dostawa czterech gotowych projektów wraz z projektami wykonawczymi, kosztorysami inwestorskimi, przedmiarami robót i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, do adaptacji przez Zamawiającego, budowy budynków mieszkalnych wielorodzinnych, 2-kondygnacyjnych, niepodpiwniczonych, bez klatek schodowych, wyposażonych w instalacje: elektryczną, gazową, wodno-kanalizacyjną, centralnego ogrzewania, telewizyjną, telefoniczną; ilość mieszkań w jednym budynku: 16 (w tym: 8 mieszkań 2-osobowych, 8 mieszkań 4-osobowych). W zakres zamówienia nie wchodzi wykonanie: planu zagospodarowania terenu, projektów przyłączy, uzyskanie warunków technicznych i uzgodnień. Projekty (budowlany i projekty wykonawcze), należy opracować zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, w 5 egz. w wersji papierowej każdy + 5 egz. w wersji elektronicznej na CD lub DVD, w programie powszechnie dostępnym (pdf). Przedmiar robót należy opracować zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, w 3 egz. w wersji papierowej każdy + 3 egz. w wersji elektronicznej każdy na CD w programie kosztorysującym w formacie zapisu pliku ath oraz w pdf. Kosztorys inwestorski należy opracować zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych, w 2 egz. w wersji papierowej każdy + 2 egz. w wersji elektronicznej każdy na CD w programie kosztorysującym w formacie zapisu pliku ath oraz w PDF; Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót opracować zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, w 2 egz. w wersji papierowej każdy + 2 egz. w wersji elektronicznej każdy, na CD - opracowanie w formacie WORD.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostarczyli/wykonali co najmniej dwie dokumentacje projektowe w zakresie budowy budynków mieszkalnych wielorodzinnych. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego wykazu wykonanych usług projektowych wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy/usługi zostały wykonane należycie, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie określa się minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalnościach: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia oraz oświadczenia, że wymienione osoby posiadają wymagane uprawnienia budowlane do projektowania, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie określa się minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach: - Wykonawca złożył pisemny uzasadniony wniosek, że termin wykonania umowy nie może zostać zachowany z przyczyn, za które nie odpowiada, - działania siły wyższej, - ustawowej zmiany wysokości podatku od towarów i usług VAT, - zmiany warunków finansowania zamówienia. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron w formie pisemnej zastrzeżonej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Inowrocławia, 88-100 Inowrocław, ul. Roosevelta 36, Zespół Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Inowrocławia, 88-100 Inowrocław, ul. Roosevelta 36, punkt informacyjno-podawczy Biura Obsługi Interesantów i Kontroli.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa gotowych projektów budowy budynków mieszkalnych wielorodzinnych na potrzeby Miasta Inowrocławia - część I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: Przedmiotem zamówienia jest dostawa gotowego projektu wraz z projektami wykonawczymi i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, do adaptacji przez Zamawiającego, budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego, wielokondygnacyjnego, niepodpiwniczonego, wyposażonego w instalacje: elektryczną, gazową, wodno-kanalizacyjną, centralnego ogrzewania, telewizyjna, telefoniczną; ilość mieszkań: 76 (w tym: 12 mieszkań o pow. ok. 25 m2, 32 o pow. ok. 37 m2, 32 o pow. ok. 45 m2); mieszkania na parterze muszą być przystosowane dla osób niepełnosprawnych. W zakres zamówienia nie wchodzi wykonanie: planu zagospodarowania terenu, projektów przyłączy, kosztorysu inwestorskiego, przedmiarów robót, uzyskanie warunków technicznych i uzgodnień. Projekty (budowlany i projekty wykonawcze) oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót należy opracować zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, w 5 egz. w wersji papierowej + 5 egz. w wersji elektronicznej na CD lub DVD, w programie powszechnie dostępnym (pdf), z tym że specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych w 2 egz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa gotowych projektów budowy budynków mieszkalnych wielorodzinnych na potrzeby Miasta Inowrocławia - część II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II: Przedmiotem zamówienia jest dostawa czterech gotowych projektów wraz z projektami wykonawczymi, kosztorysami inwestorskimi, przedmiarami robót i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, do adaptacji przez Zamawiającego, budowy budynków mieszkalnych wielorodzinnych, 2-kondygnacyjnych, niepodpiwniczonych, bez klatek schodowych, wyposażonych w instalacje: elektryczną, gazową, wodno-kanalizacyjną, centralnego ogrzewania, telewizyjną, telefoniczną; ilość mieszkań w jednym budynku: 16 (w tym: 8 mieszkań 2-osobowych, 8 mieszkań 4-osobowych). W zakres zamówienia nie wchodzi wykonanie: planu zagospodarowania terenu, projektów przyłączy, uzyskanie warunków technicznych i uzgodnień. Projekty (budowlany i projekty wykonawcze), należy opracować zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, w 5 egz. w wersji papierowej każdy + 5 egz. w wersji elektronicznej na CD lub DVD, w programie powszechnie dostępnym (pdf). Przedmiar robót należy opracować zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, w 3 egz. w wersji papierowej każdy + 3 egz. w wersji elektronicznej każdy na CD w programie kosztorysującym w formacie zapisu pliku ath oraz w pdf. Kosztorys inwestorski należy opracować zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych, w 2 egz. w wersji papierowej każdy + 2 egz. w wersji elektronicznej każdy na CD w programie kosztorysującym w formacie zapisu pliku ath oraz w PDF; Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót opracować zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, w 2 egz. w wersji papierowej każdy + 2 egz. w wersji elektronicznej każdy, na CD - opracowanie w formacie WORD.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Budowa instalacji SSP w budynku Żłobka Miejskiego "Maja" w Inowrocławiu
- Leasing fabrycznie nowego samochodu ciężarowego.
- Rozdrabnianie odpadów wielkogabarytowych o kodzie: 20 03 07 oraz odpadów ulegających biodegradacji o kodzie: 20 02 01 na terenie RIPOK przy ul. Bagiennej 77 w Inowrocławiu.
- "Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno - II"
- Ochrona obiektów i mienia Zarządu Dróg Powiatowych w Inowrocławiu w 2024roku - II
- Zaimpregnowanie środkiem ogniochronnym zabudowy więźby dachowej w budynku ratusza przy al. Ratuszowej 36
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztowej dla zadania inwestycyjnego pn: Budowa drogi gminnej na odcinku Nowa Wieś Ełcka - Śniepie
- Zagospodarowanie terenu na podzamczu przy wieży zamkowej w Golczewie
- Przebudowa poddasza Samorządowego Centrum Kultury Turystyki i Rekreacji w Popielowie oraz przebudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Popielowie
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn. "Budowa parkingu przy ul. Chopina"
- Budowa hali magazynowej w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Opr. proj. ,,Przebudowa części pomieszczeń OSP na potrzeby oddziału przedszkolnego wraz z dostosowaniem do obowiązujących przepisów sanitarnych i p.poż. w Mikołowie - Paniowach przy ul. Mokierskiej 1"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.